Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet

Frigg

Anbefalte innlegg

Wow! Skjønner virkelig at du gleder deg!! :strix:

Hvor mye koster det per person? :popcorn:

Jeg vil også reise til Maldivene en gang! :jepp:

Kjenner til det der med savn når man ikke er sammen med sin kjære. Heldigvis er det ikke lenger før han kommer tilbake igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow! Skjønner virkelig at du gleder deg!! :strix:

Hvor mye koster det per person? :popcorn:

Jeg vil også reise til Maldivene en gang! :jepp:

Kjenner til det der med savn når man ikke er sammen med sin kjære. Heldigvis er det ikke lenger før han kommer tilbake igjen! :)

Gleder meg masse :rodmer:

koster nok pr.person for å si det slik :fnise:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte høre om jeg kunne avspasere en time i dag tidlig, for jeg er ikke i form etter å ha tatt visdomstennene. Det er fortsatt vondt og det er vanskelig å få i seg ordentlig mat. Så nå skal jeg tusle ned på butikken og kjøpe med meg yoghurt og havregrøt for å ha på jobb :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Og det var ganske dyrt!! er garantert verdt det!! Er dere begynt å spare da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg?

Og det var ganske dyrt!! er garantert verdt det!! Er dere begynt å spare da?

Synes faktisk ikke det er så dyrt jeg hvis man tenker på hva slags plass man reiser til og at alt av mat og drikke er inkludert + noen aktiviteter. Prisen på mat og drikke er jo som i Norge, så hvis man tenker etter hva man hadde måtte betale for frokost, lunsj, middag, frukt, så mye man orker av øl, vin, drinker, vann og mineralvann i Norge på 12 dager så hadde det blitt ganske så dyrt.

Nå bestiller vi heller ikke det billigste da. Nå bestiller vi på en øy som er liten, rolig, rom med egen jacuzzi og egen trapp ned til vannet. Og dette skal være bryllupsreise og min 30årsgave ;)

Spare til turen? Den er i boks om en måned den :sjenert:

:daane: det må jo være tidenes bryllupsreise!!!

:jepp:

:rodmer:

Gjelder bare å se om vi blir gift før eller etter turen da :ler:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kunne tenkt meg å gjøre det samme :) Ikke spara? er "bare" førskolelærer jeg, så dyre reiser på planlegges et år i forveien :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne tenkt meg å gjøre det samme :) Ikke spara? er "bare" førskolelærer jeg, så dyre reiser på planlegges et år i forveien :gjeiper:

Er "bare" fagpedagog/ barnevernspedagog jeg også, men vi har alltid satt inn et visst beløp hver måned på sparekontoen. Men så skal det jo sies at jeg fikk igjen to måneder med lønn + feriepenger fra forrige arbeidsgiver nå i januar også da ;) Så etter at årets bsu var betalt inn og penger jeg hadde måttet låne da jeg ikke fikk lønn var tilbakebetalt, så hadde jeg jo igjen en liten slump med penger ;)

Og vi har jo planlagt ferien i oktober i over et år ;)

Så vi har spart :jepp:

Endret av Frigg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var planen til meg og B og, sette av penge hver mnd. Men det går ikke så bra når vi reiser til barcelona og dublin to mnd på rad, i tilegg til flyreiser frem og tilbake...

Jeg gleder meg på deres vegner.. Gleder meg til å se bilder allerede :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de andre høre summen, men ikke jeg? :jolie:

:fnise:

Kan tenke meg det koster litt ja. Vi brukte en del penger på 14 dager i USA vi også.. :sjenert:

Men sånn er det bare, har man lyst på en ordentlig fin reise så synes jeg man skal unne seg det! :jepp:

Håper du har en fin dag Frigg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk de andre høre summen, men ikke jeg? :jolie:

:fnise:

Kan tenke meg det koster litt ja. Vi brukte en del penger på 14 dager i USA vi også.. :sjenert:

Men sånn er det bare, har man lyst på en ordentlig fin reise så synes jeg man skal unne seg det! :jepp:

Håper du har en fin dag Frigg! :klem:

:ler:

Tenkte det var greit å fjerne prisen etter en liten stund. Trenger liksom ikke å ligge ute på forumet hvor mye vi skal bruke.

Er ikke akkurat hvert år at vi drar på en slik tur, og når vi også skal ta det som bryllupsreise så er det verdt pengene :jepp:

Har nå fått reiseplan fra reisebyrået, venter bare på bekreftelse fra hotellet om at det er ledig før vi kan booke reisen. Krysser fingrene for at det er ledig kapasitet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære har kommet hjem :hjerte:

Men begge to er slitne, så her sitter vi med hver vår pc. han er utslitt er å ha stått på ski i to dager og jeg er utslitt av å ha vondt i munnen + bihulebetennelse + har vært alene på basen fra 14 i dag. Lite barn på jobb, men når man ikke er i form så hjelper det lite.

Men nå skal vi trøste oss med nachos og hverandre, så blir det nok bra :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krysser fingrene for at det er ledig og at dere får booket alt :)

Kos deg med din kjære :hjerte:

Var veldig romantiske av oss i går. Var i seng FØR 21 og sov vel 10min etterpå! :ler:

Formen er fortsatt ikke 100%. Er glad jeg er ferdig kl 14 i dag. Kanskje jeg får gått meg en tur i det fine været etter jobb. Trening blir det nok ikke når jeg har bihulebetennelse. Men nå er det bare å komme seg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får booket reisen snart! Er så godt når alt er i boksen!

Håper formen blir bedre i helgen! Alltid kjipt å være syk på helg. :kose:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får booket reisen snart! Er så godt når alt er i boksen!

Håper formen blir bedre i helgen! Alltid kjipt å være syk på helg. :kose:

God helg! :klem:

Reisen er booket og i boks ;) Og det er veldig, veldig deilig :nigo:

Formen blir bedre og bedre, men jeg kjenner at det er utrolig deilig at det er bare tre timer igjen til det er helg :jepp:

Og jeg har pakket treningsbagen i tilfelle jeg kommer meg på trening. Blir i alle fall ikke noen hard trening.

KOmmer til å bruke helgen på å få i stand det siste før vaksepersonene kommer på mandag. Egentlig litt deilig at de kommer, for da har vi måttet rydde og få orden i sakene :ler:

Kjære skal hjem til svigermor denne helgen også, så jeg blir hjemme alene. Kjedelig ettersom jeg nesten ikke så han da vi var hos svigermor forrige helg + at han var borte fra søndag til tirsdag kveld. Men sånn er det noen ganger.

Jeg skal nok klare å kose meg hjemme alene også.

Nå er det bare tre timer igjen til helg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Grattis med tur i boks :) Herlig å ha noe å se fram til :) :)

:jepp:

Og det skjer faktisk mye frem til vi skal på ferie, så håper månedene går fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringene har kommet :hoppendeglad: Men ettersom begge to bør være med å hente de, slik at vi får prøvd de på, så får vi ikke hentet de hos gullsmeden før til uka. Men jeg ble ganske overrasket over at de hadde kommet allerede ettersom de sa at leveringstiden var 4-6uker.

Gleder meg til å hente de :hjerte:

Kom meg på trening etter jobb, og som sagt så ble det ikke så hard økt. Men har i alle fall fått trent litt.

Nå har jeg fått ryddet kjøkkenet, dusjet, satt pizzaen i ovnen og ølen er tatt frem. Nå er det bare å nyte fredagskvelden og at det er helg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har fått bestilt turen. Den er i boksen... :fnise: Må le litt av meg selv fordi jeg skrev det. Så det etterpå og så gadd jeg ikke å rette på det. :lol:

Godt med alenehelg også! :nigo:

Kos deg! :klem:

Skjønner godt at du gleder deg til å hente ringene! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...