Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Ja jeg kom meg i klubb, Liten sovnet halv 9 :hoppendeglad: Nå hadde hun våknet 2 ganger mens jeg var borte, men kjære hadde bysset henne i søvn igjen (er det mulig?!) så han trengte ikke ringe etter meg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De to gangene Liten våknet mens jeg var borte var visst forvarselet om hvordan natta skulle bli :Gjesp: Nå sto jeg opp med henne i håp om at det var mindre koselig enn å ligge i senga mi og spise...kanskje hun kan sove litt i vogga si nå etterpå ?! Det er lov å håpe :sjenert: Jeg er ikke laget for å sove lite :daane:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg føler med deg! :klem: Så flink mannen var med henne mens du var borte! De kan når de vil/må, disse mannfolka :rodmer:

Håper du klarte å lure henne, sånn at det ble litt mer søvn på deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten sovnet halv 9 og sover enda :daane: Jeg har spreng så det holder :fnise:

Nå er det natten, vi har (fornuftig nok når Liten endelig sover flere timer i strekk :ironi:) sett film i timesvis :gjeiper: Imorgen er det lørdag, og ingen planer - o`lykke :hoppendeglad: Kjære fikk klippet plenen idag, huset er ryddig og rent (at det er rent er ikke min fortjeneste men vaskeengelen :yvonne: ) og..ja..mer er det ikke å si :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en strålende lørdag med høst :sol: Her står både husvask og plenklipp på planen, men etter det er det velsignet fritt for planer og jeg kan campe i sofaen! :nigo:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff da, jeg håpte dere fikk beholde den litt til... Unnskyld pysepusen og Diddles... :sjenert: Hvis det er noen trøst har det skyet over her også, med melding om store mengder regn i morgen. Stearinlys er det her også med andre ord! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er veldig tilgitt Nef :fnise:

Verdens nudeligste med de mykeste små hendene ever sovnet halv 7 ikveld og har bare våknet for mat èn gang :overrasket: Det er så utrolig kos når hun stryker på mammaen sin med de bittesmå silkehendene sine :rodmer: Jeg elsker babyen vår :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken natt?!? :Gjesp: Idag har Liten fått på seg genser med teksten "I am cute"...bare for sikkerhetsskyld, sånn i tilfelle sleepless mum skulle glemme det :sjenert: Hun er søt, og jeg er veldig glad i henne - men jeg er TRØTT og har en lunte på ca 1 mm :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da.. :kose:

S har også noen klær som nærmest er reservert til tøffe dager hvor hun trenger å være litt ekstra søt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelpe meg for et vær ute, her nytter det ikke å gå ut uten redningsvest og årer :regn: Perfekt vær å sitte inne i, med tente lys på bordene og varm te i koppen (hadde bare teen vært god i tillegg så :fnise: Ammete er en av de tingene jeg ikke kommer til å savne når jeg er ferdig å amme!!) Kjære er på spille-øvelse, så det er bare meg og Liten ikveld - igjen :sjenert: Han er ikke så mye borte altså, det bare føles som det meste som har med Liten å gjøre faller på meg..naturlig nok så lenge jeg ammer! Han kommer hjem fra jobb 16.30, da spiser vi middag og så må vi igang med kveldsstellet på Liten :overrasket: Hun er trøtt som en dupp da, selv om hun har sovet mye på dagen..og leggingen er det vanskelig å overlate til kjære siden han naturlig nok ikke har pupper :ler: Isted prøvde han å bysse Liten i søvn, men hun bare vrælte, så da ble det meg igjen da....jaja...er vel sånn de fleste har det? Eller?!

Imorgen er det lønningsdag :hoppe: Så når min lille skjønne har lagt seg for kvelden skal jeg sette opp menyer og budsjett for de neste ukene..struktur må til når jeg går hjemme også ;) Pengene har en tendens til å fly avgårde så fort de har entret kontoen min :klo: Skjønner ikke det :sjenert::fnise:

Nei, jeg får ta meg av den lille surpompen min :tunge1: Gleder meg stort til hun blir litt lettere å ha med å gjøre på kveldstid :dry: Greit nok å være trøtt, men trenger ikke være så sur vel?! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har det sånn vi også. :jepp: A har en tendens til å spise både en og to ganger etter at hun egentlig er mett på kvelden. :roll: Da er det vanskelig for mannen, selv om hun har prøvd å suge på hans brystvorte også. :hoho:

Æææh, de pengene bare flakser ut vinduet altså, særlig nå som jeg har permisjon. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pysepusen

hehe, høres ut som du har en helt normal baby du :) Så lenge puppen er det eneste som teller så er det deg det faller på. Og får du en mammadalt som min så fortsetter det :ler:

Og ja, de er sure når de er trøtte - som meg og deg :fnise:

Kos deg inne i regnværet! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest pysepusen

Æææh, de pengene bare flakser ut vinduet altså, særlig nå som jeg har permisjon. :sjenert:

Jeg merker det sååååå godt nå som jeg har jobbet i snart to uker :ler: Plutselig er kontoen i pluss :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvelden er miiiin :hoppe: Liten sovnet klokka 8, men siden hun er så innmari søt ble jeg sittende med henne i armene en liten time til :sjenert: Kosebabyen min som smiler lykkelig i søvne når hun er nær mammaen sin :rodmer: Kosebabyen min som før hun sovnet slettes ikke var så søt - bare vanskelig og skulle verken ha mat på den ene eller andre måten - men sulten, ja det var hun :klaske: Noen dager altså, kunne jeg byttet henne mot..eh..vet ikke helt, men iallefall, hvorfor er det sånn at en kveld vil hun ammes liggende i senga mens neste kveld er det alldeles FEIL?? :klo: Forståsegpå den som kan...

Imorgen blir den store shoppedagen, noe som sikkert ender i at jeg bruker alt for mye penger og må spise agurk på knekkebrød i en mnd etterpå :tunge1:

Vi trenger:

Nye håndklær og laken!!! Fordi de vi har er s-t-y-g-g-e :nei: skikkelig god grunn til å kjøpe nye spør du meg ;)

Ull til Storesøster! De har -40 % på alt Pierre Robert på ICA Maxi :hoppe:

Ull til Liten - angrer jeg på at jeg ikke kjøpte ull på 1/2 pris i vår/sommer :klaske:

En stk ny bukse til meg selv fra meg selv :sjenert:

Mat - masse mat, mengder med grønnsaker og frukt! Jeg er lei av å åpne kjøleskapet å finne ingenting jeg har lyst på :sloss:

Lystett rullegardin til Liten sitt rom (KID har fått inn noen nye roooosa noen - herlig!!)

Dusjolje fra apoteket *elsk* Prøvde meg på en ACO dusjkrem derfra, den stinket parfyme - til å klø seg ihjel av! Dårlig kjøp, penger ut av vinduet..skulle heller kjøpt sjokolade :fnise:

Sikkert en haug med andre ting også, totalt uintressant lesning :ler:

Sliter meg gjennom meny-laging, endte opp her...fornuftig :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. *planlegger å løpe til Ica Maxi for å kjøpe Pierre Robert* Synd at de ikke har babystørrelser. Men mulig de fremdeles har tilbud på Obs? Jeg kjøpte to bodyer, en stillongs og to par sokker fra Janus. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. *planlegger å løpe til Ica Maxi for å kjøpe Pierre Robert* Synd at de ikke har babystørrelser. Men mulig de fremdeles har tilbud på Obs? Jeg kjøpte to bodyer, en stillongs og to par sokker fra Janus. :hjerte:

Nei de har ikke babystørrelser, teit spør du meg :murvegg: Men det er penger å spare på å kjøpe til Storesøster da, mye dyrere med ull til henne enn til Liten :daane: Også er Pierre Robert-ullen "Storesøster-godkjent"...ikke all ull er det lenger :lol:

Skal sjekke på Obs imorgen jeg, det er vel ikke så mye hun trenger tenker jeg :vetikke: Bodyer, strømpebukser og en ullddress tenker jeg holder i første omgang, hun vokser jo i lynets hastighet :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...