Gå til innhold

The Voice


avenue

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Det er et eller annet med Sondre Lerche som er meeeget sjarmerende altså :rodmer:

Oh yes! En sexy liten bergenser det der ja :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LillaGorilla

Det er et eller annet med Sondre Lerche som er meeeget sjarmerende altså :rodmer:

Jaaa :D Blir bare mer og mer betatt... sukk

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nica.

Det er et eller annet med Sondre Lerche som er meeeget sjarmerende altså :rodmer:

Enig, jeg synes han er dødssjarmerende. Han irriterte meg før, men blir bare mer og mer fan :rodmer:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eller annet med Sondre Lerche som er meeeget sjarmerende altså :rodmer:

Han har en gutteaktig sjarme som bare tar meg helt!

-

Synd det var synd at han Peter (?) fra Tromsø ikke gikk videre. Mange helt gjennomsnittlige syngedamer som har gått videre tidligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cecilia L

Oh yes! En sexy liten bergenser det der ja :fnise:

Mmm. Han blir sexy fordi han er så dedikert til det han holder på med. Så ekstremt dedikert, og det lyser av hele mannen.

Synes nivået i The Voice er veldig bra, jeg gleder meg til fortsettelsen. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor alle synes Sondre Lerche er så sjarmerende jeg :klo: Puslete kar..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HerreGUD, så irriterende Yosef er. Den fyren er jo bare et eneste stort mas. Sier sitt når han av respekt for artisten lar være å snu seg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal disse rundene pågå? Syns det begynner å bli kjedelig nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HerreGUD, så irriterende Yosef er. Den fyren er jo bare et eneste stort mas. Sier sitt når han av respekt for artisten lar være å snu seg...

Hva var det?

Liker heller ikke Yosef. Han er slitsom og masete.

--

Tror de starter med dueller neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det?

Liker heller ikke Yosef. Han er slitsom og masete.

--

Tror de starter med dueller neste uke.

Nei, det er visst en runde til med disse "blinde" rundene, så begynner duellene etter det igjen. Altså om to uker da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har stjålet tråden min! :kjefte:

Denne handlet om den amerikanske versjonen. Av en eller annen grunn kom ikke alle innleggene opp, så jeg har skrevet masse innlegg innimellom her som ikke passer sammen med tråden etter første side, fordi jeg snakker om NBC-programmet og ikke TV2..

Jaja, jeg har masse kommentarer om gårsdagens episoden, men dere skal få fortsette:)

:trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere har stjålet tråden min! :kjefte:

Denne handlet om den amerikanske versjonen. Av en eller annen grunn kom ikke alle innleggene opp, så jeg har skrevet masse innlegg innimellom her som ikke passer sammen med tråden etter første side, fordi jeg snakker om NBC-programmet og ikke TV2..

Jaja, jeg har masse kommentarer om gårsdagens episoden, men dere skal få fortsette:)

:trist:

Hvor ser du det? Jeg har prøvd å laste ned, men det går ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Realitytvfan.org har alltid fungerende streaminglinker til de store amerikanske realityseriene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg har masse kommentarer om gårsdagens episoden, men dere skal få fortsette:)

Nei! For jeg har to kommentarer om amerikanske The Voice:

1. Herregud så dårlig hun Cheesa var, kan ikke tro hun gikk videre. Det var forferdelig.

2. Så fantastisk gode de to siste var! Skulle sparket ut Cheesa og latt Anthony få bli, hadde vært mer behagelig for ørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

HELT enig! Jeg kan ikke så mye om sang, så for meg går det mye i om de har en fin tone og god range, og jeg synes ikke Chessa var best, men hun hadde litt mer energi.

De to siste minner meg om Nikki og Vikki fra i fjor, "blew the roof off the house"!!

Battle 1:Synes godt Chris kunne vunnet over Tony, men ok.

Battle 2:Fornøyd med at Raelynne gikk videre, hun var litt nervøs, men jeg husker fortsatt den fantastiske auditionen hennes. Likte ikke så godt tonen til Adley.

Battle 3:Jeg liker ikke han operasangeren, foretrekker hun andre. "I won't shrink my voice down blah blah"

Battle 4: Hater den sangen, men foretrakk Angie!

Battle 5:Synes ikke den var dårlig, og veldig glad for at Jordis(!) gikk videre.

Battle 6: !!!!! Fantastisk! Trodde at Jesse kom til å vinne sånn som de snakket om han på forhånd, men når Anthony satte i gang med de høye tonene!? Wow, var sikker på at det var nok til å overleve, men neeeeida.

Crazy Eyes er tilbake, morsomt å se, men litt lei av at han skal trekke frem kona si hele tiden! Har fortsatt ikke valgt noe lag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerika? Æsj, da gidder ikke jeg lese mer i alle fall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til han feite karen i går som så ut at han skulle spise opp mikrofonen når han sang? (han gikk ikke videre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som la merke til han feite karen i går som så ut at han skulle spise opp mikrofonen når han sang? (han gikk ikke videre)

For en utrolig trasig og nedlatende måte du uttrykker deg på! Fy skam seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...