Gå til innhold

Kanskje (endelig) gravid?


Lemming

Anbefalte innlegg

Snille Ruccola som oppmuntrer! :) Ja nå når du spør, så er det faktisk enda såpass tidlig at det ikke er sikkert jeg får utslag. At jeg bare var heldig med den første.. Det har jeg faktisk ikke tenkt så mye over. Har bare tenkt at når man har fått én positiv, så må jo hvertfall en test som blir tatt flere dager senere være positiv! Hmm. kanskje løpet ikke er kjørt likevel?

Men nå tror jeg ikke jeg vil teste mer før legetimen. tar heller med meg en prøve fra morgenurin, så kan man ta det derfra.

Nei, tror sikkert ikke det blir noen UL uansett hva resultatet blir. Jeg bor i en liten bygd med helsesenter, ikke sykehus. For å ta UL må man reise 40mil, og iom at jeg iallefall ikke er mer enn noen uker på vei blir jeg vel ikke sendt på sykehus akkurat...

Men om jeg enda ikke tester positivt på onsdag håper jeg kanskje på at hun kan ta blodprøver eller noe, dersom dette kan svare på om jeg i det hele tatt har vært gravid.

Håper legen jeg kommer til er forståelsesfull. Det er iallefall en kvinne. Vet at det finnes nok av ufølsomme idioter i verden. Han utenlandske legen jeg nevnte, han er ikke spesielt forståelsesfull. Sikkert dyktig nok i faget sitt, og jeg ville aldri nølt med å gå til han med en fysisk skade eller sykdom, men når det gjelder dette ville jeg heller latt være å gå til lege, enn å gå til han. Har intrykk av at det ikke ligger i alle kultur å "føle" så mye om ting. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...