Sequax Skrevet 3. oktober 2011 #261 Del Skrevet 3. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #262 Del Skrevet 4. oktober 2011 Årh. Fy flate så trøtt. Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen. Ha en fin tirsdag, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 4. oktober 2011 #263 Del Skrevet 4. oktober 2011 Årh. Fy flate så trøtt. Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen. Ha en fin tirsdag, alle sammen! Uh...var slik jeg hadde det natt til i går det. Håper du får en fin dag for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 4. oktober 2011 #264 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Årh. Fy flate så trøtt. Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen. Ha en fin tirsdag, alle sammen! Usj, kjedelig i ikke få sove ordentlig. Håper du får en fin dag likevel! Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy: Tudelu! Edit: Skrev arkeolog feil.. Det kan man ikke ha noe av! Endret 4. oktober 2011 av Kokos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J-Man Skrevet 4. oktober 2011 #265 Del Skrevet 4. oktober 2011 Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy: Hurra, en utlyst arkeolog-jobb! Jeg skal mase på Pingting om å søke på den. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. oktober 2011 #266 Del Skrevet 4. oktober 2011 Åhhh, de lunsjene din ser alltid like gode ut!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 4. oktober 2011 #267 Del Skrevet 4. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #268 Del Skrevet 4. oktober 2011 Usj, kjedelig i ikke få sove ordentlig. Håper du får en fin dag likevel! Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy: Tudelu! Edit: Skrev arkeolog feil.. Det kan man ikke ha noe av! Næh, så søt og snill du er! :happy: Skal søke. Lover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #269 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hoho, gjett hvem som har hatt en tung dag på jobb a? Og som om det ikke er nok å være trøtt og tung og ukoordinert i kroppen - så har jeg på meg sko med blytung vernetupp i tillegg! Jeg har snubla i så mye røtter i dag at det nesten ikke er morsomt en gang! Skal legge meg snart, tror jeg. Kjenner prestasjonsangsten for å få sove komme krypende. Jeg har funnet ut at hjernen min er en jævla drittsekk. Gjør aldri som jeg vil. Hmpf. Lunsj: - Pastasalat med fullkornspenne, brokkoli, osteterninger, paprika og agurk - Yoghurt med kanel og bittelitt honning i, banan og hakkede mandler - Eple og gulrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. oktober 2011 #270 Del Skrevet 4. oktober 2011 Det der så godt ut! Håper du får sove godt i natt da. Sko med vernetupp er kjekt da! Men litt tyngre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 5. oktober 2011 #271 Del Skrevet 5. oktober 2011 Hurra, en utlyst arkeolog-jobb! Jeg skal mase på Pingting om å søke på den. Takk for tips! Næh, så søt og snill du er! :happy: Skal søke. Lover. Kult! :happy: Da krysser jeg fingrene! Nå fikk jeg veldig lyst på yoghurt med kanel og bittelitt honning i, banan og hakkede mandler.. Det ser, og høres, veldig godt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. oktober 2011 #272 Del Skrevet 5. oktober 2011 Håper du får en fin dag Ping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 5. oktober 2011 #273 Del Skrevet 5. oktober 2011 Nommenom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. oktober 2011 #274 Del Skrevet 6. oktober 2011 I går begynte jeg på andre bok i Hitchhiker-serien. Da tenkte jeg på deg. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. oktober 2011 #275 Del Skrevet 6. oktober 2011 Håper du får en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 8. oktober 2011 #276 Del Skrevet 8. oktober 2011 God helg, Pingting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. oktober 2011 #277 Del Skrevet 10. oktober 2011 Håper du får en fin mandag og en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 10. oktober 2011 #278 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 10. oktober 2011 #279 Del Skrevet 10. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #280 Del Skrevet 12. oktober 2011 Så søte dere er som stikker innom dagboka mi når jeg ikke gidder selv! Nå forsvinner jeg ut på eventyr igjen. To ukers utgravning i Hedmark. (men skal hjem i helgene, altså) Forhåpentligvis fryser vi ikke ihjel. Eller drukner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå