Serenity88 Skrevet 2. mars 2012 #481 Del Skrevet 2. mars 2012 Åååh, gratulerer så mye! Hvilke ringer ble det? Og jeg vil se kjoler!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. mars 2012 #482 Del Skrevet 2. mars 2012 Ja kjoler vil vi gjerne se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 2. mars 2012 Forfatter #483 Del Skrevet 2. mars 2012 Fann dere ringer? Nei,men vi har funnet ut hva slags merke vi skal ha...tror vi. Skal kikke litt mer til uka ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 #484 Del Skrevet 3. mars 2012 Gratulerer!!! FB? Har snoket litt så jeg tror jeg vet hvem du er på FB. Takk, takk. Du har snoket ja. Jeg aner ikke hvem du er Gi meg 3000kr i mnd så skal jeg ikke sladre om hvem dere er, siden dere har en felles venn i meg! Grattis som nyforlovet og modig som tør og fri!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #485 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) De har en felles venn i meg og så du må dele pengene 50\50 Endret 3. mars 2012 av janne84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 3. mars 2012 #486 Del Skrevet 3. mars 2012 Deal Janne, men da øker summen til 4000.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #487 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg skjønte at dere begge var venn med både meg og Mia, men det er ikke lett å finne det ut likevel ettersom noen har den gamle versjonen av FB og andre har den nye versjonen. Er ulikt hva slags informasjon som kommer opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #488 Del Skrevet 3. mars 2012 Grattis som nyforlovet og modig som tør og fri!! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #489 Del Skrevet 3. mars 2012 Nå skal jeg og kjære en kjapp tur på Europris for å se om vi finner noe oppbevaringsbokser til blad. Deretter blir det trening på meg for derettet å komme meg hjem og få litt orden på kontorsaker. Ettersom vi skal ha folk til å vaske her annenhver uke så må vi få ting bort fra pultene våre. Kjære skal hjem til svigermor for å rydde i kjelleren og ordne i stand bryggerommet (til øl) sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #490 Del Skrevet 3. mars 2012 Den avtalen er jeg med på marianne Hva må dere betale for vask 2.hver uke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #491 Del Skrevet 3. mars 2012 Den avtalen er jeg med på marianne Hva må dere betale for vask 2.hver uke? 700kr gangen...hvitt! Har sjekket mange firma og kom frem til Oslo Renholdskompani . De har fått mye positiv omtale og har masse kunder. Det at de har masse kunder er både positivt og negativt. Det er mange som er fornøyde og velger de, men samtidig så tar det lang tid å få svar på mail ettersom de har minimum 200 mail å svare på hver dag visstnok. Snakket med sjefen for noen dager siden og han sa at de hadde nok å gjøre for tiden men ettersom jeg må avtale første vask o.l må mail, så får vi bare vente i tålmodighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #492 Del Skrevet 3. mars 2012 Kom meg på trening og det tok sin tid å forbrenne det som pulsklokka mi forlanger at jeg forbrenner. Den ville at jeg skulle ligge på sone to (max puls på ca 155), og da tar det sin tid å forbrenne det man skal. Men det er jo i sone to jeg forbrenner mest fett, så.... Men nå er ukas trening gjort unna og jeg har nått målet som pulsklokka har satt opp for meg; 1900 kalorier i løpet av uka. nå er det å komme seg i dusjen å så begynne å rydde litt. Heldigvis ikke så mye som skal ryddes, så det blir litt kosejobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #493 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Åååh, gratulerer så mye! Hvilke ringer ble det? Og jeg vil se kjoler!!! Ja kjoler vil vi gjerne se! Ser plutselig at det er innlegg her jeg ikke har fått med meg før nå Kjoler....hvilke kjoler vil dere se?!? Hvis dere tenker på brudekjole, så skal jeg nok ikke ha noe vanlig brudekjole ettersom vi skal gifte oss hos byfogden. Og hvis det blir noe bryllupsfest, så blir det ikke så stor fest. Dette er noe jeg og kjære gjør for oss, ikke for alle andre, så det blir billig og enkelt. Hvis det blir fest, så må faktisk gjestene betale for maten selv Men da blir det i stedet for bryllupsgave. Men dere kan få se drømmmekjolen min! Den er hvit med røde detaljer . (se litt ned på siden av brudeparet) Men jeg skal nok ha en hvit enkel kjole med røde detaljer når vi gifter oss, men ikke en vanlig brudekjole som koster flesk. *drømme seg bort* Endret 3. mars 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #494 Del Skrevet 3. mars 2012 Såpass ja, trodde det var litt billigere jeg.. For jeg har funnet ut at og jeg og B flytter sammen skal vi og ha vaskehjelp Men det er garantert verdt pengene, slipper mange diskusjoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 3. mars 2012 #495 Del Skrevet 3. mars 2012 Du kommer til å bli så nydelig! Selv synes jeg "vanlig" brudekjole er litt kjedelig :rødme: Kanskje ikke noe jeg burde si høyt, for alle bruder er jo supervakre, men ja... Vi ser også på ringer, klarer aldri å bestemme oss. Skal dere gå for tradisjonelle ringer i gull? Jeg skifter mening annehver uke! Vanskelig! Og Janne, har du fått deg mann???? Uten at jeg vet det!!!!! Hallo, detaljer (ja, jeg vet det er Frigg sin dagbok, men hun har sikkert ikke noe i mot det, eller hva Frigg? ) Og deilig i hovedstaden i dag! Hjemmebrygget øl er nam, gleder meg til denne ungen har poppet ut og jeg kan koooose meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #496 Del Skrevet 3. mars 2012 Såpass ja, trodde det var litt billigere jeg.. For jeg har funnet ut at og jeg og B flytter sammen skal vi og ha vaskehjelp Men det er garantert verdt pengene, slipper mange diskusjoner Ja, det koster, men da jeg holdt på som en tulling her hjemme i går før jeg fikk besøk, så kjenner jeg 1400kr mnd er verdt det! De støvsuger, vasker gulv, møbler, kjøkkenbenker, kjøkkenskap, alt på badet, tørker støv og tømmer søppel (!). Og hvis vi ønsker at de skal gjøre andre ting som å vaske vinduer eller bytte på senga, så gjør det det for noen hundrelapper ekstra. Det finnes billigere firmaer, men har ikke funnet noe omtale om dem. Og da blir både jeg og kjære skeptiske Blir litt mer beroliget når jeg vet at de som skal vaske her og passe på nøklene våre, vasker hos Norges Bank også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #497 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Du kommer til å bli så nydelig! Selv synes jeg "vanlig" brudekjole er litt kjedelig :rødme: Kanskje ikke noe jeg burde si høyt, for alle bruder er jo supervakre, men ja... Vi ser også på ringer, klarer aldri å bestemme oss. Skal dere gå for tradisjonelle ringer i gull? Jeg skifter mening annehver uke! Vanskelig! Og Janne, har du fått deg mann???? Uten at jeg vet det!!!!! Hallo, detaljer (ja, jeg vet det er Frigg sin dagbok, men hun har sikkert ikke noe i mot det, eller hva Frigg? ) Og deilig i hovedstaden i dag! Hjemmebrygget øl er nam, gleder meg til denne ungen har poppet ut og jeg kan koooose meg HÆ?!? Nå må du ha ramlet ut av mine innlegg....er du gravid igjen?? Hurra! Gratulerer! Må inn å lese Jeg og kjære har ganske lik smak når det gjelder ringer, og vi har lyst på ringer i hvitt og gult gull fra Pan . Eller har Thune en egen kolleksjon som jeg også synes er fin. Men vi får se om vi finner noen til uka, da må vi ta oss en tur igjen. Men det er jo begrenset hva vi finner når vi ikke er villige til å bruke en hel formue på ringer. Men vi kommer til å ha samme ringer både under forlovelsen og når vi er gift Endret 3. mars 2012 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
janne84 Skrevet 3. mars 2012 #498 Del Skrevet 3. mars 2012 Ja jeg har fått meg mann Serenity Liker å kalle det boytoy jeg da Alt bra me deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2012 #499 Del Skrevet 3. mars 2012 Hva er det jeg leser? Så koselig, dere er forlovet Gratulerer kjempemasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mars 2012 Forfatter #500 Del Skrevet 3. mars 2012 Liker å kalle det boytoy jeg da Alt bra me deg?? Riktig innstilling Og bare koselig at dere skravler her i boka mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå