Gå til innhold

Xaphans dagbok


Xaphan

Anbefalte innlegg

Gjest Heloise

Jeg spurte for lenge siden men du svarte meg ikke :rolleyes: Overser meg du! Pøh! :P

Jeg "misunner" deg, på en bra måte da! Det blir sikkert kjempestas! Hva var det du skulle studere der igjen? Du har nok sagt det før men jeg har teflonhjerne.

Jeg vil til England snaaaart *sippe* :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åja, det har jeg ikke fått med meg :lol:

Jeg skal studere Creative Writing :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

:vinke: hajjoooooooooooooooooooooo

skal du bli en kreativ forfatter :klo: er det sånn å forstå? :fnise:

åssen skal du bo da? alene i en hybel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg skal skrive kreativt i hvert fall (les: ikke journalistikk), mer enn det vet jeg ikke. Drømmen er jo å bli forfatter, men det er ikke noe jeg vil satse på. Må ha noe i bakhånd :jepp:

Jeg skal bo i kollektiv med typ 15 andre mennesker! Hehe, ønsk meg lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par tanker rundt min jobb på utested:

- Voksne mennesker er enten kjempehyggelige og tipser masse, eller skikkelig sure drittsekker som kjefter for den minste ting. Ungdom er mer blanda.

- Det er visst helt OK å kjefte på bartenderne pga høye priser. Som om det er vi som bestemmer det.

- Det er også vår feil at sjenkinga stenger tidlig, ikke kommunens.

- Folk bryr seg fint lite om hvor de har sex og hvem som ser det.

- Mange ignorerer skilt, særlig de som det står "kun kontant betaling" på.

- Å gå på do med samband er en artig opplevelse. Plutselig hørte jeg noen snakke i øret mitt mens jeg tissa.

Men for det aller meste er folk hyggelige, og jeg elsker jobben min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det helt forferdelig nå. Sitter her og vet ikke om vennene mine på utøya er i live eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så uvirkelig. Sitter i bursdagsfest og venter på at moren min skal hente meg. Det tikker inn oppdateringer på facebook fra venner om at de er i live, men jeg har fremdeles ikke hørt noe fra de nermeste vennene mine som er på øya. Jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg akkurat nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er AUFer og syns dette er helt grusomt. At dette skjer på idylliske utøya med så mange gode mennesker.

Har fått vite at en del av vennene mine er i god behold. Venter på å høre fra resten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En venninne skutt i foten. Ååå nå må jeg snart høre fra de andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars. Dette er så fælt. Det må være utrolig vondt å ikke vite om vennene dine er i god behold. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

skutt i foten!?!? :hakeslepp: jeg hååååååper det er det mest alvorlige som har skjedd med vennene dine!

kanskje vi har vært på utøya samtidig xaphan...godt vi ikke er der i år jaffal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bilder av masse lik flytende i vannet. Dette er virkelig som et mareritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått høre nyheter om en av de jeg var så bekymret for. Hun er skutt, men stabil. Fy faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig grusomt Xaphan! Kan ikke engang prøve å tenke på hvordan du har det. Bra at du har fått vite fra flere at de er i live, men det må være grusomt å vite at en av dem er skutt i foten.

Dette har vært en helt forferdelig dag! Den begynte bra, med at jeg har fødselsdag i dag, men da jeg fikk vite dette, ble dagen helt snudd på hodet. Jeg kjenner heldigvis ingen som er skadet eller drept, men kjenner flere som var i Oslo mens bomben gikk av. Dette er jo helt surrealistisk, og jeg kan ikke tenke meg hvordan bekjente og foreldre av ungdommene på Utøya har det nå. I uvisshet om deres kjæres tilstand.

Håper virkelig at ingen flere av dine venner har blitt fysisk skadet, og at det går bra med den venninnen som har blitt skutt i foten. Alle mine tanker går til deg og dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Uff, så utrolig grusomt Xaphan! Kan ikke engang prøve å tenke på hvordan du har det. Bra at du har fått vite fra flere at de er i live, men det må være grusomt å vite at en av dem er skutt i foten.

Dette har vært en helt forferdelig dag! Den begynte bra, med at jeg har fødselsdag i dag, men da jeg fikk vite dette, ble dagen helt snudd på hodet. Jeg kjenner heldigvis ingen som er skadet eller drept, men kjenner flere som var i Oslo mens bomben gikk av. Dette er jo helt surrealistisk, og jeg kan ikke tenke meg hvordan bekjente og foreldre av ungdommene på Utøya har det nå. I uvisshet om deres kjæres tilstand.

Håper virkelig at ingen flere av dine venner har blitt fysisk skadet, og at det går bra med den venninnen som har blitt skutt i foten. Alle mine tanker går til deg og dine!

grattis med dagen din!!! :bursdag:

du fortjener en gooood kos! :klemmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så utrolig grusomt Xaphan! Kan ikke engang prøve å tenke på hvordan du har det. Bra at du har fått vite fra flere at de er i live, men det må være grusomt å vite at en av dem er skutt i foten.

Dette har vært en helt forferdelig dag! Den begynte bra, med at jeg har fødselsdag i dag, men da jeg fikk vite dette, ble dagen helt snudd på hodet. Jeg kjenner heldigvis ingen som er skadet eller drept, men kjenner flere som var i Oslo mens bomben gikk av. Dette er jo helt surrealistisk, og jeg kan ikke tenke meg hvordan bekjente og foreldre av ungdommene på Utøya har det nå. I uvisshet om deres kjæres tilstand.

Håper virkelig at ingen flere av dine venner har blitt fysisk skadet, og at det går bra med den venninnen som har blitt skutt i foten. Alle mine tanker går til deg og dine!

Tusen takk for fine ord :klem: Og gratulerer med dagen! En ting er sikkert, og det er at folk kommer til å huske bursdagsdatoen framover...

En venninne skutt i foten, en annen ble skutt i benet og armen. Heldigvis lever de. De aller fleste av mine nermeste venner har jeg fått bekreftet at er OK, nå venter jeg forsatt på en til som ingen har hørt noe fra.

Det er helt forferdelig å se utøya på TV, under de kommentarene som går nå om døde og skytinger. Øya som jeg er så glad i og har så mange gode minner fra. Alle menneskene jeg har blitt kjent med der... Nei dette er helt uvirkelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...