Mayami Skrevet 16. mars 2012 #581 Del Skrevet 16. mars 2012 Fin mage! Min er nok større utover enn forover tror jeg - lillemakrell lever livet på tvers foreløpig! Kunne godt tenkt meg en fasong mer som din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #582 Del Skrevet 17. mars 2012 (endret) Takk Kommode og Mayami! Magene finnes i så mange ulike fasonger, og det er jo litt gøy --- I dag kjente jeg det litt i halebeinet etter jobb, men Mannen var så snill og masserte nederste del av ryggen litt og det gjorde godt Har vært utrolig heldig som ikke har vært plaget mer med bekkenet i løpet av svangerskapet (so far), og håper det fortsetter slik de neste 13 ukene 'bankibordet* På jobb virker folk nesten overrasket over hvor fin form jeg (og kollegaen min) har vært, som om det ikke er normalt Men skulle jo tro at ingenting er bedre enn å få være i god form, for jeg vet desverre flere som har slitt skikkelig og vært 100% sykemeldt mesteparten av svangerskapet pga kvalme, bekkenløsning osv. Men jeg skal ikke - og har ingen grunn til - å ha dårlig samvittighet fordi jeg er i fin form Dagens baby-innkjøp: stelleprodukter og vårservietter fra Coop Änglamark, fordi de har kommet best ut i test og vi vil unngå mest mulig tilsetningsstoffer og ulumskheter. Er det forresten OK å si til babyens besteforeldre/tanter/onkler og andre som etterhvert kanskje skal passe henne litt at vi ønsker at de ikke skal bruke Lano, Natusan o.l. med masse parfyme og annet grums..? Nå skal jeg finne meg en kopp te Endret 17. mars 2012 av Haley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #583 Del Skrevet 17. mars 2012 Oops.. Kom over nettsiden hipporaffen, og nå er det snart en pakke på vei i posten: Body med sneglemotiv Body med hundemotiv Kjole/tunika Lyseblå kosebukse Rosa bukse med sorte prikker Rosa heldress I dag kom klærne i posten og de var utrolig fine og myke! Rabattkupongen som fulgte med kommer nok til å bli brukt innen den utløper.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. mars 2012 #584 Del Skrevet 17. mars 2012 Fine magen! Vet jeg hvem du er på Ravelry, mon tro? *nysgjerrig* Så flott at klærne var bra! Digget virkelig fargene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 17. mars 2012 Forfatter #585 Del Skrevet 17. mars 2012 Fine magen! Vet jeg hvem du er på Ravelry, mon tro? *nysgjerrig* Så flott at klærne var bra! Digget virkelig fargene! Jeg har ihvertfall vært frekk nok til å legge deg til som venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 17. mars 2012 #586 Del Skrevet 17. mars 2012 Jeg har ihvertfall vært frekk nok til å legge deg til som venn Jeg lurer på om det er sånn at jeg ikke ser deg i min venneliste før jeg legger til deg? For jeg fant ingen nye i lista mi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 18. mars 2012 #587 Del Skrevet 18. mars 2012 Kjempe fin mage, Haley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 19. mars 2012 #588 Del Skrevet 19. mars 2012 Er det forresten OK å si til babyens besteforeldre/tanter/onkler og andre som etterhvert kanskje skal passe henne litt at vi ønsker at de ikke skal bruke Lano, Natusan o.l. med masse parfyme og annet grums..? Jeg ville bare sendt med stellebagen og bedt dem bruke det som er der! Håper bekkenet ikke blir verre. Godt at du har en hjelpsom mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 19. mars 2012 #589 Del Skrevet 19. mars 2012 Så fint magebilde Jeg tenker at det må være OK å si ifra hvilke produkter du vil bruke/ikke bruke ja Evt gå for Alabama sin løsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 19. mars 2012 #590 Del Skrevet 19. mars 2012 Så fin mage Haley! Og herlig at formen er så fin! Nyt det, og vær glad du slipper de værste plagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 19. mars 2012 Forfatter #591 Del Skrevet 19. mars 2012 Jeg lurer på om det er sånn at jeg ikke ser deg i min venneliste før jeg legger til deg? For jeg fant ingen nye i lista mi... Det kan være. Men du finner meg som Haley85, hvis du vil Kjempe fin mage, Haley! Takk, søte du! Jeg ville bare sendt med stellebagen og bedt dem bruke det som er der! Håper bekkenet ikke blir verre. Godt at du har en hjelpsom mann. Det var ikke dumt! Bekkenet oppfører seg fint, og har fått beskjed om å fortsette sånn Så fint magebilde Jeg tenker at det må være OK å si ifra hvilke produkter du vil bruke/ikke bruke ja Evt gå for Alabama sin løsning Takk, søte du! Det er jo ingen krise for noen timer/dager, men Alabama sin løsning var veldig grei, ja Så fin mage Haley! Og herlig at formen er så fin! Nyt det, og vær glad du slipper de værste plagene Takk, Selma! Er veldig glad for at jeg er i så fin form. Må være takknemlig for det --- I dag var jeg og mamma på 3D UL, og det var fantastisk å se lille frøkna igjen! Hun smattet/sugde med leppene, vinket til oss, rekte tunge og prøvde å gjemme seg bak hendene sine Og det var tydeligvis stas med litt oppmerksomhet for hun sparket/dultet godt mens legen holdt på med proben på magen. I går kveld når jeg la meg var det også masse turning i magen og jeg kunne ikke annet enn å le litt. Søte, lille prinsessa vår I natt drømte jeg at hun kom den 11. juni, så jeg kan jo håpe at jeg er sanndrømt, for det hadde ikke gjort meg noe Begynte på På veg-teppet i Extra Fine Merino til henne på lørdagskvelden, men måtte rekke det opp fordi mønsteret (hullene) ikke stemte overens og jeg hadde plutselig 92 masker når jeg skulle hatt 110 Så noe har jeg gjort feil, men har ikke orket å prøve på igjen. Får se om jeg gjør det i morgen før jobb, eller om jeg bare finner en annen oppskrift som passer til garnet og pinnestørrelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 19. mars 2012 #592 Del Skrevet 19. mars 2012 Da har jeg lagt deg til på Ravelry! Høres ut som en flott opplevelse på 3D-UL i dag! På veg-teppet er veldig greit å strikke, men man må holde tunga rett i munnen noen omganger for å lære seg mønsteret. Når det først sitter, går det nesten av seg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. mars 2012 #593 Del Skrevet 20. mars 2012 (endret) Det ble feil et par ganger hos meg også, før jeg skjønte greia. Du må huske å ikke slippe kastene av pinnen. Jeg talte mens jeg strikket den ene raden. Eks. en -de første to masker sammen, to -de neste to maskene sammen, tre -første kast osv... Edit: Og så har du vært på 3d UL! Høres veldig gøy ut. Vi har droppet det, men er sååå nysgjerrig på hvordan lillemann ser ut!! Endret 20. mars 2012 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 20. mars 2012 #594 Del Skrevet 20. mars 2012 Artig med 3D-UL ja! Fikk du noe følelse på hvordan hun ser ut liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. mars 2012 Forfatter #595 Del Skrevet 20. mars 2012 Da har jeg lagt deg til på Ravelry! Høres ut som en flott opplevelse på 3D-UL i dag! På veg-teppet er veldig greit å strikke, men man må holde tunga rett i munnen noen omganger for å lære seg mønsteret. Når det først sitter, går det nesten av seg selv! Det er i grunn bare den ene pinnen som er litt tricky, i begynnelsen ihvertfall, så det burde gå bra når jeg bare finner ut av det Det ble feil et par ganger hos meg også, før jeg skjønte greia. Du må huske å ikke slippe kastene av pinnen. Jeg talte mens jeg strikket den ene raden. Eks. en -de første to masker sammen, to -de neste to maskene sammen, tre -første kast osv... Edit: Og så har du vært på 3d UL! Høres veldig gøy ut. Vi har droppet det, men er sååå nysgjerrig på hvordan lillemann ser ut!! Jeg tror jeg rett og slett har tatt et kast for lite, for jeg har husket å ikke slippe dem av pinnen, men strikke dem. Får prøve på nytt Man får jo et visst inntrykk, men på en annen måte så ser vel mange av babyene like ut på 3D UL, så vi får vente i 3 mnd til og se om det stemmer overens Artig med 3D-UL ja! Fikk du noe følelse på hvordan hun ser ut liksom? En viss følelse fikk jeg - og hun var veldig søt, selvfølgelig - men om det stemmer helt overens med virkeligheten er jeg ikke sikker på. Hun lignet ihvertfall på en ordentlig baby og ikke bare "en skygge" som på 2D UL --- 20. mars og dermed 3 måneder igjen til UL-termin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 20. mars 2012 #596 Del Skrevet 20. mars 2012 Oj!! Ikke lenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 21. mars 2012 #597 Del Skrevet 21. mars 2012 3 mnd igjen!! Har ikke somlet meg til å bestille 3D UL enda jeg, så det spørs om vi bare må vente til juni med å finne ut hvordan han ser ut! 11.juni hadde passet meg også - helt perfekt! Men regner med at han kommer den 23... Tenk, det er snart på tide å lage en tippeliste på dato også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 21. mars 2012 Forfatter #598 Del Skrevet 21. mars 2012 Det går nok fort, ja! Og det er helt greit for meg Der hvor vi var på 3D UL anbefalte de time i ca. uke 24-28, for etter den tiden kan det fort bli litt trangt og dermed dårligere bilder. Men tiden frem til de små er ute og vi får møte dem på ordentlig er jo ikke lang, så det er ikke dumt å vente i spenning heller Ja, tippeliste dukker nok etterhvert --- Nå har jeg spurt sjefen om å få slippe de tre siste nattevaktene jeg skal ha (om en måneds tid) før jeg går ut i permisjon, og hun sa ja uten å blunke! Skal få andre vakter den uka, og det skal bli godt. Er ikke noe problem i seg selv å være på natt, men vi er jo tross alt bare to på jobb og dermed må man være med på løft/snuing/stell av de (ofte tunge) pasientene som trenger det, og jeg vil ikke risikere å dra på meg en rift i morkaka og andre komplikasjoner pga det som så lett kan unngås. På dag/kveldstid er vi flere på jobb og jeg slipper de tyngste utfordringene. I natt våknet jeg forøvrig en del ganger fordi jeg nesten fikk kramper i beina. Klarte visst å lure meg unna hver gang, men jeg tar litt magnesium for sikkerhets skyld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eirie Skrevet 22. mars 2012 #599 Del Skrevet 22. mars 2012 så bra du kom deg over på dagtid nå Kjempelurt med tanke på forebygging av bekkenvondt også! Godt å lese at du er i god form, strikker og koser deg med sparkene fra lillejenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 22. mars 2012 Forfatter #600 Del Skrevet 22. mars 2012 Har bare 5 nattevakter i løpet av 12 uker, så skal ikke klage, men det er litt godt å vite at jeg slipper de tre siste nettene. Har ikke tenkt på det som forebyggende for bekkenet, men det har du rett i, Eirie --- Både i går og i dag har det blitt en liten middagslur, og jeg vet ikke om det er fordi jeg trenger mer søvn eller fordi jeg brygger på en forskjølelse. Våknet med sår hals både i går og i dag, men det gikk ganske fort over, så det eneste som har vært litt plagsomt er nesa som i ene øyeblikket er rennende og neste tett. Tar meg litt ekstra C-vitaminer og krysser fingrene for at det forsvinner uten noe mer tullball. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå