Diddles Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #2921 Del Skrevet 20. februar 2015 Så bra dere fikk snakket litt sammen etter fredsgaven, jeg håper dere fikk lagt en plan for natta også! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om krisemaksimering ved rar stemning og lite nærhet, det er så fælt! Sier som Neferet at jeg håper det ble litt bedre i går kveld. Og krisemaksimering? Hva er det? Jeg begynte å se for meg livet som alenemamma og alt, da vi var i vår verste funk. Jeg er med på trening i morgen! Japp, vi har fått pratet skikkelig og blitt enige om hvordan vi gjør det Vi er enige om at det ikke er verdt å ødelegga natta for alle bare for at Liten skal sove i egen seng _av prinsipp_ Hun er ikke en unge som gir seg med det første når det er noe som er viktig for henne, så kampene om hvem som "vinner" er knallharde og lange, og vonde! La oss si at hun "vinner" denne! Vi er også enige om at hun skal sovne i sin egen seng når hun legger seg for natta, om hun våkner får hun komme inn til oss! Vi kom frem til at vi skal bytte ut den halvhøye juniorsenga med en vanlig seng i normal lengde og 90 cm bredde, sånn at det går an å legge seg sammen med Liten..både fordi det er kosligere når hun skal legge seg å ligge sammen i senga og lese, og fordi det gjør det lettere å legge seg oppi med henne om hun våkner! For første gang på lenge-lenge har jeg sovet en hel natt, kun avbrutt av Liten som våknet og ble hentet inn til oss Hun sov også kjempegodt, helt til kl 7.15 Ellers har vi fått pratet mye om hvordan vi egentlig har det, både med oss selv og sammen - så en skikkelig opprensking Jeg føler meg litt bedre, det gjorde godt å få ut alt det jeg har gått og bært på nå..og jeg har bestemt meg for å ta tak i de tingene jeg vet gjør ting lettere for meg, både fysisk og psykisk! Ser litt lysere på ting idag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2015 #2922 Del Skrevet 20. februar 2015 Åååå, så fint å høre! Vi har også landet på den konklusjonen mtp. natten. A kommer inn selv hun da, så for oss gjør det ingenting annet enn at jeg må flytte meg til midten når hun kommer. Helt levelig, og ikke noe vi orker å ta opp kampen med enda. Det samme med kvelden. Vi må sitte sammen med henne, men siden det tar omtrent 5 minutter etter at lyset er av, ser vi ikke på det som verdt det å ha timeslange kamper hver kveld - noe som også går ut over M som sover vegg-i-vegg. Vi sluttet å stresse så mye når vi kom til den konklusjonen. Og så må jeg innrømme at jeg synes det er koselig å sove sammen med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 20. februar 2015 Forfatter #2923 Del Skrevet 20. februar 2015 Ah, hadde vært helt i orden om hun kom inn av seg selv..mulig det blir lettere for henne med en vanlig seng!! Nå må hun jo klatre ned en stige for å komme seg utav senga - jeg må ha røyka sokkene mine rett før jeg tok den avgjørelsen om å kjøpe sånn seng Gleder meg til trening ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2015 #2924 Del Skrevet 20. februar 2015 Ah, hadde vært helt i orden om hun kom inn av seg selv..mulig det blir lettere for henne med en vanlig seng!! Nå må hun jo klatre ned en stige for å komme seg utav senga - jeg må ha røyka sokkene mine rett før jeg tok den avgjørelsen om å kjøpe sånn seng Gleder meg til trening ikveld Den er jo så fiiin! Men jeg forstår at det er upraktisk, ja. Mannen foreslo en sånn seng, men jeg var rask med å legge ned vetoen der, for jeg har alltid gleda meg sånn til å sitte/ligge i sengen og lese for henne. Jeg også! Håper bare mamma kommer tidsnok slik at jeg rekker det. Hun gjør nok det altså, men siden mamma er notorisk sent ute, holder jeg de store forventningene nede til hun faktisk står i døren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 21. februar 2015 Forfatter #2925 Del Skrevet 21. februar 2015 Den er jo så fiiin! Men jeg forstår at det er upraktisk, ja. Mannen foreslo en sånn seng, men jeg var rask med å legge ned vetoen der, for jeg har alltid gleda meg sånn til å sitte/ligge i sengen og lese for henne. Jeg også! Håper bare mamma kommer tidsnok slik at jeg rekker det. Hun gjør nok det altså, men siden mamma er notorisk sent ute, holder jeg de store forventningene nede til hun faktisk står i døren. Mhm, den er kjempefin - men åh som jeg angrer på det kjøpet Hvor koselig er det å stå på gulvet å lese mens hun ligger i senga da?! Har lagt den ut for salg på FB, men det har ikke vært mye interesse akkurat Håper vi får solgt den, for idag kjøpte vi ny Det ble Combee fra Skeidar..en helt plain, hvit seng! Vi kjøpte med to dype gode skuffer og romdelere til sånn at det ble to rom i hver skuff! Den virket solid og god, så håper det blir bra! Heldigvis er det 4-5 uker leveringstid på den, for det er ikke plass til den inne på det rommet hun har nå...så vi skal pusse opp det soverommet som står som gjesterom nå, og gjøre Liten sitt nåværende rom om til gjesterom Jeg vender og vrir hjernen om tapet eller maling, og hvilken farge jeg skal velge på veggene!! Jeg eeeelsker Lady sine matte farger, så det blir nok en av de hvis vi maler Jeg har funnet denne tapeten som jeg falt pladask for Kan se for meg den på en vegg, og resten av rommet i en heeeelt nedtonet lys beige farge *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #2926 Del Skrevet 24. februar 2015 Var på spinninghelvete igår med Belle og er sliten ennå Himmel og hav, det er det verste jeg har vært med på! Trodde jeg var både sterk og utholdende når det kommer til spinning, men der møtte jeg min overmann (?!) gitt Instruktøren er jo klin-spik-spenna gal, med et energinivå hinsides alt annet - så egentlig burde jeg vel ha visst at det ble ille...men jeg visste jo ikke det var en watt-time, hadde jeg visst det så hadde nok bjellene ringt advarende Det var en halv time sittende spinning, som i og for seg er greit nok - men; 2 intervall-partier der vi skulle tråkke alt vi hadde i 30 sek med 30 sek "pause" 4 ganger, og 2 "sweet spots" der vi skulle ligge på 85 % i type 8 minutter, ett i midten av løypa og ett på slutte Det høres kanskje ikke så ille ut, men holy moly! Jeg trodde jeg skulle spy!! Pulsmessig gikk det "så der" så her er det absolutt intet annet enn forbedringspotensiale For jeg skal på den timen igjen - og gjøre det bedre Når det er sagt; Liten er f.r.i.s.k og tilbake til sitt blide, fantastiske jeg Det er så ufattelig deilig!!!! Hun er bare SÅ magisk når hun er frisk!!! Etter uker og uker med feber, hosting, sutring, lite søvn og generell vrangskap føles det som jeg har dødd og komt til paradis Og jeg skal bare nyyyyte det til neste gang Forhåpentligvis er vi over den verste tørnen nå, det tikker og går mot vår, og da blir alt så mye lettere Igår bestilte jeg min nye bestevenn fremover; Fitbit Charge HR Inspirert av Belle og denne artikkelen Leste artikkelen og bare --> hello there, det er jo meg de snakker om Etter at jeg begynte å jobbe på kjøkken istedet for på avdeling er det fakta at jeg er mye mye mindre i bevegelse nå enn da, så kanskje ikke så rart at jeg ikke merker noen positiv endring Jeg har ikke vært allverdens aktiv etter jobb heller i høst/ vinter utenom trening...så forbedringspotensialet er stort her også Bare det å få loggført hvordan jeg sover og hvor mye jeg "stresser" er jo for meg temmelig interessant! Begge deler virker negativt inn på det meste.....og jeg er vel både stressa og søvnløs med jevne mellomrom Sitter med fargekart i fanget og prøver å bli klok på hva vi skal velge til de forskjellige rommene..det er vanskelig altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2015 #2927 Del Skrevet 25. februar 2015 Den spinningtimen var virkelig noe av det verste jeg har vært med på! Jeg tenkte mer enn én gang at vi var ankommet helvete. Men du har rett, det må vi virkelig gjøre igjen! Åååå, jeg har også lyst på den fitbiten, men jeg føler jeg ikke trenger den siden jeg både har egen vanlig klokke og pulsklokke. Jaja, jeg får klare meg med min kjipe Flex litt til. Gleder meg til trening i kveld igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 25. februar 2015 #2928 Del Skrevet 25. februar 2015 Åh, blir spennende å høre hva du synes om Fitbit Charge HR! Jeg har ønsket meg en sånn til bursdagen min, og jeg håper jeg får en! Og at jeg faktisk klarer å bruke den som motivasjon skulle den komme min vei! Akkurat nå er jo ikke trening aktuelt uansett, men det er snart på tide å tuppe meg selv i rumpa og komme ut av det sporet jeg har satt meg fast i. Det kommer nok til å hjelpe når jobben roer seg litt, det har jo vært unntakstilstand der litt for lenge nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #2929 Del Skrevet 26. februar 2015 Den spinningtimen var virkelig noe av det verste jeg har vært med på! Jeg tenkte mer enn én gang at vi var ankommet helvete. Men du har rett, det må vi virkelig gjøre igjen! Åååå, jeg har også lyst på den fitbiten, men jeg føler jeg ikke trenger den siden jeg både har egen vanlig klokke og pulsklokke. Jaja, jeg får klare meg med min kjipe Flex litt til. Gleder meg til trening i kveld igjen! Jeg har pulsklokke jeg også, men den er så..klumpete, så den blir ikke brukt Liker designet på disse armbåndene, de er liksom litt fine også Nå forsto jeg det sånn på testen av dem at helt som en pulsklokke fungerer de ikke, fordi de klarer ikke å måle høy puls så jevnt som en pulsklokke m/ belte - men jeg er mer interessert i hvilepuls egentlig så det er helt greit Åh, blir spennende å høre hva du synes om Fitbit Charge HR! Jeg har ønsket meg en sånn til bursdagen min, og jeg håper jeg får en! Og at jeg faktisk klarer å bruke den som motivasjon skulle den komme min vei! Akkurat nå er jo ikke trening aktuelt uansett, men det er snart på tide å tuppe meg selv i rumpa og komme ut av det sporet jeg har satt meg fast i. Det kommer nok til å hjelpe når jobben roer seg litt, det har jo vært unntakstilstand der litt for lenge nå... Håper den er på plass i postkassen min litt kjapt Det pleier bare å gå noen dager før bestillinger er i hus, så kanskje imorgen? Æsj så kjipt at du er blitt syk, men som du sier så måtte det vel komme Bortimot umulig å oppholde seg i samme hus som noen som er så forkjølte som din kjære uten å bli nedsylta selv God bedring min skjønne - håper det går over fort *** Torsdag, friiiiii og den o`store blåsbortdagen med regn attåt - perfekt innevær! Sånn bortsett fra at Liten gnåler hull i hodet på meg fordi hun vil ut Jeg slipper vel ikke unna, men jeg må bare vente til Ibux`en tar toppen av de verste menssmertene..så enn så lenge er hun parkert foran tv med ostepop i fanget Både pms og smerter er myemye bedre denne gangen enn tidligere, og jeg mistenker at Omega 3 kapslene virker inn her Jeg har antagelig manglet ett eller annet som gjorde at pms`en nådde nye høyder...ikke vet jeg, jeg bryr meg egentlig ikke heller - så lenge det virker Igår var vi på favorittspin Puls og kropp spilte på lag, så det var bare digg fra ende til annen!! Herlig altså!! Kom meg i seng til skjepelig tid også, selv om det var en litt urolig natt (slik det alltid er natta før jeg får mensen, svetter og kaver..) så føles kroppen greit nok uthvilt! Vi har ikke store planene idag egentlig, Liten har lyst å bake eplekake og pappa skal hjelpe oss å få skapet til Storesøster i hus..Jeg skal en tur på MRL/ stretching ikveld, kroppen skriker etter tøying!! Planen var å stikke en tur til Belle etter trening for litt men mannen ønsket seg at jeg skulle være hjemme en kveld..det er ikke mange kvelder i uka vi har så lenge jeg trener så seint som jeg gjør nå, så det er forståelig nok! Kanskje vi kan møtes til helga Belle, så kan vi skravle litt og ungene får leke?! Liten har så lyst å leke med A, hun synes det var SÅ gøy å se henne igjen igår på danseleken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2015 #2930 Del Skrevet 26. februar 2015 Huttemegtu som det blåser! Særlig her ute i havgapet. Brrr. Godt jeg ''bare'' har møter i dag. Så bra at PMSen har blitt litt bedre! Min PMS har forsvunnet, så det var nok ikke PMS allikevel. Åååå, det kan vi! A syntes også det var kjempegøy å se henne igjen. Jeg skal på nørdekino i kveld, helt alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. februar 2015 #2931 Del Skrevet 26. februar 2015 Håper den er på plass i postkassen min litt kjapt Det pleier bare å gå noen dager før bestillinger er i hus, så kanskje imorgen? Æsj så kjipt at du er blitt syk, men som du sier så måtte det vel komme Bortimot umulig å oppholde seg i samme hus som noen som er så forkjølte som din kjære uten å bli nedsylta selv God bedring min skjønne - håper det går over fort Tusen takk søtnos! Håper menssmertene dine gir seg også, det er så kjipt når de melder seg! Og hva er det med kroppen som på død og liv skal kave og styre på sånne hormonbefengte netter? Jeg er også sånn. Lykke til med blåsbortdagen, og kos deg på trening i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. mars 2015 Forfatter #2932 Del Skrevet 3. mars 2015 Wæh! Jeg har akkurat sagt ja til å jobbe 4 kortere dager i uka - istedet for 3 fulle dager som nå...da blir det jobb mandag - torsdag fra kl 8.30 - 14.00 Jeg gir slipp på pysj-og-bustehår-torsdagen min!!! ...jeg får innføre pysj-og-bustehår-fredag istedet Tenker det blir fint å slippe grytidlige morgener samt være tidlig ferdig hver dag Torsdagen er den eneste dagen jeg begynner tidlig, da skal de små ha varm lunsj kl 10, så da må jeg begynne kl 7.30 - så sant jeg ikke har vært knusegod på forberedelser dagen før Tro om jeg kommer til å angre på dette eller om det blir en bra ting?? Ellers er maleren godt i gang her, bade og toalett er ferdig malt - hvitt Stikk i strid med hva jeg tenkte, men det ble fint I gangen har vi hatt hvitbeiset panel til nå, idag ble det gråbrunt lasyrbeisa, dødsfint Gleder meg til han er helt ferdig, og vi kan få på plass lamper, bilder og stæsj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2015 #2933 Del Skrevet 4. mars 2015 Iiiiii, spennende! 4 korte dager høres egentlig veldig deilig ut! Du rekker såvidt å komme inn i jobben før du skal hjem, da. Og pysj- og bustehår-fredag høres midt i blinken ut! Høres ut som om det blir kjempefint hos dere! Gleder meg til å komme og se! Gråbrun (i mitt sminkehode omtalt som taupe ) er jo omtrent den fineste fargen som finnes. Trening i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. mars 2015 Forfatter #2934 Del Skrevet 4. mars 2015 Ja det er spennende!! Det er mer på gang også, men det er enda i planleggingsfasen og mye av det beror på min avgjørelse om jeg vil eller ei, så jeg må ha det for meg selv litt til Jeg tror egentlig jeg vil trives med 4 korte dager, og det tror jeg Liten vil gjøre også Håper det iallefall!! Funker det ikke får jeg be på mine knær om å få tilbake ordningen med 3 fulle dager Jaaa, kom gjerne og se!! ...æh, men denne helga er vi ikke hjemme Vi stikker på hotellweekend til Bergen med Liten Akvariet og Bryggen, bare kos *glederseg* Jeg får hive ut et bilde på insta sånn i mellomtida, frem til dere kan komme på besøk Trening ikveld ja, jeg er k.l.a.r!!! Og danselek først?! Liten vil bare gå om A er der Søtasene!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2015 #2935 Del Skrevet 4. mars 2015 Ja det er spennende!! Det er mer på gang også, men det er enda i planleggingsfasen og mye av det beror på min avgjørelse om jeg vil eller ei, så jeg må ha det for meg selv litt til Jeg tror egentlig jeg vil trives med 4 korte dager, og det tror jeg Liten vil gjøre også Håper det iallefall!! Funker det ikke får jeg be på mine knær om å få tilbake ordningen med 3 fulle dager Jaaa, kom gjerne og se!! ...æh, men denne helga er vi ikke hjemme Vi stikker på hotellweekend til Bergen med Liten Akvariet og Bryggen, bare kos *glederseg* Jeg får hive ut et bilde på insta sånn i mellomtida, frem til dere kan komme på besøk Trening ikveld ja, jeg er k.l.a.r!!! Og danselek først?! Liten vil bare gå om A er der Søtasene!!! Oi, nå ble jeg ikke mindre nysgjerrig! Men jeg skal klare å vente i spenning. Vi er heller ikke hjemme denne helgen; vi skal på hyttetur så sant overgangene ikke er stengt - eller det er fare for det. Og neste helg er jeg jo i Wien. Så...til sommeren kanskje? Neida. Men et instabilde tar jeg gjerne imot. Danselek, seff! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. mars 2015 Forfatter #2936 Del Skrevet 7. mars 2015 Herregud så mye god mat det er å finne i Bergen *bollediddles* Her var det ingen bønn, til tross for 6 etasjer med trapper flere ganger idag, det måtte litt mer til! Såeh --> 6 km på tredemølla *check* løping på tredemølle er en smule mindre slitsomt enn å jogge ute?! Eller så har jeg komt i bedre løpeform! Sikkert det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2015 #2937 Del Skrevet 8. mars 2015 Så flink du er som trener på ferie! Jeg hadde planer om lang tur på ski i går, men realiteten: drittvær, sure unger og ca 100 meter tur. Jeg har lest at man bør sette på 1% stigning på mølla for å simulere mest mulig utejogging. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 8. mars 2015 Forfatter #2938 Del Skrevet 8. mars 2015 Drittvær her også Planen var Fløi-banen idag, men vi vendte nesen hjemover istedet, det pøøøøsregner!! Jeg hadde mølla på 2 % stigning..kansje forskjell fra mølle til mølle også?! Jaja, fikk da trent litt, det er det viktigste!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. mars 2015 #2939 Del Skrevet 9. mars 2015 Drittvær her også Planen var Fløi-banen idag, men vi vendte nesen hjemover istedet, det pøøøøsregner!! Jeg hadde mølla på 2 % stigning..kansje forskjell fra mølle til mølle også?! Jaja, fikk da trent litt, det er det viktigste!! Men da er du jo i bedre form enn du trodde, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. mars 2015 Forfatter #2940 Del Skrevet 23. mars 2015 (endret) Dagbok skal du ha - men skrive i den?! Skrivetørke.no! Dagene piler avgårde, jeg holder meg fast som best jeg kan og håper alt går bra *bakoversveis* Den vakre lille skapningen jeg er mamma til..dere vet; hun som gjør meg så umåtelig stolt (og ufattelig sliten *knegg*) begynner jammen å bli stor jente sånn på ordentlig Hun hinker bortover gulvet, snakker som en foss med DET avanserte språket, øver seg på salto på trampolinen og har begynt å snakke om 4 årsdagen sin! ...og jeg? Jeg får helt pænik 4 år? Hva da 4 år? Det er vel ikke enda?! *tellerpåfingrene* Nærmer seg nærmer seg, 1. juni er ikke langt unna - fortsetter det i dette tempoet er dagen kommet og gått før jeg får sukk for meg *hyyyyyyyl* Satt og leste i dagboka jeg hadde mens jeg gikk gravid og rett etter hun var komt til verden, og bare Hvor har den tida blitt av?! Hun har planene klare om både kake og gjester, og bare så dere vet det; jeg kan se langt etter en "fredelig familiefeiring"!! Her skal alle jentene i bhg inviteres (jeg bare "øh..alle? Du mener vel de på gruppa di som er like gamle?!" *slitersegihåretobiterneglerpusterlettetutnårkidensvarerja") ...og Belle`s A, og bestis sine twins, og nabojenta *gulp* Det finnes ikke tvil om at vi må ha mer enn ett selskap..for denne mammaen er svaaaak..klarer ikke å avlive gleden hennes og si at hun må vente til hun blir 5 år med alt det der Såeh...kamel svelgt *check* Bursdagsselskap med venninnene it is! Jippi!! (tror jeg ) Men heldigheldigvis er det noen mnd til enda, så jeg kan gå inn i meg selv og finne mental styrke til å komme meg gjennom dette her!! Kjære slæsj haltepinken, han med prolaps både hist og pist - døde nesten av forkjølelse i helga Omg sier jeg bare...! Og det gikk bra denne gangen også *puuuuh* selv om det såg mørkt ut der en stund, med 39 i feber og alt!! Fy så stygg jeg er *sparkeribakken* Men altså, HAN har fått sove alt han ville, har hatt huset for seg selv fordi jeg har tatt med meg Liten rundtomkring så han skulle få ro og blitt oppvartet etter alle kunstens regler..når JEG er syk må jeg ha syk Liten hjemme sammen med meg og klare meg selv Men så er jeg jo ikke mann og blir ikke SÅ syk som han blir Det får vi nå se på, det kribler og klør i halsen, hodet er tungt og kroppen ligeså (og ikke bare fordi jeg er tung sånn rent generelt, men type slakk denne gangen ) Jeg krysser fingre og tær - det er ikke rom for at jeg kan bli syk nå når det er påskefrokost rett rundt hjørnet..onsdag..jeg m.å. på jobb!!! La Liten med feber nå ikveld, så en hissig liten basselusk dette her - angriper alle den kommer over Kjære har forresten vært hos healer ikveld ( ) og kom akkurat hjem! Jeg er hinsides alt annet spent på hva som skjedde der, men han sitter i tlf med mammaen sin akkurat nå Ny arbeidstid på jobb funker ganske fint, er inne i min 3. uke nå med 4 korte dager istedet for 3 fulle..fortsatt litt omstillingsprosess på gang i hodet mitt, jeg har verker etter å si god helg på onsdagen og torsdagsmorgen er kroppen bare helt *jegharjofrigåogleggdegigjen* Liten takler det ganske fint, vi har jo hele ettermiddagene sammen og fredagen Den gir jeg A.L.D.R.I. slipp på!!! Men dagene på jobb er "renere" mtp arbeidsoppgaver, jeg trenger ikke å gjøre x antall oppgaver på en gang, nå er det mer struktur over det! Baking til hele bhg på mandager, vareleveranse og vasking/ internkontroll tirsdager, varm lunsj oppe på onsdagene og varm lunsj nede pluss varebestilling på torsdagene! So long so good! Det har vært tungt på treningsfronten de siste par ukene, mye "styr og ståk" her hjemme med oppussing og ommøblering og omrokkering av soverom (Liten har fått nytt soverom og ny stor seng, damtadam - som ved et trylleslag har hun både begynt å sove i egen seng hele natta OG hun kommer med uttalelser som "eg går på romme mitt å leke eg mamma, eg vil helst vær i fred!" Hahaha, den ungen ass!) i tillegg til alt det andre husarbeidet som ingen tar fra meg ..når det bare er jeg som kan løfte, bære og gå sånn ca 1 million skritt om dagen så har jeg vært utrolig sliten!! Har omtrent ikke sittet nedpå før midnatt hver kveld her, så treningssenteret har vært helt off topic..men satser på jeg kommer raskt inn i det igjen når jeg har ristet av meg denne basselusken Men nå; Masterchef Australia, pledd, sofa, kakao *elskoghallelujapåengang* Endret 23. mars 2015 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå