Gå til innhold

Nå venter vi på nr. 2.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Takk for alle koselige julehilsner.

Julaftenen:

Vi var hjemme, spiste røkt svinekam m/potet, brun saus++ og riskrem til dessert. Begynte å pakke opp gavene i halv 7 tiden, holdt på i et par timer før vi var ferdige. Det meste var jo selvsagt til lille jenta var, hun var helt i hundre. Hun gikk rundt juletreet og sa; "skal vi se, skal vi se" og lurte på hvilken gave hun skulle åpne neste gang. Måtte gjemme den største gaven hennes til 1 juledag, for hun hadde ikke tid til å åpne alt. Koste oss ellers med god mat og godteri. :D

1 juledag:

Vi var hos sambos mamma å spiste middag; røkt svinekam og pærer m/krem til dessert. Slappet bare av og koste oss.

2.Juledag:

Vært hjemme, spist hjemmelaget pizza. Hatt sambos bror på besøk til pizza spising.

3. Juledag:

Spist middag hos sambos bestemor. Fikk lammestek servert og multer m/ krem til dessert. Vært en tur til mamma på julebesøk en tur også.

Har også vært å sett på bil, ny bil vi skal kjøpe. Vi er ikke helt sikker på hvilken farge vi skal ha. Det er en Toyota Rav4, men om vi skal ha sølvgrå (som alle har) eller mørk blå. Disse kunne vi få levert 2-3 uka i Januar. Visst vi skulle ha svart, som er den fineste fargen, så måtte vi vente helt til i begynnelsen av Mars. Det er jo greit å ha en bil som vi har plass til 2 små rollinger baki. :D Den vi har nå er litt for liten, men vi har egentlig ikke lyst til å kvitte oss med den, men vi har ikke råd til 2 biler akkurat for øyeblikket, desverre.

4.Juledag:

Spist ribbe, her hjemme hos oss selv.

5. Juledag:

Vært hos sambos pappa og spist middag, fått kalkun og elgstek, og frukt og is til dessert.

I dag skal vi spise ribbe rester og slappe av. Snør litt og er 15 minus grader.

I går var det 25 minus. :o

Har ellers begynt å få litt mensmurringer igjen, regner nesten med at det er øvelser til fødselen som er begynt. Ellers så begynner det å bli sånn passe trangt å magen nå, er øm under høyre ribben. Men nå er det jo bare ca. 6 uker igjen, så jeg kjenner at jeg begynner å stresse litt med å ordne alt klart, kjøpe inn det som trengs. Har ikke kjøpt noe enda, bare et par sokker og en bukse. :o Så panikken kommer vel snart...

Cobra 34+1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare meg som stikker innom en tur for å ønske deg og dine et GODT NYTT ÅR!!

Jammen ikke lenge igjen nå før babyen melder sin ankomst :D Lykke til!

klem viwi 11+1

Skrevet

Hei Cobra!

Fint å høre at dere hadde ei koslig julefeiring :)

(Men fyttikatta så kaldt dere har det da! - 25 grader! :o )

Lykke til med valg av bil!

Vi er også på jakt etter bil, men det er utrolig dårlig bruktbil-marked for tida, finner jo ingenting jo...vi får vel holde ut med den vi har til det nærmer seg våren. Litt kipt, men det går vel det også tenker jeg ;)

Ønsker deg et , og håper dere får ei fin feiring i kveld!

Tenk...om noen uker så braker det løs igjen, og du er blitt MAMMA!

Regner med at du gleder deg like mye som meg til å få ut den lille :)

Klem fra Zafir og Lillebror 33+2

Gjest Anonymous
Skrevet

Sniker meg inn for å ønske Godt nyttår jeg også :D

Skrevet

GODT NYTTÅR :P:P:P:P

JØSS IKKE LENGE IGJEN NÅ TIA HAR JAMMEN GODT FORT

Skrevet

Takk for hyggelige hilsninger, koselig at noen stikker innom.

Ca. 29-33 minus grader ute idag. :o

Gjett hvem som skal holde seg inne og sitte foran vedovnen.

Blir bare beundring av raketter innefra i år, hæres ikke ut.

Har hatt litt vondt nede i symfyse området i dag, kjennes ut som det stikker. Begynner å lure på om det er noen som holder på å legge seg lengre ned. :o

Cobra 34+2

Skrevet

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år!!

Nå er det ikke lenge igjen..

Skrevet

Heisann!

VIlle bare stikke innom å ønske deg GODT NYTT ÅR!!! Blir et år med mange nye opplevelser!!! Lykke til uansett med den siste tiden!!

mange klemmer fra

magnhild

Skrevet

Vært til jordmor igjen i dag, alt står bra til med både mor og baby.

Uke: 34+5

Vekt: 11,5 kg tilsammen nå.

BT: 120/71

Hb: 12,0

Urin: minus

Leie: Hode ned, bevegelig.

Fl./min: 140

Symfyse: 34 cm.

Cobra 34+5

Skrevet

Fin fine tall dette Cobra!!! :D

Lykke til videre :) Nå har vi jammen ikke lenge igjen!!

Sessa 35+3

Skrevet

Stikker bare innom for å ønseke et riktig GODT NYTT ÅR.

Vil også takke for hilsen i dagboken min.

Lykke til med tiden som er igjen, får håpe den går fort. Vet hvor lange de siste ukene kan bli :)

Klem fra Håper.

Skrevet

kjære Cobra!

Tusen takk for koselig hilsen og "vibbene" Lykke til med fødselen og det lille nurket!!

Skrevet

Heia cobra!

Godt nytt år! Og tusen takk for gratulasjonen i dagboka mi! Kan nesten ikke tro at det er sant, at jeg er gravid!

Nå er det jammen ikke lenge igjen.. så spennende! Du får ha lykke til fremover, og jeg følger spent med!

Koz.. :wink:

Skrevet

I dag er jeg trøtt, 3-åringen har vært så urolig i natt. Hun har vært våken 4-5 ganger. Så da må jeg stå opp og følge henne tilbake i sengen. Hun sovner jo som regel med en gang da, men det tar jo en stund for jeg sovner igjen.

Lille i magen har lagt seg litt lengre ned tror jeg, blir artig å se om hodet fester seg snart. Skal til lege kontroll på onsdag så da får jeg se. Ellers så føler jeg meg høygravid nå, det begynner å bli liten plass. Magen er stor, kjenner meg nesten ut som en flodhest til tider. :o

Har enda ikke fått stellebord i hus enda, det er meningen at vi skal kjøpe et de har på Jysk, men de har jo aldri et inne når man er der å skal kjøpe et. Både mamma og min bror har vært å skulle kjøpt for meg, men da er det bare utstillingsmodellen igjen, og den får de ikke kjøpe. :x Broren min skulle til byen igjen til uka, så jeg håper de har et inne da. Det tar jo 2 timer å kjøre dit så det er ikke så ofte man er til byen.

Ellers så skal vi hente ny bilen vår på tirsdag, en toyota Rav4. Skal bli godt med en bil med litt større plass, men kommer til å savne gammel bilen. Men heldigvis skal sambos bror kjøpe den, så den er innen rekkevidde. :sjarmor: Skal også kjøpe oss bilsete til baby når vi henter bilen, så da er det i hus. Bare stellebordet igjen.....

Har begynt å få mensmurringer av og til, så jeg regner med at det begyner å gjøre seg klart der nede nå. Bare 29 dager igjen til termin. :o Syns tiden har gått sååååå fort.

Cobra T-29

• 4 uker senere...
Skrevet

Tirsdag 28.01.03 kom lille jenta vår til verden klokka 2310.

Hun var 3380g og 50 cm lang, hodeomkr. 36 cm.

Cobra

Skrevet

Gratulerer! :heiajente:

Håper alt er bra med dere alle.

Da var ventetiden over. Håper fødselen var grei, men det er vel allerede glemt nå når du endelig har fått lillegullet.

Ønsker lillejenta all lykke i fremtiden!

• 3 uker senere...
Skrevet

Gratulerer!

Så deilig det må være å endelig få møte nurket!

Tenk, dette var en av dagbøkene jeg tittet i da jeg akkurat begynte å prøve selv, og nå er din endelig ute. Føles som en evighet siden vi startet her i sommer :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...