Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Katee
Skrevet

Jeg hadde mine mistanker at britiske jenter var sånn fortsatt ja. :fnise: De var sånn de gangene jeg har vært i England. Nei, takke meg til de britiske gentlemen. Jeg smelter når de kaller meg 'love' :rodmer: De sier det jo til hvem som helst, men jeg blir likevel et lite rødmende pikebarn :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

Jeg hadde mine mistanker at britiske jenter var sånn fortsatt ja. :fnise: De var sånn de gangene jeg har vært i England. Nei, takke meg til de britiske gentlemen. Jeg smelter når de kaller meg 'love' :rodmer: De sier det jo til hvem som helst, men jeg blir likevel et lite rødmende pikebarn :ler:

Signerer! Eller når de sier "bla bla bla,dear" :rodmer:

Gjest Katee
Skrevet

Ja, de snakker jo så fort! Men jeg bare står der og sikler og drømmer meg bort. Jeg kunne gjort hva som helst for de :fnise: Det er hypnotiserende det der :lol:

Skrevet

Det er ikke bare gutter som sier love. Men man kan bare si det til en jente. Eller kanskje til smågutter også. Jeg blir kalt for Love hele tiden. :rodmer: I love it! Det får meg til å føle meg veldig spesiell.

Gjest Katee
Skrevet

Ja, sant, jeg skulle ønske nordmenn sa det også. Selv om jeg sannsynligvis hadde trodd de var fullstendig korka i huet om de begynte å kalle meg kjære :lol:

Skrevet

Hahaha,ja det hadde blitt ganske rart på norsk :fnise: Men sikkert fordi vi ikke er vandt med det!

Skrevet

Nå skal jeg begynne å si "kjære" til alle. :fnise:

Skrevet

Eller enda bedre "elskede" eller "min kjærlighet" :nigo: Huff å huff,da hadde jeg jammen få fnatt trot jeg :fnise:

Skrevet

Ja kjære. :dagens-rose:

Gjest Katee
Skrevet

Jeg har det fantastisk når dere spør sånn, mine kjærligheter! :skratte:

Skrevet

Så fint da mine snuppiser! :rodmer:

Gjest Katee
Skrevet

Håper det blir en fantastisk uke for dere, honningene mine :lol:

(Okei, den var bare teit, honeys, men jeg måtte :fnise:)

Skrevet (endret)

Åh mine snuppeduppiser, dere er så herlige! :hug::rulle:

Endret av Chiyo
Skrevet

Det er nesten så jeg blir høy på pæra av å lese alt det fine dere skriver :skratte:

Skrevet

Er det forresten bare jeg som elsker Eric Amarillo sin sang "om sanningen ska fram"? :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...