Gjest Eurodice Skrevet 4. juli 2011 #61 Del Skrevet 4. juli 2011 Nåja.............derom strides de lærde. Jon Gelius var visstnok talsmann for det postulatet men Ole Christian og vennene hans delte åpenbart ikke Jons noe begeistrede engasjement for den gitt............ Jeg kan på stående fot (eller sittende rumpe ) ikke si med sikkerhet hvor man finner noe om seksualitet. Men om ønskelig kan jeg lete imorgen. Det er nevnt både i det gamle og nye testamentet. Men uansett har de fleste av oss, vil jeg da anta, stor glede av seksualiteten. For min del som singel vil jeg nå si at kroppskontakt forekommer ytterst sjelden . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gorgonzola Skrevet 4. juli 2011 #62 Del Skrevet 4. juli 2011 Jeg kan på stående fot (eller sittende rumpe ) ikke si med sikkerhet hvor man finner noe om seksualitet. Men om ønskelig kan jeg lete imorgen. Det er nevnt både i det gamle og nye testamentet. Men uansett har de fleste av oss, vil jeg da anta, stor glede av seksualiteten. For min del som singel vil jeg nå si at kroppskontakt forekommer ytterst sjelden . Tipper du har rett. Noen har fortalt meg at både GT og NT inneholder til dels heftige beskrivelser av pulings og nærkontakt av både den ene og andre grad. Men siden du er så nøden, ta nå med boka/bøkene så leter vi litt sammen. My palace or your place? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. juli 2011 #63 Del Skrevet 4. juli 2011 Tipper du har rett. Noen har fortalt meg at både GT og NT inneholder til dels heftige beskrivelser av pulings og nærkontakt av både den ene og andre grad. Men siden du er så nøden, ta nå med boka/bøkene så leter vi litt sammen. My palace or your place? Da foreslår jeg your place, så får jeg komme i andre omgivelser. Kan være sunt, det. Så kan vi lese og praktisere lærdommen. Høres det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnjohn Skrevet 4. juli 2011 #64 Del Skrevet 4. juli 2011 Nåja.............derom strides de lærde. Jon Gelius var visstnok talsmann for det postulatet men Ole Christian og vennene hans delte åpenbart ikke Jons noe begeistrede engasjement for den gitt............ Hva har Jon Gelius sagt om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 4. juli 2011 #65 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva har Jon Gelius sagt om dette? To brødre det er lett å blande. Veldig like, veldig forskjellige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 4. juli 2011 #66 Del Skrevet 4. juli 2011 Hva har Jon Gelius sagt om dette? Einar Gelius selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2011 #67 Del Skrevet 13. juli 2011 Jeg er selv mann, og jeg må runke hver dag. Dette er dog bare noe jeg "tar hånd om" privat, nesten som når man går på do. Jeg letter bare på trykket, på en måte. Sånn ellers i møte med jenter holder jeg meg alltid i skinnet, og synes det blir for dumt å holde på med slibrige kommentarer eller mase om sex. Jeg gidder aldri hinte om det selv hvis ikke jenta har vist interesse, men nå tror jeg folk synes jeg er litt vel kald/formell/kjedelig, så folk klager da på det også. Finnes jo en del jenter som klager på "typisk norske" menn som er alt for laid back, og ikke gir dem nok komplimenter, eller prøver å sjekke dem opp på gata. Uansett hva man gjør er det alltid noen som synes man er patetisk, så det er vel bare å være seg selv og finne dem som liker oppførselen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå