Diddles Skrevet 14. februar 2015 Forfatter #2901 Del Skrevet 14. februar 2015 ...well hello there pulesveis - how I have missed you Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. februar 2015 #2902 Del Skrevet 15. februar 2015 Jeg antat ryggen er bra igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 15. februar 2015 Forfatter #2903 Del Skrevet 15. februar 2015 Den var ihvertfall bra igår Vi var hos legen med Liten igår, og da fikk han noen smertestillende som virket "nok" Herregud som jeg gleder meg til ryggen hans er helt god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #2904 Del Skrevet 18. februar 2015 Sveiper innom og børster støv av boka mi, den ligger liksom brakk sånn med jevne mellomrom... Det har vært litt i overkant tøft her i heimen i det siste! Med syk Liten for n`te gang, derav lite søvn og påfølgende agressiv meg..broren min er innlagt på sykehus på ubestemt tid med blodpropp (etter slankeoperasjon) Skremmende greier, det var en bivirkning de ikke hadde vært borti før; blodpropp inn mot leveren Så nå venter han/ vi på prøvesvar om han er disponert for å få blodpropp..er han det så må vi andre til pers og teste oss også, og jeg er ikke sikker på om jeg vil vite om jeg er disponert eller ei Lykkelig uvitende er det noe som heter.......samtidig kan det være greit å få sjekket, så vet en ihvertfall om det om en skulle måtte operere el.l På toppen av alt er det denne ryggen til mannen da..han var i MR for et par uker siden og fikk svar her om dagen; begynnende prolaps på 3 (!!) steder nede i korsryggen, og slitasje flere steder på ryggsøyla..jippi lizzm Slitasjen er det ikke noe å gjøre med, og den i seg selv gir ikke smerter sånn sett, det gjør bare at han stivner til i ryggen hvis han sitter/ ligger lenge..de begynnende prolapsene er grunnen til smertehelvetet hans (og sextørken min ) For å takle alt som står på rundt meg har jeg trent..og trent..og trent Så hardt jeg kan...spist altfor lite og helt feil...idag sa det bang-stopp Jeg var på vei ut dørene på favorittspin, men var så kvalm og svimmel og hadde så vondt i ryggen at jeg ikke klarte å reise meg opp etter å ha tatt på sko! Etter x antall uker med lite og dårlig søvn, altfor mye trening og labert kosthold setter kroppen foten ned, og jeg har med å høre etter!! Så da gjør jeg det da..fikk Liten i søvn i sin egen seng for første gang på ukesvis () Så nå sitter jeg i sofaen under et pledd, med pysj og ullsokker på..varm te i koppen..stearinlys på bordet..fyr i peisen..en bok og sjokolade i fanget..glipper med øynene innimellom, burde sikkert gått og lagt meg Hvile...kroppen er helt rystet, hva skjer liksom? Skulle vi ikke trene?! Satser på en god natts søvn gjør susen, det pleier ihvertfall å gjøre det! Imorgen har vi fri, det er pysj og bustehår dagen lang Vi har lite planer, håper på å få sove lenger enn til 6 bare Liten er slett ikke så liten lenger, strekker seg ut av alle klærne sine - så hun trenger nye strømpebukser, truser, sokker og pysjer Sendte inn en bestilling på nye fine klær til henne fra vårkolleksjonen til Pomp DeLux her om dagen også..klesskapet hennes må renskes kraftig opp i, men det får vi ta en annen dag - ikke imorgen, hun kan nemlig ikke være hjemme når jeg tømmer klesskapet! Hun har fobi mot å kvitte seg med klærne sine På fredag må jeg en tur innom jobb, et møte som varer en times tid..tenker å levere Liten i bhg noen timer, hente henne etter møte og kanskje avtale en playdate med naboen :kaffe: Drømmer om pur luksus; en dag på spa..og en natt i en diger hotellseng, frokost på rommet og bare tid til meg - meg - meg *drømmersegbort* ah....i et annet liv kanskje Unner verdens beste Belle SÅ den uka i Italia og Wien - men åh så misunnelig jeg er også Det er en fjern fjern drøm der jeg er nå!! Men drømmer er gode å ha - og nødvendige!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. februar 2015 #2905 Del Skrevet 18. februar 2015 Huff, dette høres ikke bra ut kjære deg. Det er godt kroppen din tok til vett og sa i fra! Så trist å høre om broren din. Men det går bra med ham nå? Vet hva du mener om lykkelig uvitende, men samtidig tenker jeg at det er like greit å vite. Særlig mtp ungene. Så gøy med nye klesinnkjøp. Jeg prøver å finne noe som ungene trenger (shoppestoppen går meg på nervene ), men akk. Vi skal ikke ta oss en helgetur ett eller annet sted, hæ? Spahotell kanskje? Åååå, det hadde vært helt fantastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 18. februar 2015 Forfatter #2906 Del Skrevet 18. februar 2015 Det går jo bare til et visst punkt, det har jeg jo sett før History repeats itself lizzm Joda, det går greit med bror..han klarer seg, er i gode hender og får blodfortynnende - så han er utenfor fare!! Men det er psyken hans jeg bekymrer meg for..han er tung til sinns, og føler verden går ham imot! Det er tross alt ikke første gang han er "forfulgt av uflaks" Jeg har vondt av ham, men aner ikke hva jeg kan gjøre for at det skal bli lettere... Shoppestopp - det hadde bare ikke funka for meg Selv om jeg sikkert hadde blitt rik hvis jeg hadde kutta ut alt det jeg handler som vi bare mååå ha....har ikke motivasjonen for det nå ihvertfall Åh, ja - det hadde vært no` Det kan gjerne bli alvor av de tankene der!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 18. februar 2015 #2907 Del Skrevet 18. februar 2015 Visstnok et bra spahotell her i byen! Synes det høres ut som du snart har brukt opp årets kjipheter (øh, hva heter det egentlig??), så håper det snart snur og du og dine får litt medvind i seilene utover våren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2015 #2908 Del Skrevet 19. februar 2015 Hvis dere skal på spahotell vil jeg også være med!! *trengersegpå* Og Diddles, du må passe på deg selv!! Håper det går bra med broren din, og at ingen av dere viser seg å være disponert for blodpropp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2015 #2909 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Selvsagt får du være med Neferet. Her er det plass til alle. Bare shoppestopp i 10 dager til nå. Herreguuud, 10 dager høres alt for mye ut. Særlig siden jeg får lønn i morgen. Hovedsakelig har jeg shoppestopp på sminke og hudstæsj, så jeg skal nok klare å finne noe å bruke pengene på. Tung til sinns er ikke noe som er enkelt å hamle opp med altså. Men det er ikke så mye mer du/dere kan gjøre enn å bare være der for ham. Endret 19. februar 2015 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2015 #2910 Del Skrevet 19. februar 2015 Selvsagt får du være med Neferet. Her er det plass til alle. Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #2911 Del Skrevet 19. februar 2015 Visstnok et bra spahotell her i byen! Synes det høres ut som du snart har brukt opp årets kjipheter (øh, hva heter det egentlig??), så håper det snart snur og du og dine får litt medvind i seilene utover våren! Hvis dere skal på spahotell vil jeg også være med!! *trengersegpå* Og Diddles, du må passe på deg selv!! Håper det går bra med broren din, og at ingen av dere viser seg å være disponert for blodpropp! Selvsagt får du være med Neferet. Her er det plass til alle. Bare shoppestopp i 10 dager til nå. Herreguuud, 10 dager høres alt for mye ut. Særlig siden jeg får lønn i morgen. Hovedsakelig har jeg shoppestopp på sminke og hudstæsj, så jeg skal nok klare å finne noe å bruke pengene på. Tung til sinns er ikke noe som er enkelt å hamle opp med altså. Men det er ikke så mye mer du/dere kan gjøre enn å bare være der for ham. Hurra! Da er det avgjort da; Belle, Nef og jeg drar på spa til byen Mazzi bor i Når drar vi? For min del kan vi dra når som helst For en natt...natt? Sa jeg det? Jeg mente helvete Jeg gikk og la meg kl 23..kl 1.30 våknet Liten med et skrik og spetakkelet var igang! Mye fordi jeg nektet henne å komme inn i vår seng...men så ble jeg mildt sagt forbanna på kjære som - fordi Liten gråt sånn når jeg gikk ut av rommet - tok med seg dyna si og gikk for å legge seg i stua, fordi "han trengte søvn" Da sprakk det for meg, og alt det jeg har tenkt men ikke sagt om hvor enveis ansvar dette med Liten på nattestid er, kom ut - litt mer hardt og brutalt enn jeg hadde lyst til...det hele endte selvsagt med at jeg kapitulerte (etter to og en halv time våkentid, hyling og skriking) og la henne i vår seng, så hun vant denne kampen også og det hele føles helt meningsløst Kjære er tydelig sint på meg..det kom et kort og kaldt "nå går jeg" før han gikk idag tidlig..og jeg har vondt i magen! Jeg er sliten inn til margen og fullstendig rådvill, jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for at vi skal komme oss utav denne dårlige stimen Faen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2015 #2912 Del Skrevet 19. februar 2015 Åååå, en stor til deg. Det er helt pyton når det er sånn. Her løste det seg da vi virkelig snakket om det. Ikke noen kjefting, ikke noen beskyldninger, bare rolig snakking og ''jeg føler'' og ''slik er det for meg''. Men det tok oss jammen lang tid å komme dit, og på ett punkt var jeg så lei og så sur og kjerring og bitter at jeg av og til fikk blaff av tanker om at det hadde vært enklere å være helt alene. Dessuten så foreslår jeg at dere tar henne annenhver natt. Da har dere på en måte en fastsatt regel som man ikke kan snike seg unna, eller at det fører til at du tar martyrrollen midt på nattestid. Jeg var veldig flink til den martyrrollen nemlig, særlig på morgenen. Så nå avtaler vi alltid hvem som skal stå opp med ungene kvelden før (selv om vi har hver vår morgen), for martyrmeg + en mann som ikke eier samvittighet når han er trøtt er en dårlig kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #2913 Del Skrevet 19. februar 2015 Uff jeg vet, vi MÅ snakke sammen om dette her Jeg sa vel faktisk inatt at jeg bare ville flytte ut fordi jeg ikke klarer mer Jeg mente det jo ikke sånn, men jeg er helt desperat!!! Synes bare det burde være helt unødvendig å måtte avtale sånt, eiger ikke denne mannen evnen til å tenke selv?! Han vet hvor trøtt jeg er, han sier jo han ser jeg er sliten - og likevel må jeg BE ham om å gå inn til henne når hun våkner? Dette er tredje ungen hans, og alle de gangene han har fortalt om hvor mange netter han har stått opp med de to andre - hvorfor gjør han det ikke med denne ungen også? Er det for å kurere meg for lyst på en til? Jeg vet du har rett...akkurat nå er jeg bare sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. februar 2015 #2914 Del Skrevet 19. februar 2015 Oh jess, hvorfor kan ikke disse mannfolka våre skjønne sånt av seg selv? Blæ. Jeg har rett og slett bare innsett at han trenger litt styring - hvor enn teit det høres ut. Jeg legger tydelige hint i hodet hans om både det ene og det andre (type ''når jeg kommer hjem håper jeg at du har tatt ut av oppvaskmaskinen''), ellers blir jeg bare sur. Og det er kjipt for hele familien, ikke bare for meg. Må nesten flire litt av den nest siste setningen din også. Ser for meg mannen din som snikkurerer deg for lysten på en til unge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2015 #2915 Del Skrevet 19. februar 2015 Huff, en stor sendes til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. februar 2015 #2916 Del Skrevet 19. februar 2015 (endret) Ai ai... Håper dere får snakka sammen og ordna opp! Lille Tordensky har kanskje arva litt temperament av sin mor..? Endret 19. februar 2015 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #2917 Del Skrevet 19. februar 2015 Oh jess, hvorfor kan ikke disse mannfolka våre skjønne sånt av seg selv? Blæ. Jeg har rett og slett bare innsett at han trenger litt styring - hvor enn teit det høres ut. Jeg legger tydelige hint i hodet hans om både det ene og det andre (type ''når jeg kommer hjem håper jeg at du har tatt ut av oppvaskmaskinen''), ellers blir jeg bare sur. Og det er kjipt for hele familien, ikke bare for meg. Må nesten flire litt av den nest siste setningen din også. Ser for meg mannen din som snikkurerer deg for lysten på en til unge. Heldigvis er det ikke så dårlig stelt på andre områder, han kan både brette klær og rydde kjøkken uten at jeg trenger å be han om det..men ifht nettene og Liten så er han helt struts med hodet i sanden Huff, en stor sendes til deg! Den tas imot med stor takk Ai ai... Håper dere får snakka sammen og ordna opp! Lille Tordensky har kanskje arva litt temperament av sin mor..? Vi prata såvidt tidligere, han kom innom med lunsj (også kalt fredsgave ) Han påstår han ikke har skjønt hvor ille det har vært for meg med disse nettene - jeg bare; seriøst? Struts!!!! Med poser på størrelse med søppelsekker under øynene og en ikke tilstedeværende lunte, samt uttalelser som "jeg er så trøtt, hun må snart begynne å sove på nettene" - daglig - så burde han kanskje ha fått med seg at jeg trenger litt hjelp Nå sa jeg ifra (*plystre*) inatt om hvor lite greit det er å holde på sånn; late som han ikke hører henne på natta og er den som alltid sover lenger både lørdag og søndag..og fra nå av får han fint ta annenhver natt (og morgen) sånn at jeg også kan få litt søvn og overskudd! Han var enig i det heldigvis.. ..og når det kommer til temperament og arv så råder det liten tvil om nettopp det, både jeg og mannen har det Hans er dog litt mer skjult enn mitt, jeg er mer eksplosiv og blir ferdig der og da, der han gnager lenger på det og prøver å fortrenge det før det ikke går lenger og ALT er feil Mja..vi har alle vårt å stri med *** Jeg lastet ned den siste Karsten og Petra filmen tidligere og plasserte Liten i sofaen med en diger skål ostepop og beskjed om at mamma trenger å sove Fikk en god time på puta og føler meg litt mindre zombie..vi dro på kjøpesenteret og kjøpte playdoh og ny pysj til Liten, pluss et kjempefint sett med shorts, tights og tunika/ kjole fra Newbie til henne..shopper av meg natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 19. februar 2015 Forfatter #2918 Del Skrevet 19. februar 2015 Bror har fått prøvesvarene tilbake..blodproppen er fortsatt der og må løse seg opp selv, fordi operasjon ikke er noe alternativ..han har utslag på klissete blod (å herregud - dette vil jeg ikke vite hva betyr!! Reptilhjernen min bare *løøøøp* ) og får endelig svar om 3 mnd om han er disponibel eller ei..kjenner dette bli i meste laget - jeg har enormt behov for å trene (eller spise store mengder sjokolade *gjemmerseg*) For min egen del bør jeg velge det første...det får bli imorgen kveld; spinning Trenger å frese fra meg litt!! *En kopp latte senere og uhorvelige mengder klær brettet* Mannen la Liten ikveld, sovna på sofaen etterpå..ble ikke allverden søvn på han heller inatt så jeg bretta klær uten å si noe om at jeg gjerne kunne tenkt meg hjelp Håper for Guds skyld denne natta blir bedre..om ikke noe annet må vi ihvertfall være enige om hvordan vi skal angripe det om hun våkner! Den praten får vi ta når han våkner Snakke skikkelig sammen det må vi!! Vi sliter ikke i den forstand at jeg tror forholdet ryker altså, langt ifra - det er bare ganske mye mindre rosenrødt enn jeg er vandt til, tonen oss imellom, nærheten og sånn..og krisemaksimerer utifra det Det ordner seg helt sikkert! Imorgen skal Liten en tur i bhg..jeg skal på jobb-møte kl 10, og har tenkt meg en halvtime i solarium etterpå Her må det gjøres noe positivt kjenner jeg, for jeg blir bare blæh av alt dette negative og vanskelige!! Ære være de som "alltid" tenker positivt - jeg bøyer meg i støvet!! ...rettere sagt; graver meg ned i støvet Det har blitt labert med trening denne uka, og kostholdsmessig? Vil ikke snakke om det Merker/ ser på kroppen at mensen er i anmarsj, så det er bare å stramme inn, pøse vann og knaske knekkebrød - jeg er en vannsamler disse dager *følersegsomenelefant* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 19. februar 2015 #2919 Del Skrevet 19. februar 2015 Så bra dere fikk snakket litt sammen etter fredsgaven, jeg håper dere fikk lagt en plan for natta også! Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver om krisemaksimering ved rar stemning og lite nærhet, det er så fælt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. februar 2015 #2920 Del Skrevet 20. februar 2015 Sier som Neferet at jeg håper det ble litt bedre i går kveld. Og krisemaksimering? Hva er det? Jeg begynte å se for meg livet som alenemamma og alt, da vi var i vår verste funk. Jeg er med på trening i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå