Mazilla Skrevet 23. september 2014 #2741 Del Skrevet 23. september 2014 Mitt nyeste tilskudd til treningsmusikkplaylista: AronChupa - I'm an albatraoz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2742 Del Skrevet 23. september 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. september 2014 Forfatter #2743 Del Skrevet 23. september 2014 ..og vips var den inne på min også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2014 #2744 Del Skrevet 24. september 2014 Faithless hadde vi på spinningen på mandag. Gjett om det var en som ble da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. september 2014 #2745 Del Skrevet 25. september 2014 GRATULERER MED DAGEN SØTA!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. september 2014 #2746 Del Skrevet 25. september 2014 (Jeg hermer uhemmet etter Neferet...) Gratulerer så mye med dagen din i dag! Du er et fantastisk menneske og jeg (og ungene) er superheldige som får ha deg i livene våre. Jeg er veldig glad i deg og håper vi kan få feiret bursdagen med litt kaffe og skravlings når jeg kommer hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. september 2014 Forfatter #2747 Del Skrevet 25. september 2014 Å herregud, vekket på senga med gaver, klemmer og kort, is og nonstop til frokost etterfulgt av kakefest her inne Fine menneskene mine Jeg er heldig!! Det er SÅ digg å ha bursdag ..as we speak vasker Liten vinduene "eg må jo hjelpa deg så de blir fint å reint her når du har bursdag" Hun freser rundt i virvelvindtempo med klut og dusjeflaske mens hun nynner en melodi ingen kan! Jeg har fått vaskehjelpa fra Helvete i bursdagsgave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. september 2014 #2748 Del Skrevet 25. september 2014 Gratulerer med dagen!! Ikke verst å få vaskehjelp i bursdagsgave! Uansett hvor hun måtte komme fra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 25. september 2014 Forfatter #2749 Del Skrevet 25. september 2014 Takk Nei det er sant, og jeg vet om det - hvor heldig jeg er Hun mener det jo så godt - og ikke skal hun få vite det heller, at hjelpen hun gir egentlig er merarbeid for mammaen De skal lage kake også - helt selv...jordbærkake! Fløte, vaniljekrem, kakestrøssel Herreminhatt, jeg må visst ut å jogge ikveld - forkjølelse til tross - å ha bursdag er jo en evig kaloribombe Vi skal ut på shopping nå..Liten trenger toalettveske til overnattingen hos mormor og Beste, og jeg skal ha meg kompresjonstights Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 25. september 2014 #2750 Del Skrevet 25. september 2014 Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #2751 Del Skrevet 3. oktober 2014 Åh herregud, kroppen min hater å jogge ...men har jeg tenkt å gi meg? I think not! Nå skal jeg holde meg på 5 km til det begynner å føles okei..mulig det aldri skjer Igår dødde jeg litt tror jeg, jogga løypa mi "feil" vei - altså ikke bakfrem ( omg,se det for deg!) men jeg løp omvendt vei av det jeg pleier - og det var bare SÅ mye tyngre Psykologisk krigføring i hodet mitt så til de grader Forbedrer tida mi for hver gang, mikroskopisk forbedring vel og merke - men den er der (det er vel bare jeg som ser den, så forsvinnende liten er den ) og for hver gang løper jeg litt lenger, så det skjer jo saker og ting - det sliter meg bare fullstendig ut Det var knallhardt å gjennomføre intervallspin idag, sure bein og tomt i hodet - instruktøren pusha og pusha, heldigvis - ellers hadde jeg nok gitt meg etter to sanger.....det må jo gi resultater dette her?? Liten er en kjapp tur i bhg, hun bestemmer selv og idag hadde hun lyst..helt til jeg skulle gå Himmel, hun var helt krakilsk - det var kjempevanskelig å gå, pedlederen husja meg ut døra - nå GÅR du, dette takler vi! Tårer og styr i bilen på vei til trening, følte meg som den møkkamammaen som leverer kid`en i bhg for å gå på trening Men så tikker det inn en melding på mobilen; "Liten er redd du skal hente henne for tidlig, vi skal spise boller til 13.30 måltidet serdu" Tullegeit!! Så da sitter jeg her og venter på at klokka skal bli "nok" Ute blåser det stikker og strå, huset er reint og ryddig etter besøk av vaskeengelen Når jeg har henta Liten skal vi trosse vinden og ta oss en tur opp i friluftsområdene her borte, sammen med bestis og twinsa..leke litt, så er det helg Vi hadde verdens fineste fridag sammen her hjemme igår, bare jeg og Liten Nydelig vær, så vi var ute fra morgen til kveld!! Den trengte vi!! Det har vært tungt for Liten de siste ukene, mye hosting og lite søvn..tungt for mammaen også, men jeg får ihvertfall puste!! Søvn er oppskrytt Nå har hun sovet rundt de siste 3 nettene, og det merkes i positiv forstand Mer latter og glede, mindre raserianfall og tårer!!! Oh joy!! Nå venter vovvis på meg ute på plenen, slipper ikke unna selv om det er blåsbortdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. oktober 2014 #2752 Del Skrevet 3. oktober 2014 Åh, evighetsoppdatering. Liker sånne, altså! Jeg har sagt det før, og sier det igjen: du er superflink! Du må være flink til å klappe deg selv på skulderen og si ''godt jobba'', for du gjør det jo faktisk bedre for hver gang! Åh, som jeg misunner deg den spinningtimen på fredagene altså. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #2753 Del Skrevet 5. oktober 2014 (endret) Søndag, strålende sol og - oh horror!!! - veiedag Det er 1 av 4 alternativer: 1. Jeg er tjukkere enn jeg tror selv 2. det er noe galt med vekta 3. Jeg bygger muskler i enorm fart 4. Vann i kroppen pga syklusen Jeg gikk på vekta idag og er enda 2 kg tyngre enn sist Jeg veier skremmende 70,3 kg Det.skal.ikke.være.mulig!!! Alt det trening, forholdsvis sunt kosthold (det må da være lov å skeie litt ut avogtil?!) også legger jeg PÅ meg? Fæææn!! Kjære sier det nok er en kombo av nr 2, 3 og 4...mens hodet mitt roper kjempehøyt; NR 1!! Din tjukkas!! Åh, jeg føler meg som en dass!!!! Føkk it!! Gidder snart ikke mer......... Endret 5. oktober 2014 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. oktober 2014 #2754 Del Skrevet 6. oktober 2014 Kjære, kjære deg! Først av alt: du er IKKE tjukk! Neste gang vi møtes skal du få se bilde av hvordan jeg så ut den dagen jeg fødte A. DET er tjukk. (Og seriøst, jeg ble helt satt ut da jeg så det bildet i går. Jeg var ikke til å kjenne igjen! ) Men jeg så det du hadde skrevet på fb eller insta i går, at du vil trene fordi du synes det er gøy. Og vet du, det er sånn det skal være! Trening i dag, ja? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 6. oktober 2014 #2755 Del Skrevet 6. oktober 2014 Du er aldeles ikke tjukk du får ikke lov til å hverken tenke eller si sånt til deg selv!! du er fantstisk!! hold på tanken på at du trener fordi det er gøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2756 Del Skrevet 6. oktober 2014 Fininger Takk! Bare kort innom fra mobilen mens jeg rører i middagen Menne, ja takk til trening ikveld Belle Jeg er støl som et uvær etter x antall joggeturer i det siste, så ikke forvent allverden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #2757 Del Skrevet 6. oktober 2014 Okei, ti minutter for meg selv mens mannen er hos svigermor - nei fader, der kom han hjem gitt Jaja..for å gå litt mer i dybden av tjukkas-uttalelsen min; jeg vet jeg jo at jeg ikke er tjukk som i tjukk liksom Det blir for teit å ikke innrømme det!! Men jeg veier seriøst _10 kg_ mer enn jeg ønsker, og det føles ikke verken okei eller rettferdig ut å legge så mye tid og krefter ned i trening og det å holde meg i form - når jeg blir "belønnet" med vektoppgang Det er jo stikk motsatt av det de aller fleste som trener ønsker...Det kan være flere ting som spiller inn her, syklusen min er definitivt en av de - jeg er i den tyngste perioden i mnd disse dagene..faktisk er jeg lettere når jeg har mensen enn de dagene før Så er det vekta, den kan vise litt feil - fordi den var ikke helt i orden..velvel, nå ligger den i søppeldunken - dumt for den at den viste for mye Men egentlig tenker jeg det er den minst sannsynlige grunnen til det tallet lizzm ..og til sist; jeg bygger muskler..det må jeg gjøre! Ingen kan trene såpass mye uten å bygge litt muskler!! Realisten i meg tenker at jeg nok inntar for mye mat i forhold til treningsmengde..det kan så være at det stort sett er rett type mat, men det hjelper jo ikke hvis det er for mye Så komboen her blir dessverre det fæle tallet, og det må jeg jo gjøre noe med! Dere som kjenner meg her inne - og ellers - vet jo at jeg i perioder sliter med selvbildet mitt, så no news her - jeg følger vel bare årstida? I`m right on time Hold ut med meg - bær over med meg, og push meg videre!! Jeg trenger dere Nei, jeg skal fortsette å trene fordi jeg synes det er gøy! Jeg skal sole meg innimellom fordi brunt flesk er finere enn hvitt Og jeg skal våge meg på Tanita-vekten på treningssenteret Jeg trenger å få vite hvor ille det egentlig er, eller om det faktisk er bedre enn jeg innbiller meg............. `nøff said... Trening med skjønne Belle ikveld, det gjorde godt! Jeg sliter med å komme opp i puls og holde meg der, men det er pga mye høypuls-trening i det siste - så der er det jeg og bare jeg som kan gjøre noe; yoga og nok søvn! En dusj etter trening og kveldsmat gjorde også godt forresten Mannen reiser til Stockholm før fuglene fiser imorgen, så jeg har store planer om å krølle meg tett inntil ham straks!! Han blir borte til onsdag kveld, så imorgen er det bare meg og Liten (..og vovvis..og hønene ) Torsdag drar vi til Cambridge på høstferie, hotell med spa-avdeling og basseng - det blir ikke feil *elsk* Jeg gleder meg!! Nå; some loving Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. oktober 2014 Forfatter #2758 Del Skrevet 7. oktober 2014 Aggabagga, jeg funker dårlig uten skikkelig søvn * riversegihåret* Liten har så mye mareritt om nettene for tida, det ene avløser et andre - jeg blir snart sprø av for lite søvn Kjære dro til Stockholm grytidlig idag, så det er ingen grunn for at jeg skal være våken når Liten har lagt seg ikveld..da skal det soves!! Nå gjelder det bare å holde ut 12 timer Give me strength Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. oktober 2014 #2759 Del Skrevet 7. oktober 2014 Bare i det siste innlegget der kom du med en god forklaring på hvorfor du er uvenn med vekta... Kroppen samler på alt den kan når den ikke får nok søvn! I tillegg samler musklene mer vann når du trener styrke, så det er nok også en delforklaring. Hold fast på treningsgleden, skriv av deg her inne, og vit at du er fantastisk som du er! Lykke til med 12-timersøkta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. oktober 2014 #2760 Del Skrevet 7. oktober 2014 Enig med Neferet! Når det er sagt er det lettere sagt enn gjort når man har stygge tall friskt i minne, og føler seg mer oppblåst og tjukk enn noen gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå