Gå til innhold

Frigg sine tanker og meninger om livet

Frigg

Anbefalte innlegg

Sitter her og drømmer meg bort....håper virkelig det blir til at vi skal til Maldivene i oktober. Det ser helt fantastisk ut...sol, strand, snorkling, bading, spising, drikking, sex og veldig lite annet å gjøre i to uker :ler:

Må bare få bikinikroppen først :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå.. Maldivene... :strix:

Det første ordet jeg så her inne... Jeg vil også.. :sjenert:

:strix: Ja, det hadde vært deilig. Vi skal i alle fall på en slik luksus/ slappe av og bare kose oss ferie i oktober :nigo:

Men det er veldig, veldig lenge til :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er veldig, veldig lenge til :snurt:

Så deilig å ha noe å glede seg til :strix: Vi er sånn, bestiller gjerne så fort de legger ut turene, og gleder og fryder oss i evigheter :fnise: Det er viktig å ha noe å glede seg til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha noe å glede seg til :strix: Vi er sånn, bestiller gjerne så fort de legger ut turene, og gleder og fryder oss i evigheter :fnise: Det er viktig å ha noe å glede seg til!!

Jeg hadde bestilt for leeeenge siden hadde det ikke vært for kjære. Han har nesten ikke tid til å tenke på hva han vil en gang han. Har så mye annet å gjøre :ler:

Men nå som jeg ligger her på sofaen så har jeg i alle fall litt tid til å undersøke litt og sikle på skjermen :ler:

Men det er sant: man må ha noe å glede seg til og se frem til :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringt til jobben og sagt at jeg ikke kommer i morgen, men på fredag. Begynner å føle meg nogenlunde nå, og jeg hadde egentlig tenkt meg på jobb. MEn fikk streng beskje av kjære at jeg skal være hjemme en dag til, slik at jeg er sikker på at jeg er frisk. :rope:

Er nok lurt, men er som sagt ikke glad i å være borte fra jobben. Begynne å bli litt rastløs også kjenner jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat sånn er det her også! :jepp:

Jeg skal også jobbe fredag. Heller ikke glad i å være borte fra jobben..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat sånn er det her også! :jepp:

Jeg skal også jobbe fredag. Heller ikke glad i å være borte fra jobben..

Nå synes jeg det er ille ettersom jeg er i prøvetid enda. Men jeg kan liksom ikke gå på jobb når jeg er så forkjølet at det kjennes ut som om en bil har kjørt over meg og rygget i samme slengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det kan man jo ikke. I den jobben jeg har så må man kunne yte 100%. Iallefall når det er så travelt som nå. Blir bare en belastning for de andre om man kommer på jobb og yter 30 eller 40%.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: det er sant! Tar så lang tid å bli frisk om man begynner igjen for tidlig.

Og at du er i prøvetid skal jo ikke ha noe å si. Man kan jo bli syk uansett. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med typen din.. Er bedre å ta en dag ekstra, enn å hangle i flere uker..

:jepp:

:jepp: det er sant! Tar så lang tid å bli frisk om man begynner igjen for tidlig.

Og at du er i prøvetid skal jo ikke ha noe å si. Man kan jo bli syk uansett. :jepp:

Nei, har ikke så mye å si bortsett fra at prøvetiden kan bli forlenget...og det er kjedelig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ingenting å si kjære deg, hva gjør vel det om du har prøvetid ei uke ekstra?

Det går nok bra det Frigg! :jepp:

Det går nok bra, bare kjedelig å måtte oppføre seg eksemplarisk lengre enn nødvendig :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe tidlig i dag selv om jeg er hjemme fra jobb. Måtte på do 06:30 og da begynte selvfølgelig hostingen. Så var håpløst å legge seg igjen.

Men var like greit, for jeg ble nødt til å nesten rundvaske kjøkkenet. Hadde tatt frem indrefilet til tining i går kveld, og da jeg kom på kjøkkenet i dag så hadde den tint litt vel mye og det lå blod utover benken. Så da var det bare å sette i gang med å vaske :ler:

Så nå har jeg et skinnende rent kjøkken ;)

Få i meg litt mat nå, så er det å tilbringe dagen under dyna. Hoster fælt i dag, men i morgen er det jobb igjen, så det er bare å bli frisk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff litt ufrivillig start på dagen med andre ord? Jeg skal også på jobb i morgen. Prøver å trøkke i meg noe mat nå for å få opp energien. :lol:

Vi får tenke på hverandre når vi er på jobb.. at vi er ikke den eneste som kanskje får en litt tung dag i morgen. :5:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff litt ufrivillig start på dagen med andre ord? Jeg skal også på jobb i morgen. Prøver å trøkke i meg noe mat nå for å få opp energien. :lol:

Vi får tenke på hverandre når vi er på jobb.. at vi er ikke den eneste som kanskje får en litt tung dag i morgen. :5:

Vi skal ha karneval på jobb i morgen, så det blir ikke å sitte på latsiden i alle fall. Men gleder meg til å komme meg ut av liligheten :ler:

Bra det bare er en dag så er det helg :)

:ler: Ja.

Men i helgen skal vi møte svigerinne, svoger og barna ettersom de er på vinterferie hos svigermor, så det blir nok hurra-meg-rundt. Men jeg tror nok at jeg pent kommer til å bare være en på lørdag hvis formen min er slik nom nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. karneval! Så gøy! :hoppe:

Ja du må ta vare på deg selv Frigg så du blir helt frisk igjen! Kanskje greit å slappe av mest mulig i helgen. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...