Diddles Skrevet 15. september 2011 Forfatter #301 Del Skrevet 15. september 2011 Ja jeg kom meg i klubb, Liten sovnet halv 9 Nå hadde hun våknet 2 ganger mens jeg var borte, men kjære hadde bysset henne i søvn igjen (er det mulig?!) så han trengte ikke ringe etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. september 2011 Forfatter #302 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) De to gangene Liten våknet mens jeg var borte var visst forvarselet om hvordan natta skulle bli Nå sto jeg opp med henne i håp om at det var mindre koselig enn å ligge i senga mi og spise...kanskje hun kan sove litt i vogga si nå etterpå ?! Det er lov å håpe Jeg er ikke laget for å sove lite Endret 16. september 2011 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 16. september 2011 #303 Del Skrevet 16. september 2011 Huff, jeg føler med deg! Så flink mannen var med henne mens du var borte! De kan når de vil/må, disse mannfolka Håper du klarte å lure henne, sånn at det ble litt mer søvn på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 16. september 2011 Forfatter #304 Del Skrevet 16. september 2011 det er ute Og fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. september 2011 Forfatter #305 Del Skrevet 17. september 2011 Liten sovnet halv 9 og sover enda Jeg har spreng så det holder Nå er det natten, vi har (fornuftig nok når Liten endelig sover flere timer i strekk ) sett film i timesvis :gjeiper: Imorgen er det lørdag, og ingen planer - o`lykke Kjære fikk klippet plenen idag, huset er ryddig og rent (at det er rent er ikke min fortjeneste men vaskeengelen ) og..ja..mer er det ikke å si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2011 #306 Del Skrevet 17. september 2011 Ha en strålende lørdag med høst Her står både husvask og plenklipp på planen, men etter det er det velsignet fritt for planer og jeg kan campe i sofaen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 17. september 2011 #307 Del Skrevet 17. september 2011 Hvilken høst snakker du om Neferet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. september 2011 Forfatter #308 Del Skrevet 17. september 2011 Sikkert den som forvillet seg til å skinne på oss igår Idag er det mer , tente lys og varm te Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 17. september 2011 #309 Del Skrevet 17. september 2011 Uff da, jeg håpte dere fikk beholde den litt til... Unnskyld pysepusen og Diddles... Hvis det er noen trøst har det skyet over her også, med melding om store mengder regn i morgen. Stearinlys er det her også med andre ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 17. september 2011 Forfatter #310 Del Skrevet 17. september 2011 Du er veldig tilgitt Nef Verdens nudeligste med de mykeste små hendene ever sovnet halv 7 ikveld og har bare våknet for mat èn gang Det er så utrolig kos når hun stryker på mammaen sin med de bittesmå silkehendene sine Jeg elsker babyen vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2011 #311 Del Skrevet 18. september 2011 Håper resten av natta også ble bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. september 2011 Forfatter #312 Del Skrevet 18. september 2011 Hvilken natt?!? Idag har Liten fått på seg genser med teksten "I am cute"...bare for sikkerhetsskyld, sånn i tilfelle sleepless mum skulle glemme det Hun er søt, og jeg er veldig glad i henne - men jeg er TRØTT og har en lunte på ca 1 mm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. september 2011 #313 Del Skrevet 18. september 2011 Huff da.. S har også noen klær som nærmest er reservert til tøffe dager hvor hun trenger å være litt ekstra søt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. september 2011 Forfatter #314 Del Skrevet 19. september 2011 Hjelpe meg for et vær ute, her nytter det ikke å gå ut uten redningsvest og årer Perfekt vær å sitte inne i, med tente lys på bordene og varm te i koppen (hadde bare teen vært god i tillegg så Ammete er en av de tingene jeg ikke kommer til å savne når jeg er ferdig å amme!!) Kjære er på spille-øvelse, så det er bare meg og Liten ikveld - igjen Han er ikke så mye borte altså, det bare føles som det meste som har med Liten å gjøre faller på meg..naturlig nok så lenge jeg ammer! Han kommer hjem fra jobb 16.30, da spiser vi middag og så må vi igang med kveldsstellet på Liten Hun er trøtt som en dupp da, selv om hun har sovet mye på dagen..og leggingen er det vanskelig å overlate til kjære siden han naturlig nok ikke har pupper Isted prøvde han å bysse Liten i søvn, men hun bare vrælte, så da ble det meg igjen da....jaja...er vel sånn de fleste har det? Eller?! Imorgen er det lønningsdag Så når min lille skjønne har lagt seg for kvelden skal jeg sette opp menyer og budsjett for de neste ukene..struktur må til når jeg går hjemme også Pengene har en tendens til å fly avgårde så fort de har entret kontoen min Skjønner ikke det Nei, jeg får ta meg av den lille surpompen min Gleder meg stort til hun blir litt lettere å ha med å gjøre på kveldstid Greit nok å være trøtt, men trenger ikke være så sur vel?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2011 #315 Del Skrevet 19. september 2011 Vi har det sånn vi også. A har en tendens til å spise både en og to ganger etter at hun egentlig er mett på kvelden. Da er det vanskelig for mannen, selv om hun har prøvd å suge på hans brystvorte også. Æææh, de pengene bare flakser ut vinduet altså, særlig nå som jeg har permisjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. september 2011 #316 Del Skrevet 19. september 2011 hehe, høres ut som du har en helt normal baby du Så lenge puppen er det eneste som teller så er det deg det faller på. Og får du en mammadalt som min så fortsetter det Og ja, de er sure når de er trøtte - som meg og deg Kos deg inne i regnværet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 19. september 2011 #317 Del Skrevet 19. september 2011 Æææh, de pengene bare flakser ut vinduet altså, særlig nå som jeg har permisjon. Jeg merker det sååååå godt nå som jeg har jobbet i snart to uker Plutselig er kontoen i pluss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. september 2011 Forfatter #318 Del Skrevet 19. september 2011 Kvelden er miiiin Liten sovnet klokka 8, men siden hun er så innmari søt ble jeg sittende med henne i armene en liten time til Kosebabyen min som smiler lykkelig i søvne når hun er nær mammaen sin Kosebabyen min som før hun sovnet slettes ikke var så søt - bare vanskelig og skulle verken ha mat på den ene eller andre måten - men sulten, ja det var hun Noen dager altså, kunne jeg byttet henne mot..eh..vet ikke helt, men iallefall, hvorfor er det sånn at en kveld vil hun ammes liggende i senga mens neste kveld er det alldeles FEIL?? Forståsegpå den som kan... Imorgen blir den store shoppedagen, noe som sikkert ender i at jeg bruker alt for mye penger og må spise agurk på knekkebrød i en mnd etterpå Vi trenger: Nye håndklær og laken!!! Fordi de vi har er s-t-y-g-g-e skikkelig god grunn til å kjøpe nye spør du meg Ull til Storesøster! De har -40 % på alt Pierre Robert på ICA Maxi Ull til Liten - NÅ angrer jeg på at jeg ikke kjøpte ull på 1/2 pris i vår/sommer En stk ny bukse til meg selv fra meg selv Mat - masse mat, mengder med grønnsaker og frukt! Jeg er lei av å åpne kjøleskapet å finne ingenting jeg har lyst på :sloss: Lystett rullegardin til Liten sitt rom (KID har fått inn noen nye roooosa noen - herlig!!) Dusjolje fra apoteket *elsk* Prøvde meg på en ACO dusjkrem derfra, den stinket parfyme - til å klø seg ihjel av! Dårlig kjøp, penger ut av vinduet..skulle heller kjøpt sjokolade Sikkert en haug med andre ting også, totalt uintressant lesning Sliter meg gjennom meny-laging, endte opp her...fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. september 2011 #319 Del Skrevet 19. september 2011 Oi. *planlegger å løpe til Ica Maxi for å kjøpe Pierre Robert* Synd at de ikke har babystørrelser. Men mulig de fremdeles har tilbud på Obs? Jeg kjøpte to bodyer, en stillongs og to par sokker fra Janus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. september 2011 Forfatter #320 Del Skrevet 19. september 2011 Oi. *planlegger å løpe til Ica Maxi for å kjøpe Pierre Robert* Synd at de ikke har babystørrelser. Men mulig de fremdeles har tilbud på Obs? Jeg kjøpte to bodyer, en stillongs og to par sokker fra Janus. Nei de har ikke babystørrelser, teit spør du meg Men det er penger å spare på å kjøpe til Storesøster da, mye dyrere med ull til henne enn til Liten Også er Pierre Robert-ullen "Storesøster-godkjent"...ikke all ull er det lenger Skal sjekke på Obs imorgen jeg, det er vel ikke så mye hun trenger tenker jeg Bodyer, strømpebukser og en ullddress tenker jeg holder i første omgang, hun vokser jo i lynets hastighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå