Gjest Neferet Skrevet 3. april 2014 #2541 Del Skrevet 3. april 2014 Høres deilig ut! En ting ble jeg litt usikker på... Er din kjære klar for at du oppgraderer din garderobe eller skal han oppgradere sin egen...? Jeg kunne også tenkt meg en spahelg kjenner jeg. Helst akkurat nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2014 #2542 Del Skrevet 3. april 2014 Jeg lurte på det samme! Høres helt fantastisk ut, og absolutt en nøktern form for kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. april 2014 #2543 Del Skrevet 3. april 2014 Høres helt perfekt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. april 2014 Forfatter #2544 Del Skrevet 3. april 2014 (endret) Høres deilig ut! En ting ble jeg litt usikker på... Er din kjære klar for at du oppgraderer din garderobe eller skal han oppgradere sin egen...? Jeg kunne også tenkt meg en spahelg kjenner jeg. Helst akkurat nå Jeg lurte på det samme! Høres helt fantastisk ut, og absolutt en nøktern form for kos! Høres helt perfekt ut! litt begge deler tror jeg! Han er som meg - veldig glad i å handle klær, så det blir uten tvil oppgradering av garderobene Spahelg akkurat nå frister veldig!!! Men først skal vi jo til Italia Under 1 mnd til nå!!! Herregud, dette er helt surrealistisk!! Jeg vet virkelig ikke hvilken fot jeg skal stå på Idag skeier vi helt ut og feirer med å bestille pizza til middag Vi har hatt besøk av bestis og twinsa idag, som vanlig helt fantastisk kos De er der, innerst i hjertet mitt, blant yndlingsmenneskene mine Når været er så digg som det er nå er det bare såvidt vi sneier innom husets 4 vegger, alle måltider inntas ute og Liten kan bare såvidt det er overtales til å gå på do inne Senere skal jeg på besøk til en god venninne for å , drikke og spise Endret 3. april 2014 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 3. april 2014 Forfatter #2545 Del Skrevet 3. april 2014 ...og når jeg veide meg tidligere idag har jeg tatt av enda en halv kilo Da er jeg "bare" 7 kg fra det som er en fjern drøm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. april 2014 #2546 Del Skrevet 3. april 2014 Jøss, skal si du befinner deg på livets lyse side for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. april 2014 #2547 Del Skrevet 4. april 2014 Jeg håper du får nyte denne følelsen leeeenge! Og nå er det i tillegg fredag! Og (ihvertfall her... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. april 2014 Forfatter #2548 Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Holy fuckshit for en fantastisk spinning time 465 kalorier, 94 % i maxpuls og 85 % i gjennomsnittspuls er jeg mer enn fornøyd med Kan ikke hjelpe for at det booster meg mer enn litt når instruktøren sier etter timen at jeg er en blomst Ankelen er mye bedre, idag klarte jeg hele timen uten vondt Så balansebrett og tåhev har hjelpt på Nå har jeg satt meg opp på time med nevnte instruktør til styrkeprogram og kroppscanning neste fredag Så da får jeg fakta på bordet hvor ille det faktisk står til Gruer meg som en hund......men det må til!! Inatt ommøblerte vi litt i stua, og idag skal vi kjøpe to vitrineskap vi har sugla på i en og en halv evighet Life on the sunny side is gooooood Edit: skrivefeil gitt! Endret 4. april 2014 av Diddles Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. april 2014 #2549 Del Skrevet 4. april 2014 Så deilig med fin spinningtime! Misunner deg den fredagsspinningen altså! Bodyscan ja...modig du! Neida. Kanskje det ikke står så ille til som du tror? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. april 2014 Forfatter #2550 Del Skrevet 4. april 2014 Jo det gjør det garantert Jeg har nok garantert altfor høy fettprosent, men so be it - det er jo det jeg jobber for å få ned!! Men det blir nok en tøff beskjed å få.....jeg vet det blir tårer Jeg skal scannes før spinningtimen, så skal vi ha styrke-opplegg før vi går gjennom scanningen til slutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. april 2014 #2551 Del Skrevet 4. april 2014 Jo det gjør det garantert Jeg har nok garantert altfor høy fettprosent, men so be it - det er jo det jeg jobber for å få ned!! Men det blir nok en tøff beskjed å få.....jeg vet det blir tårer Jeg skal scannes før spinningtimen, så skal vi ha styrke-opplegg før vi går gjennom scanningen til slutt! Det kommer jo litt an på hvor du legger lista hen også det da.... Ha en flott helg solstråle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 4. april 2014 Forfatter #2552 Del Skrevet 4. april 2014 Du vet jo hvor jeg legger den..... Helt håpløs vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 4. april 2014 #2553 Del Skrevet 4. april 2014 Du vet jo hvor jeg legger den..... Helt håpløs vettu Det er derfor jeg stadig minner deg på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. april 2014 Forfatter #2554 Del Skrevet 6. april 2014 Jeg får vel si takk da Godt å ha noen som holder meg litt i skinnet ..og helt sånn realistisk sett så vet jeg at en fettprosent på noe under 28-29 % kan jeg ikke regne med, jeg veier tross alt omtrent det samme nå som når jeg hadde scanning for første gang med PT - minus et par-tre kg på en god dag La oss bare håpe at fredag er en god dag Sånn, da var det søndag igjen gitt Og med tanke på at jeg har 4 dagers helg og likevel synes det går svimlende fort med helg, så sier det sitt om tenpoet som holdes her i huset Liten er høyt, lavt og overalt samtidig som hun skravler, synger, roper og hoier spe på med mer enn ett par sånne anfall pr dag og du har hverdagen min..det siste nye er "mamma vil du leka me meg?" hvorpå jeg blir plassert under senga hennes (inni lekehytta) mens hun leker et helt annet sted Idag smuglet jeg med meg det siste IForm og la meg ned og leste mens hun trallet og sang og lekte med playmo i gangen Vi har lekt oss litt med hva vi skal kjøpe oss av de tingene vi har hatt lyst på lenge..og til nå har vi havnet på følgende: Bang & Olufsen høytalere Vitrineskap (i samme serie som spisebordet og sjenken vi har fra før) - bestilt! Nye gulvtepper (de bruneste) Seng og nattbord Jeg var på yndlingsbutikken min igår og kjøpte meg min første baggy bukse - elsk på den Snakk om deilig klesplagg Ikveld blir det spinning igjen Jeg forebygger søndagstreningshodeverken min med å drikke litervis med vann i håp om at det hjelper Antagelig har det mer med mengde søvn vs hvor hardt jeg pusher meg underveis enn hvor mye vann jeg drikker...men det er verdt et forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 6. april 2014 Forfatter #2555 Del Skrevet 6. april 2014 Omg FOR en time Jeg er UTSLITT og tvers gjennom lykkelig Nå fortrenger jeg tanken på spin/funksjonell styrke imorgen, det er tross alt nesten et døgn til ...og vann i bøttevis hjalp ikke, hodeverken er i anmarsj kjenner jeg Noen må visst sove litt mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. april 2014 #2556 Del Skrevet 7. april 2014 Søvn pleier å være en god ting for å forebygge hodepine... Det spørs om jeg bør ta mitt eget råd her.. Håper den har gitt seg nå og at verden fortsatt smiler, tross mandag og greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. april 2014 #2557 Del Skrevet 7. april 2014 Du er gal. Tvers igjennom gal! Ikke rart du er utslitt etter den timen du hadde! Gleder meg til i kveld jeg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. april 2014 Forfatter #2558 Del Skrevet 7. april 2014 Ikke vet jeg hva som gikk av meg igår, men herlig var det å ha kroppen med på laget 100 % Litt tyngre idag, kroppen min satte bremsen litt på idag og spinningen startet med melkesyre under oppvarmingen Det gikk seg til, men jeg sleit med å holde pulsen stabilt høyt oppe til tross for høyt tempo og god driv..hver gang jeg satte meg ned på sykkelen sank pulsen fort, altfor fort *irritert* Alt i alt en god økt, med spinning etterfulgt av funksjonell styrke *sliten* Men det er vel kanskje lurt å høre på hva kroppen sier og roe litt ned et par dager! Det gjør seg liksom automatisk iom at Mannen skal ut på middag med kollegaer imorgen kveld og onsdag skal vi på personalmøte..en liten tanke om å sykle til jobb imorgen ligger på lur oppi hodet mitt, men vi får se Prøvde å følge rådet ditt om mer søvn igår Nef, men det skar seg gitt....Jeg la meg klokka 21.30 med Liten som hostet og hostet og hostet (hun har jo tross alt vært frisk i et par dager nå, så da var det vel på tide med en ny bassilusk ) men "noen" har oppdaget Gossip Girl () på Netflix, så jeg ble liggende under dyna og se to episoder istedet for å sovne tidlig Men jeg fikk mine aller nødvendigste 6,5 timer til tross, så jeg skal ikke klage Prøver meg på..eh..7 timer inatt Nå er jeg mett, mettere, mettest etter kveldsmat og squiky clean etter en dusj *beste følelsen* Kleshaugen skal få være kleshaug en dag til, den skal til pers imorgen - på balansebrett Da er det bare å slappe av da woop woop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2014 #2559 Del Skrevet 8. april 2014 Velkommen etter. Gossip Girl altså. En av mine (mange) guilty pleasures. Kleshaugen skal til pers hjemme hos oss i dag også. Det er ikke sååå ille, bare 3 maskiner nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBallerina Skrevet 8. april 2014 #2560 Del Skrevet 8. april 2014 Gossip Girl Den står på min "se om igjen"-liste. Når jeg får tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå