Gå til innhold

Xaphans dagbok


Xaphan

Anbefalte innlegg

Å, så søt!! Er det din?

Passet en katt i noen dager nå og jeg merket at jeg savnet det å ha katt utrolig mye. Er noen år siden min måtte avlives, men jeg er fast bestemt på å skaffe meg en når jeg får flyttet :)

Det er faren min sin, så den er "min" mens jeg bor her i sommer :)

Jeg måtte også avlive pusen min for noen år siden. På linje med deg er jeg også fast bestemt på å skaffe meg en pus så snart jeg har etablert meg ordentlig (det er få studentboliger som tillater dyr).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg betalt husleie på hybelen i Oslo for siste gang. Litt trist :sukk: Nok et kapittel i livet mitt er avsluttet, og det er rart å tenke på.

Dessuten skjønner jeg ikke når jeg skal ha tid til å flytte tingene mine, så mye som jeg jobber i Juli. Kontrakten går jo ut 31. Hmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så spennende! Har du jobb relevant for studiene som venter? Ser at du jobber i butikk, men dette var kanskje ved siden av studiene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg bare bytter studie, da det jeg har gått på til nå ikke passet helt for meg. Så om to måneder flytter jeg til England for å studere der :) Butikkjobben er bare sommerjobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioi! Jeg har såå lyst til å bo i England en stund! Jeg blir så glad når folk gjør det de har mest lyst til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig! Har aldri vært i England før heller, så det kommer til å bli masse nye opplevelser på meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er rolig på jobb i dag, så jeg leser Jane Austen mens jeg hører på P3. Merkelig kombinasjon av sanseinntrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg på jobb i sommerjobb 1 fra 12 til 20, så på jobb i sommerjobb 2 fra 20.30 til 3-4 tida. I begge jobbene står jeg hele dagen, jeg sanser at jeg kommer til å ha vondt i føttene når jeg kommer hjem i natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg på vei fra en jobb til en annen! Men har ikke rekt å spise noe :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

nozzi vil også væme inni heeeeeeeeer!

jeg ser på fæjsbukken at du har vært erik og kris konsert?

var det nye bandet dems med? lucky stroke som de så fint kaller seg på egenhånd :) de er gamle kompiser og trommisen er xen min :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De spiller her jeg jobber ;-)

haha kult, jeg så noen fra bandet gikk rundt her med en øl i stad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt på jobben: "hvis det ikke er noen bra fitter her drar vi på *utestedet ved siden av*." Noen gutter ass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på jobb med nesten bare gutter i går (hun andre i kassa kom sent) så hørte ett par lignende kommentarer i løpet av dagen jeg og :gjeiper: Jaja, lørdagssnakk som gir kundene en støkk når de går forbi gjør i det minste ting interessant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fascinerende å jobbe rundt fulle mennesker. I går var det en fyr som sto i baren og ville snakke med meg om at hunden hans hadde dødd. Jeg skulle gjerne gjort som på film og vært en rådgivende bartender, men når det står tjue folk bak han i køen burde han skjønne at jeg kanskje ikke har tid :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I used to wander these streets

When my head was about to explode

I pass the graveyard where I thought I'd lay by now

And I kick the autumn leaves and I smile

Cause of the things you said to me tonight

I said goodnight to you, and you said goodnight to me

And I said "Do you think that things will turn out right, Lily?"

And you said "Yes, I think that everything is gonna be alright someday, somehow."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg lurer på hvor mange ganger jeg har begynt å skrive et innlegg her for så å slette alt før jeg rekker å poste det. Det er en del ganger.

Jeg whiner for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skaffet meg bolig i Essex. Det har fremedeles ikke gått helt opp for meg at jeg faktisk skal bo i England i minst tre år. Jeg har jo aldri vært der før, og det er umulig for meg å se det for meg. Men jeg gleder meg veldig. Gleder meg til nye ting, nye mennesker, nytt språk og nytt sted. For forhåpentligvis vil dette føre til ny inspirasjon, og inspirasjon har virkelig vært mangelvare hos meg i det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Endelig fant jeg ut HVOR du skulle hen! :) Når reiser du?

Nytt språk er vel litt å ta i, Engelsk er jo over alt :fnise:

Det er jo hjembyen til The Prodigy, så du får se om du ser dem! Hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fant jeg ut HVOR du skulle hen! :) Når reiser du?

Nytt språk er vel litt å ta i, Engelsk er jo over alt :fnise:

Det er jo hjembyen til The Prodigy, så du får se om du ser dem! Hihi

Du kunne bare spurt ;) Haha, det var kanskje en litt dårlig formulering ja :fnise: Ikke nytt språk, men det blir fremdeles en forandring å skulle bruke engelsk i dagliglivet.

Jeg skal holde utkikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...