Gå til innhold

Butterflies and hurricanes

Auri

Anbefalte innlegg

Jepp. Sjefa er gravid og venter barn til høsten, og mannen hennes sin bedrift i Oslo drive og utvider, så de har egentlig ikke mulighet til å drive videre fra høsten engang. Men de må fullføre kontraktstiden (eller betale husleie av egen lomme i syv måneder...). Og så er det stopp.

--------

I dag er siste gruppedagen min. Weird. Skal innrømme at det påvirker meg overraskende lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wææææh! Hun fra Floriss ringte nettopp og spurte om jeg kunne komme hjem til henne i morgen for å ha en prat med henne og mannen hennes. Det må vel være et godt tegn? Jeg har aldri blitt spurt om noe sånt før. Paranoiaen min slår ut i vinkler, men det burde det vel ikke være noen grunn til?

Ellers så var gruppa i går veldig fin. Dere som har kjent meg lenge husker sikkert at jeg ofte har bitchet om en spesifikk person, M. Vi har kræsjet sammen titt og ofte. Men de siste månedene har vi begynt å funke veldig fint og fått en veldig god tone oss mellom. Hun leste et dikt til meg, jeg grein som en tulling, det var så fint... Det er rart å vite at fra høsten av skal jeg ikke tilbake dit ukentlig. Det har jo vært en vane i to år nå, så det er litt merkelig.

I dag skal jeg til legesenteret for å fjerne noen føflekker, og i kveld skal vi ut med jentene fra jobben for å ta en øl på den britiske puben. Det blir koselig. I morgen er det først psykologen, så hudlegen, og så da hjem til Floriss-damen på kvelden. Gud, når skal jeg finne tid til å rydde og vaske før Nótt og Mannen kommer til oss i helga?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er jeg to føflekker fattigere.

I dag kom en slik en i postkassa mi:

large_loch_hp_2010-crop2.jpg

:strix: :strix: :strix:

Den er laget av det firmaene som lagde alt av cardigans, gensere og vester til filmene, så den er prikk lik den skuespillene bruker :nigo: Weeeeeeee! Nerdelykke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEALOUS!! :rodmer:

Det er nok et god tegn at Floriss-dama vil ha deg hjem på besøk ja! Ikke stress, du kommer til å gjøre det veldig bra. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å bli bedt hjem til en potensiell arbeidsgiver må jo være et veldig positivt tegn! Jeg krysser fingrene for deg :jepp:

Husker du jeg ba om farge-hjelp til en 50-talls kjole i fjor? Resultatet er nå postet i hobbyboken min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper virkelig det var en god grunn til at Floriss-damen ba deg hjem til seg. :klemmer: Gleder meg til å se deg på lørdag. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auuu, ryggen min gjør vondt :grine: Kjenner at bedøvelsen er gått ut nå ja... Au au au au au!!! Jaggu glad jeg pleier å sove på magen...

Vi har hatt "sommerfest" med jobbjentene i dag. Superkoselig! Sjefa og mannen ble IKKE invitert, for å si det slik... Vi startet på kaféen og hadde kaffecupping (eller kaffesmaking, for de uinnvidde) og espresso-konkurranse (hvem kan lage en drikkende espresso på kortest tid?) som jeg tapte med glans, men det er ikke så rart i siden den mest "uerfarne" har ni måneder mer erfaring enn meg... Hehe. Så ruslet vi bort på den engelske puben, hvor vi spiste mat og drakk øl og drinker for de siste månedenes tipspenger. Det var SUPERkoselig. Og vi fikk gode priser, siden vi leverer kaffe til de (til Irish Coffee) og han som jobber der begynner å bli kompis med oss.

Oooooog... S får jobb som bartender der på deltid nærmere høsten :nigo: :nigo: :nigo: Hvor kult er ikke det!!!! Jeg er så stolt av ham :rodmer: Han kommer til å fortsette deltid på kaffebaren også, for han kan ikke jobbe 100% på pub, det nekter jeg nemlig, jeg vil gjerne se mannen min litt på kveldstid innimellom også...

Alt i alt en veldig vellykket kveld! Nå er jeg heldigvis for trøtt og småbrisen til å være nervøs for i morra :fnise: Det er ikke før syv, så dere trenger ikke mase noe før det :ler:

Auuuuuu... Ryggen min er vooooooooond.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ugh. Ikke en god natt. Vi våknet begge i tretiden vi nesten ikke fikk puste; det var sinnsykt varmt, klamt og tett inne. Så da var det bare å stå opp åpne alle vinduer på vidt gap. Jeg har våknet ca. hver gang jeg har snudd meg i natt, pga smerter i ryggen. Og vekkerklokka mi i dag til morgenen var et mareritt >.< Jaja.

Ute regner det, og jeg har egentlig ganske dårlig tid på å komme meg avgårde før jeg skal til psykologen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Here I am, talking to myself again :digge: lol.

Intervjuet i kveld gikk veldig bra, syntes jeg. Hun skulle snakke med noen flere og, men ville ha meg på prøvejobbing på lørdag! :danse:

Nå vil jeg helst tilbringe resten av kvelden med å spise, slappe av og spille. Men har jeg tid? Nei... Frem med vaskekluten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først forsov jeg meg. Så streika drillen mens jeg satte sammen det nye garderobestativet. Så da måtte jeg ut på kjøpesenteret, noe jeg ikke hadde tid til. Der forsvant det to timer, fyren på Jernia var udugelig, og det var den store skrikerunger-på-kjøpesenteret-dagen. Kommer hjem, begynner å montere garderobestativet igjen. Boret setter seg fast i veggen. Innen jeg får fiksa det er klokka nesten åtte, og jeg har spist ett rundstykke i løpet av hele dagen. Stappe i meg noe mat, deretter gikk det slag i slag med vasking, rydding og støvsuging... Og fortsatt ser det forferdelig ut her :sukk: Har virkelig ikke lyst til å vise frem leiligheten slik det ser ut nå, men har ikke mye valg...

Gjør fortsatt dritvondt i sårene på ryggen, pga det spenner alle musklene fra tinningen ned til knærne seg, føttene mine er vonde, jeg har hatt migrene hele dagen OG har fått mensen.

Bleh.

Også er jeg dødsnervøs for prøvejobbing i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har tre timer på meg til å...

-Vaske gulvet

-Vaske kjøkkenbenken

-Legge vekk en klesvask fra tørketrommelen

-Legge vekk en håndklevask fra klesstativet

-Rydde bort tepper

-Sette på plass TVen

-Rydde bort printeren

-Vaske over bordene

-Gå på kjøpesenteret for å kjøpe teppe og kleshengere

-Vaske håret

-Sminke og klær

:daane: Kommer aldri i livet til å gå... :sukk:

Endret av Pixie Plaid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen! S støvsugde i går. Og jeg sa til ham at det var viktig å være ekstra nøye, siden Nótt er allergisk mot katter, så måtte han få opp så mye som mulig. Men han har jo knapt søtvsugd halve leiligheten! Så nå har jeg brukt nesten en time på å støvsuge, og dermed kan jeg glemme å få tid til å vaske gulvet. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. Akkurat nå har jeg mest lyst til å ringe Nótt og si at de ikke kan komme. Jeg skammer meg så sykt over å måtte ta imot folk når det ser ut som det gjør nå :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra, gratulerer :hoppe:

Var det på den blomsterforretningen? Med din kreatvitet burde du ha alle forutsentninger for å gjøre braksuksess der :) Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...