Pingting Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #262 Skrevet 4. oktober 2011 Årh. Fy flate så trøtt. Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen. Ha en fin tirsdag, alle sammen!
Frigg Skrevet 4. oktober 2011 #263 Skrevet 4. oktober 2011 Årh. Fy flate så trøtt. Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen. Ha en fin tirsdag, alle sammen! Uh...var slik jeg hadde det natt til i går det. Håper du får en fin dag for det
Kokos Skrevet 4. oktober 2011 #264 Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Årh. Fy flate så trøtt. Fikk ikke sove i går. var flink og la meg rett etter kl 22. Sovna mellom 2 og 3 en gang. Og da jegførst sovna våkna jeg hele tiden Forhåpentligvis blir jeg ikke zombie hele dagen. Ha en fin tirsdag, alle sammen! Usj, kjedelig i ikke få sove ordentlig. Håper du får en fin dag likevel! Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy: Tudelu! Edit: Skrev arkeolog feil.. Det kan man ikke ha noe av! Endret 4. oktober 2011 av Kokos
J-Man Skrevet 4. oktober 2011 #265 Skrevet 4. oktober 2011 Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy: Hurra, en utlyst arkeolog-jobb! Jeg skal mase på Pingting om å søke på den. Takk for tips!
Rumle Skrevet 4. oktober 2011 #266 Skrevet 4. oktober 2011 Åhhh, de lunsjene din ser alltid like gode ut!!!
Pingting Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #268 Skrevet 4. oktober 2011 Usj, kjedelig i ikke få sove ordentlig. Håper du får en fin dag likevel! Kikket etter jobber i stad og så for første gang en arkeolog-jobb i "mitt" fylke! Tenkte selvfølgelig på deg med en gang, så da måtte jeg innom å fortelle det :happy: Tudelu! Edit: Skrev arkeolog feil.. Det kan man ikke ha noe av! Næh, så søt og snill du er! :happy: Skal søke. Lover.
Pingting Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #269 Skrevet 4. oktober 2011 Hoho, gjett hvem som har hatt en tung dag på jobb a? Og som om det ikke er nok å være trøtt og tung og ukoordinert i kroppen - så har jeg på meg sko med blytung vernetupp i tillegg! Jeg har snubla i så mye røtter i dag at det nesten ikke er morsomt en gang! Skal legge meg snart, tror jeg. Kjenner prestasjonsangsten for å få sove komme krypende. Jeg har funnet ut at hjernen min er en jævla drittsekk. Gjør aldri som jeg vil. Hmpf. Lunsj: - Pastasalat med fullkornspenne, brokkoli, osteterninger, paprika og agurk - Yoghurt med kanel og bittelitt honning i, banan og hakkede mandler - Eple og gulrot
mia83 Skrevet 4. oktober 2011 #270 Skrevet 4. oktober 2011 Det der så godt ut! Håper du får sove godt i natt da. Sko med vernetupp er kjekt da! Men litt tyngre ja.
Kokos Skrevet 5. oktober 2011 #271 Skrevet 5. oktober 2011 Hurra, en utlyst arkeolog-jobb! Jeg skal mase på Pingting om å søke på den. Takk for tips! Næh, så søt og snill du er! :happy: Skal søke. Lover. Kult! :happy: Da krysser jeg fingrene! Nå fikk jeg veldig lyst på yoghurt med kanel og bittelitt honning i, banan og hakkede mandler.. Det ser, og høres, veldig godt ut!
^^Belle^^ Skrevet 6. oktober 2011 #274 Skrevet 6. oktober 2011 I går begynte jeg på andre bok i Hitchhiker-serien. Da tenkte jeg på deg. :happy:
mia83 Skrevet 10. oktober 2011 #277 Skrevet 10. oktober 2011 Håper du får en fin mandag og en fin uke!
Pingting Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #280 Skrevet 12. oktober 2011 Så søte dere er som stikker innom dagboka mi når jeg ikke gidder selv! Nå forsvinner jeg ut på eventyr igjen. To ukers utgravning i Hedmark. (men skal hjem i helgene, altså) Forhåpentligvis fryser vi ikke ihjel. Eller drukner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå