Gå til innhold

Diddles skravler - rett og slett!

Diddles

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Så stas å lese om lykkelige dager! :hjerte: Det er bare å koste vekk irrasjonell frykt og nyte det så mye du kan! :sol::sjokolade::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarte det ganske bra, men et lite øyeblikk der hadde jeg problemer med å trekke pusten helt ned i magen :overrasket: Det er ikke helt irrasjonelt det det dreier seg om heller Nef, det er frykten for at grunnen skal forsvinne under beina mine som melder seg..Det kan jo skje..ting jeg ikke kan "trylle bort", som f.eks at en av oss rammes av alvorlig sykdom eller utsettes for en ulykke :grine: Den fæle fæle tanken på at jeg ikke skal få se ungene vokse opp er helt uutholdelig, og den dukker opp i ny og ne :sjenert: Jeg tror ikke jeg hadde holdt det ut!! Nok om det, jeg har ikke godt av å skrive om det kjenner jeg :roll:

Storesøster skal på leirskole fra imorgen til fredag, nå har jeg tilbragt hele kvelden med å pakke og pakke om igjen for å få et hav med utstyr nedi den nye Bergans-sekken hennes *riversegihåret* Hvordan 71 grader Nord deltakerene får alt DE trenger med seg i Bergans-sekkene sine, det fatter jeg bare ikke :hakeslepp: Mulig jeg skulle tatt et pakke-kurs hos noen turvante :fnise: Jeg er vant til å slenge ting nedi kofferten, dette ryggsekk-greiene er ikke noe for meg :opplyser:

Nevnte Storesøster strekker seg som bare juling for tida, nå var ALLE bukser for små igjen :daane: Jeg har seriøst ikke råd til all denne voksinga :hoho: Heldigvis var det 3 for 2 på Cubus, så jeg fikk handlet noen bukser og singlets til okei pris! Fjellsko trengte hun også, men nå når hun har vokst seg inn i str 37 i sko må hun over i voksenavdelingen, og der er prisene helt hinsides for fjellsko :krangle: Det får seriøst vente til det er salg med sånne ting!! Jeg endte opp med et par joggesko og et par hikingsko, begge med GoreTex så fikk hun velge..jeg håpte i det lengste hun skulle velge hikingskoene, for jeg hadde mer enn litt lyst på joggisene selv :ler: men hun ville selvsagt ha joggeskoene, de var jo lettere på foten ;) Så da ble det hikingsko på meg, helt okei det altså, jeg trengte lettere sko på jobb nå - og alt er bedre enn fjellskoene!!

Vi har ellers hatt en superfin ettermiddag sammen med naboene :nigo: Tomatsuppe på terrassen vår, kidsa hoppa som gale på trampolinen, lekte i sandkassen og fanga insekter mens jeg og naboen skravla og drakk kaffi :hjerte: Fine fine mandags-ettermiddagen!! Liten sovna på to nanosekund, helt utslitt etter alle opplevelsene idag :) Hun har vært på busstur ned til sentrum med bhg idag, første tur med bybuss - stor suksess :ler: Merkelig det der hvor gøy det er å kjøre buss, mens å kjøre bil er helt :flekke:....forstå det den som kan!

Kjære er i Stockholm på dagstur, han er vel rett rundt hjørnet nå :hoppe: Han gikk klokka 5.30 idag tidlig, så jeg regner med han er rimelig :natti: når han kommer hjem! Jeg er det iallefall, sov så dårlig inatt..sliter med ryggen for tida, godt jeg skal på yoga og strekke meg litt ut imorgen :pls:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Joda, jeg ser den, og det meste irrasjonelle har jo også noe snev av rasjonelt i seg. Heldigvis er sjansene for at alt går bra større enn for at alt går dårlig, og jeg støtter deg i å fokusere på det som er godt akkurat nå, nyte vårdager og yoga (litt misunnelig der kjente jeg nå!) og kose deg med tanken på at du jommenmeg er halvveis i arbeidsuka allerede :ler:

Ha en strålende dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare komt meg på yoga så :jolie: Bæsj, her var det dobbeltbooking all the way, yogaen min måtte utgå for mannen sine "dusteplaner" :krangle::fnise: Da får vi se imorgen da, sykle til jobb skal jeg uansett :tommelopp:

...

Dagene er så fine og gode, sola skinner og gjør oss alle så uendelig godt! Fregner på nesen, røde kinn og masse masse frisk luft :strix: Dette fantastiske været (og alt det andre kjekke som skjer) må bare fortsette :ler:

Nå skal jeg brette klær mens jeg står på balansebrettet mitt, en hverdagsutfordring :fnise:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil også få penger fra den åpningen du får fra ;) Eller, vi får mye mer enn dere på skatten, men jeg tar gjerne enda litt mer. Sitat mannen: "Nå må vi (du) ikke handle så mye klær (til barna) siden vi kun har en inntekt." Så jeg har ikke vist alle posene fra i går :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: det høres ut som noe jeg kunne gjort :shoppe: Det skal sies at jeg har blitt flinkere å kutte ned på klesshopping til kidsa, men det tar jeg kraftig igjen på treningsklær til meg selv :sjenert::fnise: Noen laster må jo vi også ha ;-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, kan ikke kutte helt! ;) Og med to små med nye klesstørrelser må man jo. Men... Heldress fra NoaNoa bare fordi den var søt? Eller enda en kjole? Neppe nødvendig, men å så søt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, kjedelig med dobbelbooking! Jeg klarer kanskje å være med i morgen! :jepp: Må bare se an formen litt og sånn først, og høre med mannen selvsagt. :nigo:

Æææ, nå ble jeg skikkelig nysgjerrig på hvor mye ''mye(!!!)'' er. :fnise: Så gøy når sånne ting kommer ''ramlende''.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner problemstillingen Lille Ballerina, det er uhorvelig mye fint til små jenter :rodmer og det er omtrent umulig å gå forbi :sjenert:

Så gøy du kanskje er med imorgen Belle :hoppe: Spent på hva hun sier om ankelen min..føler den er litt bedre, men hevelsen er der enda :klo:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

O.M.G!! Jeg tenkte sånn over 100000, jeg, ikke i millionklassen! Haha. Heldige dere! Med den summen hadde vi kunnet ta et godt jafs av det gigantiske huslånet vårt. Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har jo bare 2 mill i huslån, og siden Mannen er enearving til mammaen sin skal lånet stå til han arver...ergo, disse pengene skal vi bare kose oss for og gjøre ting vi har hatt lyst men ikke råd til :hoppe:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bare kose dere for så mye penger? :daane: Høres nesten litt voldsomt ut! :fnise: Men dere sprer kanskje kosen litt utover? Noen bekjente av oss sløste vekk en lottogevinst på 4,5 mill i løpet av en vår, og ble i tillegg så vant til et høyt forbruk at de endte med mer gjeld enn før de vant, så nå så jeg et øyeblikk for meg den historien gjenta seg. Skal ikke så mye til for å være mer fornuftige enn dem! ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, jeg ser det ble helt feil å si at vi bare skal kose oss, for litt fornuft har vi da :ler: Men kose oss litt - det skal vi!! Og for meg er det at vi har litt penger stående på en konto en enorm trygghet, og trygghet er kos :ler:

...

Så ikke bare sløsing og "kos" men litt fornuft også :ler:

Endret av Diddles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...