Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Jeg kan høre med henne om hun har tid og anledning, det er jo noen kroner å spare her - jeg betalte 600 kr for klipp og striper :daane:

Det er jo mindre enn jeg betalte for klipp sist helg :tunge1:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leser i en tråd inne på Barn og Familie - er det vanlig å forsikre barna sine? Jeg er ikke vant med det...det høres jo lurt ut, men :klo: Har dere andre gjort det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har forsikring på ungene. Men det viktigste er jo i grunn å forsikre seg selv, spesielt uføreforsikring!

Vi har både livs- og uføreforsikring på begge ungene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spør hvilken type forsikring dere har valgt? Jeg er inne på Storebrand sine sider, og der har de 3 typer..Standard, utvidet og super..den dyreste koster 268 kr i mnd, og dekker ganske mye! Jeg har aldri tenkt over at jeg burde forsikre henne :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spør hvilken type forsikring dere har valgt? Jeg er inne på Storebrand sine sider, og der har de 3 typer..Standard, utvidet og super..den dyreste koster 268 kr i mnd, og dekker ganske mye! Jeg har aldri tenkt over at jeg burde forsikre henne :overrasket:

Oi, det er jeg ikke sikker på! Vi har i Sparebank1 nå. Samlet alle der da vi tok opp monsterlånet. :fnise:

Vi hadde aldri tenkt på det selv heller, hadde det ikke vært for at bestis til mannen jobber i Sr-Bank. Han har snakket om spesielt uføreforsikring i mange år før vi fikk det. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har de vært forsikret fra dag 1. Om de skulle bli skadet og ufør som unge får de penger når de blir eldre, vi får hjelp til å bygge om huset, blir de lagt inn på sykehus får man pleiepenger, det er noe ang. tannlege som kan være svært lurt, etc. Trodde ikke at noen ikke forsikret barna sine, jeg... Men ser jo at det et like vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har også en eller annen barneforsikring, men akkurat hva den dekker vet nok han godeste bedre enn meg... En del av hele pakka vi har i banken :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok like vanlig å forsikre barna som å ikke forsikre barna sine. Vi driver og skal skaffe forsikring til lillesnupp nå, men det er så vanskelig å velge ettersom det er ingen forsikring som dekker alt det som vi ser på som det aller nødvendigste.

Har du hatt en fin helg?

Håper du får en fin, ny uke :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bestemt - forsikring it is! Jeg har sondert terrenget litt ifht forsikringer og ser at Storebrand kommer bra ut både på pris og hva de dekker, så jeg tror det blir de :jepp: Jeg har min forsikring gjennom jobb også derfra, så...At jeg ikke har tenkt på dette før :klo:

Mandag og kort-kort arbeidsdag! Det kom 12 barn på avd. idag, så de dro på tur og jeg gikk hjem :ler: Imorgen avspaserer jeg hele dagen :sjenert: Liten er i bhg enda, jeg lar henne være der til halv 3 tenker jeg..Hun har jo bare 3-dagers uker allikevel, og korte dager (stort sett max 6 timer), så den lille stunden hun har der skal hun få sammen med vennene sine :) Jeg benytter sjansen til å gå en god tur med vovvis og lage middag før jeg henter henne, så har vi masse tid til kos før det er dags for trening :hjerte:

Vi har hatt en fin og rolig helg Aprilis, takk for at du spør :klemmer: Det har blitt mye lek og kos med Liten, en liten shoppingrunde, bursdagsselskap for minste tantetrollet og litt trening (men mye mindre enn behovet har vært :sjenert:) Jeg har ei visdomstann som har begynt å vokse, så jeg har hatt helt avsindig vondt i hodet hele forrige uke :daane: Ergo ble det ingen trening før fredag..men da tok jeg meg helt ut også :bolledeig:

Jeg får kle meg og ta vovvis med ut på tur, tida går så fort så hvis jeg skal få sjans til å lage middag også før jeg henter snuppa mi i bhg må jeg vel bare få fingen ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tur med vovvis *check*

Middag på G *check*

Vasket klær *check*

Ryddet kjøkken og bad *check*

...og enda er det en halv time til jeg skal hente Liten :overrasket: Helt sykt hvor mye jeg får gjort når hun ikke stormer rundt som en tornado mens hun prater og roter ustanselig :hoho: Pappa sin solstråle og mamma sin tordensky :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at dere har hatt en fin helg :jepp:

Vi lurte på Storebrand sin toppforsikring vi også ettersom jeg har alle mine andre forsikringer der. Blir enten storebrand eller Frende, men jeg synes Frende forsikrer så få sykdommer og proriterer litt merkelig ift hvilke sykdommer.

Så flink du har vært til å få unna ting. Her må jeg gjøre ting raskt unna for tiden, for nå er lillesnupp over alt. Og hun er kjapp :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir verken trening, solarium eller "lage-opp-middager" idag...Liten vil ha fri, og jeg har ikke lyst å levere henne fra meg :sjenert: ihvertfall ikke når jeg har fri!! Jeg kommer sikkert til å små-angre når hun om et par timer er superrastløs og grinete fordi hun er trøtt, men enn så lenge bare koser vi oss :hjerte: Sov til 8.30, frokost i morgenkåpe og tegnefilm på tv :strix: Vi får trosse drittværet, kle oss godt og gå tur om en stund :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir verken trening, solarium eller "lage-opp-middager" idag...Liten vil ha fri, og jeg har ikke lyst å levere henne fra meg :sjenert: ihvertfall ikke når jeg har fri!! Jeg kommer sikkert til å små-angre når hun om et par timer er superrastløs og grinete fordi hun er trøtt, men enn så lenge bare koser vi oss :hjerte: Sov til 8.30, frokost i morgenkåpe og tegnefilm på tv :strix: Vi får trosse drittværet, kle oss godt og gå tur om en stund :Nikke:

Det er så godt å ha mulighet til å gjøre sånt! Synes det er koselig når de begynner å bli såpass store at de kan bestemme litt selv av sånne ting. :hjerte:

Kos dere en hel haug! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel for noen deilige dager vi har for tida :rodmer: Liten er helt fantastisk og jeg begynner å kjenne på overskudd igjen :hoppe: (de vitaminene jeg begynte å ta gjorde susen :sjenert:) Det hjelper sikkert at jeg bare har jobba 1 og en kvart dag også denne uka :plystre:

Nå har vi bakt pitabrød til dagens middag :nigo: Liten har kjevla og kjevla - skikkelig bakekone :fnise:

Eldstemann kommer hjem i ettermiddag :hoppendeglad: Her er bare ren pur lykke om dagen :nigo: Deilige deilige følelsen!!! Måtte den vare i en evighet :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og kvelden ble bare bedre:

Yoga - med avspenning :hjerte: Definitivt noe som skal gjentas hver torsdag fremover!!!

drøye halvtimen i solarium etterpå

En lang varm dusj

:sjarmor:

En haug serier på opptak ventet på oss, så vi krøllet oss sammen i sofaen :hjerte:

Liten sov til 8.30 idag, til tross for at snekrene som bygger hus next door leker at det er et diskotek de befinner seg i - ikke et halvferdig hus :digge: Liten og kjære ligger fortsatt og sløver i senga, jeg sitter i treningsklær og spiser knekkebrød og gleder meg til yndlingsspinn :trene: Støl som tusan, men det løser seg opp etter noen tråkk :Nikke: Hurra det er fredann dere :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare velstand her for tida jo! Koselig å lese her! :hoppendeglad:

Ja det er det :hjerte: Alt glir på skinner!

Kroppen spilte skikkelig på lag også, det er evigheter siden jeg har hatt en så god følelse etter en økt :nigo: 83 % i gjennomsnitt og 92 % i maxpuls, 410 kcal forbrent - det er jeg fornøyd med på 45 min! Festlig å se sammendraget fra yogatimen opp mot sammendraget fra spinningtimene, jeg er vant med at det ligger på mørkeblått og rødt (høy puls) mens etter yogatimen igår lå jeg på oransj og gult ispedd bittelitt grønt (restitusjon) :fnise: Kroppen hadde tydeligvis godt av det, for sånn søvnmessig også har natten vært optimal :tommelopp: Deilig! Så det skal legges fast inn på torsdager!!

Det er vårfornemmelser i lufta, sola skinner og gradestokken kryper oppover :) Storesøster tok (en overlykkelig) Liten med seg ned på butikken for å kjøpe godteri :hjerte: "fredagsgodt" skulle hun handle :ler: Jeg visste ikke det var noe som heter det, men jeg lærer stadig noe nytt av den lille jenta :5:

Det ble plutselig stille i huset..kjære dro også avgårde! Nå savner jeg så til de grader kaffemaskinen min, det hadde vært toppen på lykke med en diger kopp latte :daane: Men, jeg får glede meg over kaloriene jeg går glipp av og drikke litt te istedet :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det samme sa jeg til mannen i går. ''Se på dette da, seeeeee på de rare fargene!'' Han lurte på hva det var som feilet meg og forstod ingenting. :ler:

Så deilig at livet lyser til deg for tiden! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...