Mazilla Skrevet 30. januar 2012 #841 Del Skrevet 30. januar 2012 Wow, så lenge hun sov! Kjempeflinke jenta di Hvordan er det for mammahjertet å ha henne på eget rom nå da? Hun trives jo tydeligvis godt med det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #842 Del Skrevet 30. januar 2012 Ja det var jammen ikke verst, hun sovnet klokka 20 igår, så det var 10 timer i strekk det Mammahjertet klarer seg Både hun og jeg sover tydeligvis bedre, så da var det vel til det beste...men jeg sniker henne inn i senga til meg når det er morgen altså Litt kos må vi ha, hun vokser jo så fort før jeg vet ordet av det er hun konfirmant Innen den tid skal vi ha puttet masse trygghet, kjærlighet og tro på seg selv inn i hjertet hennes Hun er herlig! Punktum! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. januar 2012 #843 Del Skrevet 30. januar 2012 Jeg vil ha de nettene dine. Og så vil jeg ha sove-i-en-time-babyen din. Gjett hvem som bare sov i 20 minutter etter treningen i dag da. Men på onsdag blir det nok andre boller når vi skal trille hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #844 Del Skrevet 31. januar 2012 Toppen på teithet? At når Liten sover rundt så våkner jeg og må stå opp pga batteriene på babycallen tydeligvis er klar for utskifting - TO ganger De var nemlig opplada før Liten la seg igår, men klokka 2 peip den ene pga flatt batteri, og klokka 4 peip den andre Snuppiduppi våkna klokka halv 6 for mat, så det var den natta med sammenhengende søvn *ser nattesøvnen fly forbi* Idag skal nye batterier handles inn!! Annars skal vi lite og ingenting idag, kansje en tur bort til søs og turboen hennes bare :happy: Liten har lagt sin elsk på ledningskaoset under skrivebordet, og er under der på null komma svisj sånn ca en million ganger om dagen Det var de ledningslistene kjære skulle montere da...i helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #845 Del Skrevet 31. januar 2012 ...og Liten sover og sover og sover Å flytte henne over i sprinkelsenga på eget rom må kunne sies å være en braksuksess til nå Hun våknet, som hun pleier, etter 30 minutter men da gikk jeg bare inn til henne og lente meg litt over i senga hennes, så snudde hun hodet til siden inn mot kosen, smilte søtt og sovnet igjen Tenk om hun endelig har knekt "sove-lenge-koden"??? Jeg nyter en kaffe latte og ser ut på det fantastiske været (som jeg helt sikkert burde vært ute og gått i, men det kan vi gjøre senere ) Laif is gudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. januar 2012 #846 Del Skrevet 31. januar 2012 Så flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 31. januar 2012 #847 Del Skrevet 31. januar 2012 Så herlig med sove-baby da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2012 #848 Del Skrevet 31. januar 2012 Misunnelig på sovebaby. Det var liksom you and me som hadde vil-ikke-sove-babyer. Nå er jeg helt alene. Er hos deg 9isj i morgen jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 31. januar 2012 Forfatter #849 Del Skrevet 31. januar 2012 Misunnelig på sovebaby. Det var liksom you and me som hadde vil-ikke-sove-babyer. Nå er jeg helt alene. Er hos deg 9isj i morgen jeg? det er nok bare en fase - hun kommer nok sterkt tilbake som anti-sove-baby snart Jepp, jeg er klar 9-isj Vet du hvor jeg bor? Trenger du telefonnummer? Tror alt ligger på barselgruppa sin FB side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. januar 2012 #850 Del Skrevet 31. januar 2012 det er nok bare en fase - hun kommer nok sterkt tilbake som anti-sove-baby snart Jepp, jeg er klar 9-isj Vet du hvor jeg bor? Trenger du telefonnummer? Tror alt ligger på barselgruppa sin FB side Eller så kan vi håpe at A forstår at Liten egentlig har helt rett i å sove hele natta? Du har vel skrevet det der inne ja, skal se på kart og finne ut av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #851 Del Skrevet 1. februar 2012 Min lille er 8 mnd idag, og har snart vært like lenge på utsida som på innsida Annars; trening idag med Belle Step/styrke var til å dø av, og jeg såg nok ut som en komplett idiot der jeg ikke klarte å henge med, men at det var god trim det er sikkert og visst Etterpå var vi på besøk hos mormor sammen med søs og kidsa hennes :happy: Så nå er samvittigheten god, huset ryddig og rent og jeg ferdig trent Nå venter vi bare på kjære, han er forsinket idag også Sånn er det noen dager, har bare vært flere dager på rad og rekke i det siste........får smelle sammen noe middag til Liten ihvertfall, så hun får middag før hun skal ha kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. februar 2012 #852 Del Skrevet 2. februar 2012 Det er alltid morsomt når man plutselig finner ut at alle andre i salen har snudd seg rundt og man selv står der og ser øynene deres heller enn ryggene og lurer på hva som skjer... Jeg har det sånn fortsatt innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. februar 2012 #853 Del Skrevet 2. februar 2012 Jeg så også ut som en komplett idiot, så da var vi i det minste to om det. Men som du sa, etter et par timer kommer vi nok inn i trinnene. Ellers er jeg bare innom for å si at vi skipper babysang i dag. A fant ut at hun ikke ville sove noe annet sted enn i sengen vår tidlig i går kveld, så da ble det lite pakking på oss. :gjeiper: Kos dere kjempemye både i dag og i morgen, så snakkes vi når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. februar 2012 Forfatter #854 Del Skrevet 2. februar 2012 (endret) Belle: Have fun med pakkingen Stilig når de finner ut at de skal "stikke kjepper i hjulene" på den måten, nesten som om de skjønner at noe skal skje Godt jeg ønsket deg god tur igår da likevel Enjoy Lisboa - jeg finnes ikke misunnelig (ikke bli overrasket om jeg spretter utav kofferten din vel fremme ) ******** ---- ********* Her i heimen ser det ut for at soving er blitt en fin ting :happy: Med andre ord - nok en god natt med Liten som sov i ett fra 18.45 - 05.15 og så til 07.30 etter litt mat Ai laik it!! Babysang idag, hvis Liten er ferdig med hvilen sin til klokka er halv elleve that is De siste dagene har hun gjerne sovet 2 1/2 time på formiddagen og jeg vekker henne ikke for å synge om Jesus altså - der går grensa Resten av dagen skal vi gjøre ingenting :happy: Eller, mamma kommer en tur, men det er jo bare kos!! Også må jeg handle litt til barseltreff imorgen Endret 2. februar 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #855 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) Vinteren er tydeligvis på plass, seint men godt :happy: Julestemningen kom sammen med snøen, litt for seint på en måte, men godt å kjenne på lell Vi har hatt fine rolige dager nå i helga, bare kost oss sammen, jeg, kjære og Liten Hun er fullstappa av verdens herligste personlighet, og har stor underholdningsfaktor Føler oss utrolig privilegierte som får være foreldre til ei sånn herlig lita jente Følelsen av at hun er så avhengig av oss, og så tydelig glad i oss er helt alldeles ubeskrivelig sterk og god!! Lykkelige foreldre :happy: På fredag hadde jeg fulle huset i babyer og mammaene deres Liten viste seg ikke akkurat fra sin beste side, så etterhvert ble jeg litt sånn fordi ingenting hjalp! Jeg tror rett og slett hun var redd Hun ville ikke være på gulvet med de andre, og hvis noen av de andre mammaene såg på henne eller - gud forby - snakket til henne, så hyyylte hun Hun var akkurat lik når farmor var her igår også, så jeg er redd huner inni den skeptiske fasen Da skal det bli spennende å levere henne på barnepass på treningssenteret imorgen Det gikk nemlig ikke så bra på onsdag, da var hun helt utgrått når jeg kom for å hente henne...trodde de kom og sa fra jeg hvis det ikke gikk så bra Skal ihvertfall gi beskjed om at de får hente meg om hun ikke roer seg i løpet av kort tid, de trenger ikke strekke strikken hennes på den måten der flere ganger Endret 5. februar 2012 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #856 Del Skrevet 5. februar 2012 Igår gikk dagen i trening på formiddagen for min del lunsj med svigermor her hjemme og ramme-shopping til familieveggen vi skal lage Det er så deilig nå når Liten legger seg så fint på kvelden, vi har masse tid sammen bare jeg og kjære til å være kjærester God mat, god underholdning på tv, masse og og ellers det som hører med for å få den perfekte avslutningen på kvelden Jeg har lært av mine feil, og forventer ikke lenger at kjære frivillig skal melde seg til å stå opp med Liten - det er bare å innse at ikke kommer til å skje..så igår fikk han beskjed om at det var hans tur å stå opp når hun våknet idag, med full oppskrift på hva han skulle gjøre Jeg fikk sove helt til 9.30 - faboulous Da la jeg Liten, krøllet meg under dyna sammen med kjære og sov til 10.30 igjen :happy: Fine søndagen!!! Kjære har gått tur med vovvis og er i full gang med snømåking, mens jeg holder huset varmt, har vasket noen maskiner med klær og brettet omtrent like mange som var tørre..litt senere kommer foreldrene mine innom på en og litt Ikveld skal vi rydde rommet til storebror (igjen ) for til helga kommer han hjeeeeeeeem og vi skal omsider få ryddet unna ledningene under skrivebordet sånn at Liten ikke får tak i de! Igår klarte hun forresten å forsere dørterskelen på badet, det er litt høydeforskjell der, så hun jobbet hardt og lenge, men når hun først fant ut hvordan hun skulle gjøre det var det kjempegøy å kravle frem og tilbake Noe nytt hver dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. februar 2012 #857 Del Skrevet 5. februar 2012 I helga har jeg prøvd Melkesjokolade-Toppris! Skjønner å hva du snakket om!! Nam!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. februar 2012 Forfatter #858 Del Skrevet 5. februar 2012 oh no, nå fikk jeg også lyst på Toppris Spøker for treningen den kommende uka, ihvertfall på dagtid....snøen laver ned, og brøytingen kan man vel si er totalt fraværende Ikke kul om jeg har sjans å trille opp, og da får ikke Liten sovet før hun skal på barnepassen Skal ikke ta sorgene på forskudd, det er visstnok meldt høljeregn fra ikveld av, men det er like greit å forberede seg på total isolasjon Har abstinenser allerede, er jo vant med å trille tur hver dag...nå har vi ikke gått tur siden torsdag Snø er fint det altså, men åh så upraktisk når kommunen vi bor i ikke eiger beredskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 6. februar 2012 #859 Del Skrevet 6. februar 2012 Da må du trene hjemme! Jeg og kjære trente styrke lørdag kveld, blant annet med medisinball, og jeg er helt invalidiserende støl. Så trenger ikke gå ut for å trene! ...ellers må det bli Toppris som trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. februar 2012 Forfatter #860 Del Skrevet 6. februar 2012 Jeg egner meg ikke til hjemmetrening, synes det er skrekkelig kjedelig og lite motiverende Jeg trenger liv og røre rundt meg for at trening skal være gøy!! Satser på jeg klarer å snike inn et par ettermidagstreninger istedet, så kan Liten og pappaen ha litt kvalitetstid sammen mens jeg svetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå