Gå til innhold

Hvilket parti stemmer folk på kg


AnonymBruker

Partibarometer  

77 stemmer

  1. 1. Hvilket parti

    • AP
      22
    • Frp
      13
    • Høyre
      16
    • SV
      14
    • KRF
      4
    • Venstre
      5
    • Senterpartiet
      1
    • Andre
      8


Anbefalte innlegg

AP eller noen av de grønne kommer aldri noen gang til å få min stemme, og det av den enkle grunn at i stedet for å faktisk innfri løfter om full barnehagedekning, gratis skolelunch hver dag, vann i bassenger, +++++, og idiotiske vedtak som å ødelegge naturen i Hardanger med strømmaster og ikke minst innføringen av DLD hvis informasjon kan komme på avveie. Og sånn utenom det så har ikke regjeringa øyne for hva som foregår utenfor Oslo eller i distriktene generelt, noe som er rart, siden mesteparten av Norge faktisk er distriktsområder :klo:

Er det regjeringen som har lovet gratis skolemat, eller er det et av SVs dumme påfunn som de må stå for selv?

Mener du at vi ikke skulle bedret strømforsyningen, eller vil du betale det som andre ikke vil betale for sjøkabel?

Hva mener du med at regjeringa ikke har øyne for hva som foregår utenfor Oslo? Noen eksempler på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Stemmer ikke" burde kanskje også vært et alternativ... Er jo de som ikke gjør det og. Selv vingler jeg mellom to partier i år..

Ja, hadde vært greit å vite omtrent hvor mange det er som ikke klarer å gjøre sin borgerplikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Jeg har alltid pleid å stemme noe til venstre, men ved neste valg håper jeg faktisk at det blir borgerlig. Jeg håper ikke at det blir Frp selvfølgelig, da jeg er redd for at de kan gjøre for mye ugagn på den tiden, men en høyreregjering hadde vært å foretrekke nå.

Det er en dårlig politisk stemning for tiden. Så selv om jeg er mer rød enn blå håper jeg nå på en borgerlig regjering for å få slutt på all "sytingen".

Edit: Og derfor vil jeg muligens stemme blankt eller på et sentrumsparti neste gang.

Endret av Badabing
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...