Gå til innhold

Mars/april 2012

Klematis

Anbefalte innlegg

Da har vi vært på UL, og det var veldig surealistisk.

Klarte ikke helt å sette meg inn i at barnet på skjermen var mitt.

Men, vi får en superaktiv, frisk liten sønn :babygutt::hjerte:

Ny termin, 22 mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med gutt til deg også Charlie28 :) Ble du satt frem eller tilbake?

Veldig spesielt å tenke på at den lille krabaten på skjermen er inni magen og at den er din ja :hjerte: Skjønner det nok ikke før han ligger i armene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om det klemmes litt, så kommer det ut noe. Har vært slik i noen uker. Er vel brystene til denne annengangsen som vet hva som skjer. :ler: Sist gang kom det rundt uke 20. Ble lang i maska da, ja.

Bare ikke klem mye, for da kan det begynne å lekke i tide og utide (sa den ene svangerskapsboka jeg leste i for litt siden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gutt til deg også Charlie28 :) Ble du satt frem eller tilbake?

Veldig spesielt å tenke på at den lille krabaten på skjermen er inni magen og at den er din ja :hjerte: Skjønner det nok ikke før han ligger i armene :)

Jeg ble satt frem 1 dag fra 23 mars til 22 mars.

Ja, er ikke helt lett å forstå. Følte meg nesten litt følelsesløs der jeg låg. Virket nesten helt upåvirket.

Nå som jeg har fått "fordøyd" det litt, og sett mye på bilder, har det begynnt å gå litt opp for meg. Likevel blir det nok ikke realistisk før lillegutt ligger i armene.

Gleder meg MASSE uansett. :kgbaby: :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at så mange har vært på UL! :hjertesmil:

Her venter vi spent på fredagen, da er det vår tur!

Jeg er blitt litt plaget med smerter nederst i korsryggen de siste dagene. Hjelper ikke akkurat på at det er kaos på jobben.. håper bare det er noe som går over igjen og at man slipper å bli plaget med bekkenet allerede nå!

Syns forresten det er veldig mange her som har handlet inn så mye.. her har vi ikke handlet noen ting som helst enda. Er det bare jeg som syns det er litt tidlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her får vi visst også en lillebror, så jeg må vri hjernen over på et annet gir siden jeg "kan" jente, og egentlig forventet det. Termin ble flyttet fram til 15. mars, og det var litt sjokk for meg, men siden jeg fødte i uke 38 sist, gjør det egentlig ingen verdens ting. Da rakk jeg knapt å forberede meg på tanken før hun var der, og vi måtte plutselig hjem og fikse litt.

Denne gangen har jeg ikke handlet en eneste ting, i avvente UL. Det blir nok etterhvert litt klær, men mye av det vi har i de minste størrelsene er kjønnsnøytralt, og de store tingene har vi jo allerede etter storesøster på to år.

Jeg har forresten ingen melkelekkasjer. Det er bom tett. Det er sikkert fordi puppene streiker etter å ha ammet i over to år. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forresten det er veldig mange her som har handlet inn så mye.. her har vi ikke handlet noen ting som helst enda. Er det bare jeg som syns det er litt tidlig?

Neida, er ganske enig. Er litt tidlig å ha handlet inn ca 50% allerede. Grunnen til at det ble sånn for oss er at fra oktober og tilogmed januar er det suuuuupertravelt. Noe som skjer hver helg, og oppussing av barnerom. Derfor litt greit å ha noe i orden (sengtøy,klær, dyne osv..) for det MÅ jo handles en gang uansett. Hadde blitt superstresset viss vi plutselig skulle sett etter alt mulig først i februar. Spes med tanke på at fødselen kan skje når som helst i mars.

Pluss at det er litt kjekt å gå å titte. Kanskje få noen gode tilbud osv.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer med gutt Charlie 28 og Honesty :babygutt:

Grunnen til at vi har handlet inn såpass mye allerede er rett og slett fordi vi har fått ting veldig billig. Kjøpt ting på salg og fra kjentfolk så vi har vel ikke betalt mer enn knappe 5000 for alt vi har handlet til nå. Bare vognen fikk vi til halv pris, og den ser ikke brukt ut!

Vi har ikke begynnt å pusse opp hverken badet eller barnerommet som begge skal være ferdig til nurket kommer, så vi har mer enn nok å bruke tid og penger på fremover også. Nesten så jeg føler vi begynner å få dårlig tid, er jo snart halveis!

Har overhode ikke noe lekasje fra brystene enda, men det kommer vel. Ikke noe jeg tenker over iallefall :)

På den andre siden er det en livlig liten frøken i magen, det å få sove når man legger seg på kvelden er ikke bare bare med en liten en som abselutt ikke vil ligge rolig. Magen hopper! :rodmer:

Ellers så har jeg også fått kjøpt inn litt nye klær, da de gamle klærne mine begynner å bli meget trange av en eller annen grunn :P Joggebuksene fra H&M er en stor favoritt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Her har vi jo alle de store tingene fra før, så da blir det ikke noen storshopping denne gangen. Rommet gidder vi heller ikke stresse med. Barnet skal jo sove på vårt rom det første året allikevel, som anbefalt. Regner med G får nytt rom, så får nybabyen overta hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt i magen Honesty :strix: Begynner å bli en del gutter nå ;)

Er det mye liv i magene om dagen? Kjenner litt ca hver dag, men ikke noe fast rytme i det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg kjent daglig liv siden uke 13, noe som er temmelig annerledes enn sist. Det er knapt et rolig øyeblikk, faktisk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gutt, Honesty :rodmer: Som nevnt tidligere oppi tråden her, så begynner det å bli mange gutter her nå :gjeiper:

Jeg kjente også liv veldig tidlig, men de siste 3 ukene kjenner jeg liv så og si hele tiden, full romstering nesten konstant, he he :fnise: Men det er ekstra mye aktivitet når jeg skal legge meg om kvelden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...