Diddles Skrevet 25. juni 2012 #801 Del Skrevet 25. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #802 Del Skrevet 25. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 25. juni 2012 #803 Del Skrevet 25. juni 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #804 Del Skrevet 27. juni 2012 (endret) Endelig en DEILIG og HÆRLIG dag! Fikk mer i feriepenger og lønn i dag enn hva jeg trodde Jeg har fått den fantastiske kalenderen min fra personlig almanakk . Jeg elsker de kalenderene,og den jeg kjøpte i år var enda bedre enn den i fjor. I år kjøpte jeg en i størrelsen A-5. Jeg har fått Det Nye i posten i dag Det er sol og varmt,så nå sitter jeg ute på balkongen og griller meg. Jeg har vært på apoteket og kjøpt folat Jeg er alene hjemme i noen timer Og jeg skal bare kose meg gløgg i hjel Jeg er hjemme alene Endret 27. juni 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 27. juni 2012 Forfatter #805 Del Skrevet 27. juni 2012 ....og der hadde jeg jaggu meg vært en tur på IKEA også! Begynner å bli gærn når det gjelder å kjøre i Oslo altså Jeg tar liksom bare bilen uten å (nesten) tenke over det og kjører til IKEA...alene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 28. juni 2012 #806 Del Skrevet 28. juni 2012 Så bra Frigg! Høres ut som en herlig dag! Hva kjøpte du på Ikea? Folat ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 28. juni 2012 #807 Del Skrevet 28. juni 2012 Er herlig med gode dager Nå kan vi snart finne en dag å treffes, 1,5 uke så bor jeg her fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. juni 2012 Forfatter #808 Del Skrevet 28. juni 2012 Så bra Frigg! Høres ut som en herlig dag! Hva kjøpte du på Ikea? Folat ja.. Jeg kjøpte greiner av alle ting Pyntegreiner for å ha i en vase/ mugge som nå står på badegulvet Folat ja....blir spennende om noen måneder Er herlig med gode dager Nå kan vi snart finne en dag å treffes, 1,5 uke så bor jeg her fast JA Se om vi får til å møtes i slutten av juli/ begynnelsen på august kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 29. juni 2012 #809 Del Skrevet 29. juni 2012 Pyntegreiner er stilige til jul med litt lys i! Ja blir spennende! Hold oss oppdatert da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 29. juni 2012 #810 Del Skrevet 29. juni 2012 Er bare å finne en dato. Jeg begynner å jobbe 30 juli, men er jo ikke noe hinder å møtes etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 5. juli 2012 #811 Del Skrevet 5. juli 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. juli 2012 #812 Del Skrevet 5. juli 2012 Alt vel Frigg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 5. juli 2012 Forfatter #813 Del Skrevet 5. juli 2012 Alt vel Frigg? Alt er vel,har bare vært dritt lei av det meste (bortsett fra kjære) den siste tiden. Dagene har gått i ett,jeg er trøtt og sliten og vil bare ha ferie og jeg og kjære har vært lite sammen. Men i morgen skal jeg og kjære ut sammen. Først en tur på latter å så ut å spise litt etterpå. Det tror jeg blir veldig bra Men jeg er glad for at det nå bare er en arbeidsuke igjen før to uker ferie! Nå er jeg på vei hjem etter å ha gått tur med en venninne. Kjære er ikke hjemme,så jeg skal hjem å lage meg god mat og nyte den,litt vin og en bok på balkongen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. juli 2012 #814 Del Skrevet 8. juli 2012 Jeg vil også ha ferie... NÅ.. Bra at du får tid til litt annet enn jobb også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 9. juli 2012 #815 Del Skrevet 9. juli 2012 Alt er vel,har bare vært dritt lei av det meste (bortsett fra kjære) den siste tiden. Dagene har gått i ett,jeg er trøtt og sliten og vil bare ha ferie og jeg og kjære har vært lite sammen. Men i morgen skal jeg og kjære ut sammen. Først en tur på latter å så ut å spise litt etterpå. Det tror jeg blir veldig bra Men jeg er glad for at det nå bare er en arbeidsuke igjen før to uker ferie! Nå er jeg på vei hjem etter å ha gått tur med en venninne. Kjære er ikke hjemme,så jeg skal hjem å lage meg god mat og nyte den,litt vin og en bok på balkongen Jeg vet akkurat hva du mener. Slik hadde jeg det før jeg gikk ut i ferie og. Spesielt uka før var fæl! Drit lei jobb, trening, kosthold, husarbeid... alt untatt mann&barn. Fant dere noe fint i Sverige da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 9. juli 2012 Forfatter #816 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg vet akkurat hva du mener. Slik hadde jeg det før jeg gikk ut i ferie og. Spesielt uka før var fæl! Drit lei jobb, trening, kosthold, husarbeid... alt untatt mann&barn. Fant dere noe fint i Sverige da? Er endelig inne i den siste arbeidsuka nå, og den er ikke så ille ettersom det er så lite barn i barnehagen Var ikke så lenge i sverige i går, men vi fikk kjøpt det obligatoriske som karbonadedeig, kylling og Ramløsa Å så fant jeg et søtt skjørt og en topp på cubus. Greit å handle inn litt til Maldivene når det er salg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. juli 2012 Forfatter #817 Del Skrevet 14. juli 2012 (endret) FERIE Endret 14. juli 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 14. juli 2012 #818 Del Skrevet 14. juli 2012 Ferie liker vi! Maldivene ja. Det hørtes jo kjedelig ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. juli 2012 #819 Del Skrevet 15. juli 2012 Ramløsa er sånt ord jeg kjenner igjen, men ikke husker hva er...? Hurra for ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 17. juli 2012 Forfatter #820 Del Skrevet 17. juli 2012 Ferie liker vi! Maldivene ja. Det hørtes jo kjedelig ut.... Tror faktisk at det kan bli litt kjedelig på Maldivene vi skal på en øy som bare er 200x600meter,så det er ikke så mye å gjøre der. Men en bryllupsreise er vel til for å bruke ha hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå