Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Fremhevede innlegg

Gjest Daenerys
Skrevet

:fnise: Her blir det fylla til helgen :jepp: Nettopp levert semesteroppgave, så det skal feires :duskedame:

Lykke til, jeg heier på deg! :duskedame:

Heldig du er :duskedame:

Sukk, hater denne oppgaven altså. Den er så begrensende!!

Ellers kjenner jeg godt at jeg trente bakside lår i går, brukte 5 kilo mer på maskinen og 5 kilo mer på knebøy :ler: Gleder meg til ny trening imorra!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trening i går og i morra, DET er bra :)

Misunner deg ikke oppgaveskriving, men fylla hadde vært noe.. langt over et år siden a mor har fått vært ute å hygga seg nå.

God feiring Aramee :duskedame:

Gjest Daenerys
Skrevet (endret)

Trening i går og i morra, DET er bra :)

Misunner deg ikke oppgaveskriving, men fylla hadde vært noe.. langt over et år siden a mor har fått vært ute å hygga seg nå.

God feiring Aramee :duskedame:

(og på tirsdag :ler:)

Du får ta deg en tur ut Ekkornet! :)

Endret av Daenerys
Skrevet

Treneflinking! :jepp:

Håper oppgaven din går bra!

Gjest Daenerys
Skrevet

Nja, ble ingen trening i dag :) Kroppen sa nei, alt for støl i bakside lår, og jeg trengte noen timer ekstra søvn. Ellers har jeg vært tålig flink med skolearbeid, det er da noe :)

Imorra kommer mamma :D Kanskje på tide å starte å rydde...

Skrevet

Nja, ble ingen trening i dag :) Kroppen sa nei, alt for støl i bakside lår, og jeg trengte noen timer ekstra søvn. Ellers har jeg vært tålig flink med skolearbeid, det er da noe :)

Imorra kommer mamma :D Kanskje på tide å starte å rydde...

Hehe :) Ja en må lytte til kroppen; og det ER tross alt helg :fnise: Men rydding kan være en liten økt i seg selv det ;) Jeg har alltid på kjempehøy musikk mens jeg spretter rundt og vasker og styrer :digge::hoppe: Blir fort brent bort noen ekstra kalorier :sol:

Gjest Daenerys
Skrevet

Hehe :) Ja en må lytte til kroppen; og det ER tross alt helg :fnise: Men rydding kan være en liten økt i seg selv det ;) Jeg har alltid på kjempehøy musikk mens jeg spretter rundt og vasker og styrer :digge::hoppe: Blir fort brent bort noen ekstra kalorier :sol:

Er såpass sliten at det går veldig sakte, ingen høy musikk. Er veldig veldig trøtt, slik blir det i eksamensperioden. Helt utslitt, men må bare fortsette...

Gjest Daenerys
Skrevet

Hjemmeeksamen levert, og jeg er veldig sliten etter ekstremt lite søvn pga stress. Har ikke hatt mulighet til å trene for å bekjempe stresset, men skal ta turen imorgen selv om det er dagen før eksamen.

Sliiiiten!

Skrevet

Så godt å ha det levert da! Nå kan du endelig slappe av :) Nyt det!

Skrevet

Hjemmeeksamen levert, og jeg er veldig sliten etter ekstremt lite søvn pga stress. Har ikke hatt mulighet til å trene for å bekjempe stresset, men skal ta turen imorgen selv om det er dagen før eksamen.

Sliiiiten!

Så deilig å være ferdig med hjemmeeksamen! Gratulerer med overstått :) Neste eksamen går sikkert bra den også, og jeg tror trening er bra. Det er viktig å koble av litt rett før eksamen også, man må jo faktisk ha litt tid til å prosessere alt man har lært!

Når er du ferdig med eksamensstresset for i år?

Gjest Daenerys
Skrevet

Så godt å ha det levert da! Nå kan du endelig slappe av :) Nyt det!

Nei, kan ikke slappe av med eksamen på onsdag og mandag om en uke :)

Så deilig å være ferdig med hjemmeeksamen! Gratulerer med overstått :) Neste eksamen går sikkert bra den også, og jeg tror trening er bra. Det er viktig å koble av litt rett før eksamen også, man må jo faktisk ha litt tid til å prosessere alt man har lært!

Når er du ferdig med eksamensstresset for i år?

Siste eksamen er 12. desember...

Skrevet

Hang in there! Vi heier på deg :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Takk dere, trengte klemmene. En tilbake til dere alle sammen :klemmer:

Drittdag i går, men nå har jeg sovet ut, gjort en bodyrock trening (med link til hvilken økt), og nå er det frokost, dusj, og lesing før jobb :)

Ha en fin dag!

Gjest Daenerys
Skrevet

Med lite tid disse ukene skipper jeg treningssenteret en del og trener heller en økt med Bodyrock hver dag :)

Trente denne økta i dag, tuuungt! Svetter som en gris :ler:

Skrevet

Hei, du har jo dagbok jo! Fant den nå jeg :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...