Mayami Skrevet 11. desember 2013 #1341 Del Skrevet 11. desember 2013 Føler med dere når det kommer til sutrende unger altså! Sånn har det vært med lille de siste dagene også, like irriterende hver gang man hører den begynnende sutringen. Ikke SÅ morsomt å sitte der og hysje og holde stand hele kvelden... Håper hun blir frisk fort slik at du og mannen kan fortsette der dere slapp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 12. desember 2013 Forfatter #1342 Del Skrevet 12. desember 2013 Vi slapp heldigvis unna med en kort sutreperiode kl 21, og en enda kortere i 03-tiden både i natt og forrige natt, så da skal jeg ikke klage. Men det er alltid jeg som våkner først om natta og ender med å gå inn til henne.. Jeg har alltid vært en light-sleeper, men etter at vi fikk Frøken Fryd så føles det ut som om jeg sover enda lettere, om mulig Frøken Fryd var enda mer snørrete i går og litt hoven på venstre øye når jeg hentet henne, så det ble en del sutring i bilen på vei hjem, men med litt skingrende julesanger fra mor så ble det ganske morsomt til slutt Kjenner at jeg gleder meg veldig til å få noen dager sammen med mann og barn (og øvrig familie) når julehøytiden setter inn. Skal bli så deilig å sove litt lenger, kose seg med god frokost, se en morsom film, leke med frøkna, gå turer, spise mer god mat og bare slappe av. Jeg jobber riktignok en del i jula, men har heldigvis tidligvakt på julaften. Seinvakt er liksom "skrekken" når man har små.. Så jeg håper indrlig at det blir en rolig vakt, sånn at jeg kan få slippe hjem litt tidligere. Skal også kjøre en times tid innover til svigers der Mannen og frøkna venter. Synd å få så få timer sammen med henne på akkurat julaften, men neste år - som i fjor - har jeg jo permisjon og da blir det kos dagen - og romjula - lang. Og i år har jeg fri nyttårsaften og 01. nyttåsdag, så da (i tillegg til middag 02. juledag) skal vi være hos min familie. Skal på seinvakt etterpå, så jeg tenkte trosse orkanvarselet og se om jeg fikk gjort unna et par julegaver til, og så burde jeg absolutt kjøpt en bursdagsgave som må leveres i helgen.. Og så må jeg handle litt bakevarer. SKAL lage biscotti med pistasjnøtter og sjokoladbiscotti med appelsin til jul. Pepperkaker, kakemenn og annet snop har svigermor på agendaen, så jeg stresser ikke med det. Vi blir nok uanstt ikke værende så mye hjemme her i byen i jula, så da hadde det bare blitt liggende. Men biscotti! Det holder seg lenge og er såååå godt! Ikke typisk norsk jul, men jeg kan fint styre meg for kokosmakroner, havreflarn, goro, sandkaker, fattigmann, sirupssnipper osv. Pepperkaker, kakemenn og farmors serinakaker (og litt krumkaker hvis man får multekrem til) er vel de eneste julekakene jeg liker godt. Venter også på at julekortene skal dukke opp i posten, men det ser ikke ut til at de kom i dag heller.. Men da dukker de vel opp i morgen. Ble ikke heeelt fornøyd, for frøkna synes ikke det var noe stas å sitte i ro og smile, men pytt pytt. Det er vel litt av sjarmen når de er små Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 14. desember 2013 #1343 Del Skrevet 14. desember 2013 Gratulerer så mye med graviditeten! Jeg er så sjelden på KG for tiden, så har ikke fått med meg dette før nå koselig med en sommerbaby til da Jeg venter jo neste i april, og energien har endelig tatt seg opp litt nå, 22 uker på vei. Kjenner til slit med lite energi og en 1,5-åring som har varierende netter.. alltid jeg som våkner her også, så dagene går stort sett med til jobb og soving. Sosial får man være en annen gang Blir spennende med UL og forhåpentligvis se kjønn da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1344 Del Skrevet 16. desember 2013 Takk, Selma! Blir veldig koselig med sommerbaby igjen, ja! --- Er det ikke det ene så er det det andre... På fredag følte jeg meg ikke helt i toppform når jeg stod opp, og allerede kl 11 lengtet jeg hjem til senga. Men som alle andre "flinke piker" holdt jeg ut på jobb til 15:30, og da var det bare å hente frøkna i barnehagen og komme seg hjem. Ikke den enkleste operasjonen med verste rushet, så i baksetet satt frøkna og sutret og i framsetet satt jeg og skalv av feber og gråt noen frustrerte tårer. Vel hjemme fikk jeg overlatt frøkna til Mannen og hoppet rett til sengs og sov halvannen time. Og sånn har helga gått med feber, hodepine, vond hals, tett nese og knapt noen stemme å prate med. Formen er heldigvis litt stigende (ikke fullt så vondt i halsen lenger og feberen er nesten borte), men det ble egenmelding i dag og i morgen ihvertfall. Som om jeg ikke var sliten nok av graviditet og lav blodprosent Mannen er fantastisk og har tatt seg av absolutt alt med frøkna i helga mens jeg har ligget på sofaen/i senga. Tror aldri jeg hadde klart meg som alenemamma... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 16. desember 2013 #1345 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg tror heller ikke det er noe å hige etter å være alenemamma, uansett hvor ubrukelige mennene er til tider! Håper det går bedre med deg snart - lurt å legge flink pike på hylla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 16. desember 2013 Forfatter #1346 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg føler at jeg har gjort et godt varp med Mannen, ja. "In sickness and in health".. Stakkar, han får all byrden. Men det blir nok bedre snart --- Argh, hva er greia med at ingen av de fire butikkene Mannen har vært innom i kveld har blå eller grønn "Vekk i morgen"?! Eller Original Repsils, eller CuraMed/Råmelk med blåbær, menthol eller lignende? Det er faktisk ikke alle som liker at ting smaker fake sitron eller fake jordbær. Eller smaken av ingefær *grøss* Og Doc o.l. fungerer jo ikke i mer enn 2 minutter... Kveldens hormonutbrudd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trekkoppfuglen Skrevet 20. desember 2013 #1347 Del Skrevet 20. desember 2013 God jul til deg og dine, kjære Haley! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 20. desember 2013 Forfatter #1348 Del Skrevet 20. desember 2013 God jul til deg og dine også, Trekkoppfuglen! --- Det kjennes litt urettferdig ut å våkne kl. 07:30 når jeg kunne sovet både to og tre timer til.. Men, men. Det tyder vel på at kroppen endelig begynner å komme tilbake til hektene! Det har vært en lang og slitsom uke, og legen kunne ikke tilby annet enn en sykemelding t.o.m. mandag (gravid = null antibiotika eller hostedempende), men jeg går gledelig på jobb på julaften som planlagt hvis jeg er frisk igjen til det - og det regner jeg med Og i mellomtiden synes jeg det kan komme snø! All den fine snøen vi hadde har jo forsvunnet med regn og mildvær. Barnehagen påpekte at frøkna ofte har litt løs avføring, og lurte på om hun kanskje ikke tåler melkprodukter, gluten eller noe sånt. Jeg håper inderlig ikke det, men vi bør jo kanskje prøve å luke ut melk, yoghurt og sånt en periode, og evt. gå videre med gluten og andre potensille allergikilder. Verken Mannen eller jeg har noen intoleranser/allergier, men moren hans tåler minimalt (om noe i det hele tatt, egentlig) med sukker, gjær og melk, og min mor har ikke fått påvist noe, men har god effekt av glutenfri kost i perioder. Så... På tide med en kopp te før jeg begynner å fundere på hva slags antrekk jeg skal ha på meg på familiemiddag med Mannens tante, onkel, søskenbarn og frøknas tremenninger på lørdag, og hva jeg skal ha på på julaften, og 2. dag, og nyttårsaften... Jeg har jo ikke noe å ha på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayami Skrevet 20. desember 2013 #1349 Del Skrevet 20. desember 2013 Vi har kuttet melkeprodukter til Lille pga løs avføring. I tillegg har vi unngått grove kornprodukter, så han får sånn Julius barnebrød både hjemme og i barnehagen. Det har virket, og nå tåler han å få melk til frokost og kvelds. Risengrynsgrøt i barnehagen på nissefest var derimot ikke en suksess...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 22. desember 2013 Forfatter #1350 Del Skrevet 22. desember 2013 Vi har foreløpig ikke klart å kutte ut alle melkeprodukter en hel dag (men hun har ikke fått ren melk eller yoghurt på to dager), og avføringen er fremdeles løs. I dag gulpet hun også opp litt pepperkake(? ikke noe sjakktrekk av besteforeldrene å gi henne det når hun er dårlig i magen akkurat) når hun tok formiddagsluren sin, og nå i kveld kom det opp litt fruktsmoothie som hun fikk før sengetid. Lurer på om jeg kan få i henne litt ris til middagen i morgen, og litt blåbær, banan og Ritz på formiddagen i håp om at det binder litt. Har flytende kull også, men vet ikke om jeg vil ty til det ennå, før vi evt. vet om hun reagerer på f.eks. melk. Uff, stakkar lille go'jenta vår. Ikke lett å være liten, og ikke lett å være mamma heller... Ellers er min form betraktelig bedre, så det blir ingen videre sykemelding, men jobb som planlagt på julaften. For å være ærlig så gleder jeg meg egentlig mer til romjula og nyttår, for jeg får sett så lite til frøkna på julaften, og det blir mest styr med å kjøre en time etter jobb (i skumringa) for å komme til svigers der Mannen og Frøken Fryd er fra i morgen kveld, og så skal det dusjes, skiftes klær, pyntes og plutselig er det middag, og rett på pakkeåpning for at leggetiden til frøkna ikke skal bli helt på styr. Og da er jeg sikkert ganske trøtt og sliten selv, så det blir ingen sen kveld for min del heller. Da blir det nok mer kos å stå opp med frøkna på 1. dag og leke med alle de nye lekene og spise frokost sammen Og selv om januar ofte er litt seig, så gleder jeg meg til UL i slutten av måneden, mer spark og liv i magen og blodappelsin-sesong og dermed blir nok ikke januar så verst heller I morgen skal Mannen på jobb, mens frøkna og jeg skal kose oss hjemme. Blir en liten tur på butikken, men ellers satser vi på å leke litt ute, ta et bad, pakke julekjolen i kofferten og slappe av inne. Kos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #1351 Del Skrevet 23. desember 2013 Hmmmm.... Ingen bæsjebleier så langt i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 23. desember 2013 Forfatter #1352 Del Skrevet 23. desember 2013 Ønsker alle en riktig god og fredfull jul, med mye kos og glede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #1353 Del Skrevet 30. desember 2013 Frøken Fryd stortrives når det er mye folk rundt henne, så hun har kost seg masse. Og ikke minst har besteforeldrene, tantene og onklene kost seg masse sammen med henne, mens pappa'n og jeg har fått anledning til å sitte litt i bakgrunn og lese bøker og sånt. For tiden er det kun én tante som bor i nærheten og ser henne ofte, mens de andre 3 onklene og 3 tantene studerer/jobber i andre byer, så det går fort en måned eller tre mellom hver gang hun får se dem, så da bruker hun litt tid på å "tø opp", men så er det stor stas å få holde dem i hånda og dra dem med seg for å se på/leke med noe. Selve gaveåpningen var ikke så fryktelig spennende etter 4-5 gaver, så da åpnet vi de resterende på formiddagen 1. juledag når hun var mer uthvilt. Tar med meg tipset om å åpne et par gaver utover dagen til neste år Hun fikk en fin dukke som man kan trykke på magen og så ler og sutrer den, og sier "mamma". En av de første gangene hun prøvde den kom det et kontant "pappa" fra frøkna, som om hun prøvde å lære dukka å si pappa Og så sier hun "pappa" til alle mannfolk, og bildet av seg selv på veggen "Kåkke" (klokke) og "koko" gjentas x antall ganger om dagen, for mormor og morfar har et gjøkur på kjøkkenet sitt som sier nettopp koko hver halvtime/time. Så hun peker på veggklokka vi har her hjemme og sier "koko" men, desverre er det lite lyd i den. Godt vi skal tilbake til mormor og morfar i morgen Mormor og morfar har også en hund (tervueren) på snart 1 år, og det er stor stas å kaste ball og springe etter henne. Og så er frøkna så god at hun legger hodet inntil nakken på hunden og vil kose Maten sin deler hun villig med henne også Så de blir nok gode venner I går kveld satt jeg og leste gjennom dagboken min om alt fra forrige svangerskap, og det er så koselig å se tilbake på og sammenligne litt med dette svangerskapet. Når de første bevegelsene kom, når pappa'n kjente det utenpå magen første gang, når vi shoppet babyting, tanker, følelser og forventninger rundt det å skulle bli mamma/foreldre, om fødselen osv. Herlig! Og snart er det på tide å se litt på hva vi må kjøpe inn/ønske oss til nestemann kommer (ikke så mye, men f.eks. lekegrind, sete til badebaljen, bittelitt klær (evt. mer om det er gutt), ammeinnlegg, bleier i små størrelser, hentesett, strikke tepper osv). Og på slutten av året er det jo ikke til å unngå å mimre litt over året som har gått - og for et år! Frøkna har gått fra å være en baby som ligger på gulvet og ruller og pludrer til å bli en selvstendig frøken som springer rundt, prater i vei og spiser på egenhånd. Vi har feiret hennes første bursdag og hun har startet i barnehagen hvor hun trives så godt. Mannen og jeg har planlagt bryllup og giftet oss på en nydelig sommerdag, og vært på bryllupsreise. Vi har feiret bryllupet til to andre gode vennepar og jeg har truffet igjen venninner som jeg ikke ser så ofte opptil flere ganger dette året. Jeg har vært i mammapermisjon og begynt på jobb igjen og strotrives fremdeles med flotte kolleger. Vi har blitt gravide igjen og blir snart en familie på fire! Vi har grått, vært sinte og uendelig trøtte p.g.a. manglende søvn, vi har smilt og ledd og frydet oss over livets fantastiske hverdagsøyeblikk. Vi har kost oss som familie, og sammen med venner og øvrig slekt. Vi har hatt et begivenhetsrikt år hvor vi har blitt stadig sterkere og tryggere som familie og individer. Det er heldigvis de fine minnene vi husker sterkest og som det tross alt er flest av, og de tunge stundene har vi tatt lærdom av og utviklet oss gjennom. Så nå er ihvertfall jeg klar for å begynne 2014 med den bagasjen vi har og fylle dagene med gode minner som vi kan se tilbake på om et års tid. Tiden går fort, men jammen rekker vi å fylle årene med opplevelser også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 30. desember 2013 Forfatter #1354 Del Skrevet 30. desember 2013 Lurer på om jeg klarer å holde meg våken til kl 24 i morgen, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #1355 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg klarte å holde meg våken, men det ble en del gjesping Og når vi var ute en tur kl 00 så våknet jeg selvsagt til av den friske lufta Men frøkna sov seg gjennom levenet og synes ellers det var topp å være hos mormor og morfar og leke med vov-voven. Tror nok vi må få oss hund når vi en gang flytter inn i hus. I dag ryddet jeg ut jula og det kjennes veldig deilig ut! Klar for blanke ark og fargestifter til Og klær/sko som er for små til frøkna har jeg puttet i en kasse (bare et par måneder på etterskudd, men jeg skylder på lavt energinivå pga svangerskapet i høst/vinter) og skal sette det ut i boden i morgen. Ukesmenyen for neste uke er allerede bestemt og det meste har vi allerede i fryseren/skapene. Prosjekt "spise opp det vi har fra før" er i gang, og jeg tror det både gjør godt for økonomien (ukeshandling fremfor handle-litt-hver-dag) og plassen i fryseren Før jeg går til sengs må jeg huske å pakke sammen vinterdress og annet som frøkna skal ha med i barnehagen igjen i morgen. Tok med alt hjem til jul for å vaske det. "Bare" 4 uker igjen til UL, men regner med det kommer til å gå fort. Skal jo en tur til København helga før, så vi har det å fokusere på i første omgang Mannen tipper at det er en gutt (for det har han jo bestilt ), men jeg er litt mer i tvil. Vet ikke om det kommer av en magefølelse eller om det er mer som et mer eller mindre ubevisst ønske (har alltid ønsket meg en søster selv) Det har jo ingenting å si og jeg tar gjerne imot en liten guttebass, men praktisk hadde det jo vært med ei jente til. Noen andre som tør å begi seg ut på tippinga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 2. januar 2014 #1356 Del Skrevet 2. januar 2014 Jeg tipper det blir en gutt, jeg! Er litt i guttemodus selv.. hehe. Er formen din ok om dagen? Deilig å ha fått unna jul da… her er det oppe enda, men nissene gir ikke helt den samme følelsen lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #1357 Del Skrevet 4. januar 2014 Gutt er notert Formen er ganske bra! Litt mer trøtt enn vanlig etter en arbeidsdag, men det kan man nesten ikke klage på etter at 1. trimester var preget av kvalme, ekstrem trøtthet og konstant hodepine. Magen føles ganske full ut på ettermiddag/kveld, og de siste 2 ukene har det ikke vært noe behagelig å ligge på magen (desverre), men jeg koser meg med å se at magen vokser og kjenne litt bevegelse (gleder meg til det blir skikkelige spark!) Av og til (etter mange arbeidsdager på rad med mye gåing/ståing) kjenner jeg litt smerte i halebeinet, men det går heldigvis over fra den ene dagen til den andre. Hvordan er formen din da? Når januar kommer er jeg hvert år veldig klar for å kaste ut hele jula og starte med blanke ark. Det gir en god følelse av optimisme Så det blir ikke noe julemat eller julepynt å oppdrive her frem til 20. dag jul. Julekosen hører til desember og adventstiden, ikke til nyåret - synes jeg --- Som sagt, så koser jeg meg med starten på et nytt år med blanke ark! Selv om man i teorien kan starte på nytt med de forsetter man måtte ha enten det er en mandag i mars eller en torsdag i juli, så føles det straks litt mer "riktig" å starte på nytt i begynnelsen av et nytt år. Og heldigvis har jeg for lenge siden forstått at forsetter om å trene 3-4 dager i uka, spise sunt hver dag og bare skeie ut på lørdager o.l. ikke holder i lengden, så jeg nøyer meg med ganske små ønsker fremfor forsetter. Tidligere i uken ble jo ukesmenyen innført igjen - og det burde være en enkel sak, men om det blir en travel/utforutsigbar uke og vi ikke får gjennomført dette hver uke hele året, så er ikke det noen krise. Og i dag har jeg brukt formiddagen til å legge noen regninger til forfall og sette opp nye beløp til autotrekk til BSU, sparing og felleskonto, så nå skal det være oppdatert også. Snakket med lønnignskontoret i går og fikk satt opp litt ekstra skattetrekk også. Noen mener det er en teit måte å spare penger på, men penger man ikke ser, er penger man ikke savner og blir heller en gledelig overraskelse når skatteoppgjøret kommer (selv om det er leeenge til jeg får glede av akkurat den goden da, i og med at det ikke kommer med før på neste års selvsangivelse). Og nå som julen er over synes jeg godt vi kan hoppe rett over til våren. Vi har bare veier og null snø, men jeg vil ha grønt gress, spirer på trærne og minst 15-20 grader Vinteren er grei den, så lenge den er hvit, litt kald og solrik, men denne vinteren har jo bare vært tragisk. Kan vel se langt etter våren ennå, for snøen kommer helt sikkert i dungevis om noen uker. Men jeg kan i det minste kose meg med drømmen om vår og sommer Har forøvrig gjort meg noen permisjonstanker, men det får jeg nesten ikke konkretisert før etter UL ihvertfall. Ønsket mitt er - om arbeidsgiver tillater det - at jeg tar ut min + felles del, deretter tar Mannen sin del - og så kan jeg ta ut 6-10 uker ulønnet permisjon over sommeren det året babyen fyller 1 år. Med Frøken Fryd tok jeg min + felles del, deretter 6 uker ulønnet permisjon før pappa'n tok over og fikk hele sommeren, så denne gangen vil jeg gjerne ha en bit av sommerkaka Men det kommer selvfølgelig an på om arbeidsgiver tillater det, for man skal jo egentlig ta ulønnet permisjon i forbindelse med egen/felles permisjon, så vi får se. Vet at en av jentene på jobben hadde permisjon denne sommeren med sin ettåring, så det burde ikke være helt umulig for meg heller. Og ellers når det gjelder permisjon, så håper jeg at vi denne gangen får en baby som ikke har kolikk. Litt problemer med innsovning og søvn generelt skal jeg mer enn gjerne takle, men håper på en litt lettere start denne gangen. Man er jo mer kjent med hvordan det er å være forelder og hvilke behov en baby har denne gangen, men alle er jo forskjellige så vi får ta det som det kommer - og ihvertfall ikke ta sorgene på forskudd. Denne gangen blir det ingen bryllupsplanlegging, så jeg håper kanskje jeg får litt mer ro på meg til å gjøre andre ting (når babyen sover/leker seg alene, først og fremst) som jeg savnet sist; lese bøker, strikke, pusle med fotoalbum, gå på kafé/besøk, trille mer tur/bære på tur og sånt. Jeg prøver dog å være så realistisk jeg kan og vet at ikke alt blir som man tror/håper på forhånd. Men noen ønsker må man få lov til å ha Det som gnager litt for tiden (ok, det har gjort det i sikkert et år allerede) er plassbehovet vårt. Babyen skal jo ligge på vårt rom (samsoving og vugge) de første månedene, og jeg håper i grunn at det går bra over litt lengre tid enn med frøkna (7 mnd), for da skal vi alltids klare oss, men om babyen krever eget rom, så har vi ikke 3 soverom og vi må kanskje flytte inn på rommet til frøkna, mens hun flytter inn på vårt rom sammen med babyen. Ikke vet jeg om det er noen god løsning, men satser på at det blir flytting i løpet av neste vinter. Det MÅ det nesten bli. Og i mellomtiden får jeg slutte å irritere meg over problemet, for det er ikke noe vi får gjort før tidligst til høsten da vi forhåpentligvis får svar på noe jobbrelatert som er svært relevant for hvor vi velger å bosette oss. Frøken Fryd er ei skravlebøtte (det må hun ha arvet fra farssiden ) og setter navn på/gjentar "alt" for tiden. "Tre, bleie, fly, bil, kake, smake, smokk, mer, ko-ko, klokke, pappa, mamma, sko, der, se, pus, mjau, vov-vov" er bare noe av det hun lirer av seg i tillegg til en hel del greske gloser Herlig tid! Oi, det ble et laaangt innlegg Best å avslutte og finne seg litt lunsj, tror jeg. Slår til med en smoothie også, tror jeg - for det gir følelsen av sommer og velvære! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haley Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #1358 Del Skrevet 4. januar 2014 En liten sammenligning fra jeg var like langt på vei forrige gang (nevermind de urene speilene...). Junispiren til venstre og Frøken Fryd til høyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 4. januar 2014 #1359 Del Skrevet 4. januar 2014 Så gøy med sammenligning! Det var jo rimelig tydelig forskjell gitt Fiiine mager begge to. Jeg driver og tenker litt på det selv.. Tror jeg hadde sånn junibaby mage med Fløtepusen rundt 16 uker, rimelig stor kul på magen. Begynte å vokse i uke 9-10.. Så hvordan blir det denne gang liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 5. januar 2014 #1360 Del Skrevet 5. januar 2014 Jeg tror det er en lillesøster! Litt forskjell på magene, ja! Men det er jo ganske vanlig. Men for min del ble ikke magen større mot slutten med Snorkfrøken, den var bare synlig tidligere. Håper det ordner seg greit ifht jobb, flytting m.m. Kjedelig å gå og lure på, men det ordner seg sikkert fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå