Gå til innhold

Xaphans dagbok


Xaphan

Anbefalte innlegg

Det første jeg tenkte da jeg meldte meg inn på Kvinneguiden var at jeg aldri skulle lage meg en slik teit dagbok. Men nå er det på tide å spise disse ordene til kveldsmat, for jeg trenger et sted å skrive ned alle de merkelige tankene mine. Så får vi se hvordan dette utvikler seg!

Someone once said; “It's the good girls who keep diaries. The bad girls never have the time.” Me? I just wanna live a life I'm gonna remember, even if I don't write it down.

Endret av Xaphan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehehehe akkurat det samme sa jeg! :filer:

Hey, verden er full av dobbeltmoral, vi er iallefall tøffe nok til å innrømme det..:P

Velkommen til dagbokverden da! :velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid like lett å holde alt man lover til seg selv, nei ;)

Men satser på en fin tid her i dagbokland, ja :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Note to self:

Ikke putt hånda di ned i en bøtte med saltlake (18% salt) uten hansker når du har eksem med åpne sår på hendene. Det svir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå husker jeg hvorfor jeg ikke er noe glad i å skrive dagbok: Fordi jeg alltid ender opp med å kun klage i den. Men dette skal ikke bli en klagedagbok!

Ting jeg gleder meg til i dag:

- HOVEFESTIVALEN, reiser i morgen

- Lønning

- Diverse bursdager og temafester i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg var trøtt i går morres. Husker ikke at jeg skrev det forrige innlegget.

Om litt over en time reiser jeg til Hovefestivalen. Jeg gruer meg litt, slik som jeg alltid gjør dagen før noe jeg har gledet meg lenge til. Men jeg vet at jeg kommer til å ha det dødsbra så snart jeg kommer dit, så det går fint :) Satser på fint vær hele uka, jeg lar regntøyet ligge igjen hjemme på trass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skjønner godt at de som kjenner meg får latterkrampe når de hører at jeg har fått jobb i kjøttdisken.

Men jeg klarer meg faktisk ganske fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha digga det nye navnet på boka di! :D For Phaen! :P

Alt bra med snuppa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xaphan: Nå med dagbok!

Hvis det er greit, kommer jeg nok til å titte innom her innimellom, har lagt merke til deg her på forumet! du har så mange bra meninger om forskjellige ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig at dere er innom :)

takk, Josefine, jeg syns det passet meg bedre enn det forrige navnet :fnise:

uff, den skumle kunden min var innom på jobb i stad! Sist han var her ropte han utover hele butikken at jeg hadde lagt på meg. Jeg er livredd han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oj herre så skummelt!

Noen folk er bare gale ass! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:daane: Sa han det? For en fyr! Sleng en varm kylling i trynet på han neste gang. :jolie:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda! ikke spesielt hyggelig!! :hakeslepp: Noen ganger kan man begynne å lure på hva som feiler enkelte mennesker :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, han sa det. Fordi jeg sa at jeg ikke skjønte hva han mente da han spurte meg om "hva som står på eggene". Men for guds skyld, jeg tar meg ikke nær av det, da jeg verken har lagt på meg eller sett mannen før i mitt liv. Men jeg blir allikevel litt smånervøs av mennesker som kan ta seg i å skrike sånne ting til mennesker i en halvfull butikk. I dag var han heldigvis i litt bedre humør, men fortsatt uforutsigbar og skummel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå, det er så utrolig koselig å ha en katt sovende i senga mi igjen :rodmer: Jeg har savnet å ha en kosepus. Hun er så nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, så søt!! Er det din?

Passet en katt i noen dager nå og jeg merket at jeg savnet det å ha katt utrolig mye. Er noen år siden min måtte avlives, men jeg er fast bestemt på å skaffe meg en når jeg får flyttet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...