Gjest Daenerys Skrevet 3. november 2011 #321 Del Skrevet 3. november 2011 Jeg prøver Akkurat nå sover jeg alt for lenge, og trener litt for lite. Har bare hatt en liten økt denne uka, men jeg håper på en lang joggeøkt og kanskje litt styrke om jeg rekker imorgen tidlig Nå: Lesing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. november 2011 #322 Del Skrevet 5. november 2011 Laaaame treningsuke! Setter strek over denne og begynner å planlegge neste, men først er det HELG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 6. november 2011 #323 Del Skrevet 6. november 2011 Heier på neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. november 2011 #324 Del Skrevet 8. november 2011 Liten joggeøkt i dag på 30 minutter, 3,84 km Rolig og sakte, gikk også en del. Er nesten to uker siden min siste skikkelige økt, så jeg måtte ta det litt med ro. Ellers er det hjemmeeksamen nå, så fokus fokus fokus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 8. november 2011 #325 Del Skrevet 8. november 2011 Bra gjort å ta seg tid til trening under eksamen! :-) Lykke til, forresten :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. november 2011 #326 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg føler jeg må det, siden jeg ikke er på jobb hvor jeg står i noen timer MÅ jeg bevege meg Dessuten får jeg brukt litt energi så jeg klarer å sitte stille alle timene jeg må skrive på pcen Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 8. november 2011 #327 Del Skrevet 8. november 2011 Liten joggeøkt i dag på 30 minutter, 3,84 km Rolig og sakte, gikk også en del. Er nesten to uker siden min siste skikkelige økt, så jeg måtte ta det litt med ro. Ellers er det hjemmeeksamen nå, så fokus fokus fokus! Lykke til! Og bra jobbet med joggeøkt i eksamenslesingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 8. november 2011 #328 Del Skrevet 8. november 2011 Da jeg var student, dro jeg alltid på trening selv om det var eksamenstid. Tror man har mye bedre av det enn å late seg foran TV-en eller what not når man ikke sitter over bøkene! Så det tror jeg du gjør helt rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 8. november 2011 #329 Del Skrevet 8. november 2011 Synes du er flink (og viljesterk!) som får til å trene innimellom all eksamensjobbingen! Heia, heia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 8. november 2011 #330 Del Skrevet 8. november 2011 Hvilken eksamen er det du har nå? Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 8. november 2011 #331 Del Skrevet 8. november 2011 Lykke til! Og bra jobbet med joggeøkt i eksamenslesingen Takk! Da jeg var student, dro jeg alltid på trening selv om det var eksamenstid. Tror man har mye bedre av det enn å late seg foran TV-en eller what not når man ikke sitter over bøkene! Så det tror jeg du gjør helt rett i Ja, jeg tror det har noe for seg. Rett og slett Synes du er flink (og viljesterk!) som får til å trene innimellom all eksamensjobbingen! Heia, heia Hvilken eksamen er det du har nå? Lykke til! Noe der nede i byen Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. november 2011 #332 Del Skrevet 9. november 2011 4 km rolig jogg (30 min), fulgt av styrke på armer og bein. Kiloene øker på alt for tida, 4 kg manualer til armøvelsene, 50 på beinpress (tror jeg det heter), 5 kg + stang på knebøy, osv. Husker ikke alle navnene, må bli bedre på det Men det er mye mer enn for noen uker siden, kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. november 2011 #333 Del Skrevet 9. november 2011 Noe der nede i byen? Jeg er alt for nysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. november 2011 #334 Del Skrevet 9. november 2011 Noe der nede i byen? Jeg er alt for nysgjerrig Du får lete i gamle pm'er evt sende en ny hvis du er suuupernysgjerrig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 9. november 2011 #335 Del Skrevet 9. november 2011 4 km rolig jogg (30 min), fulgt av styrke på armer og bein. Kiloene øker på alt for tida, 4 kg manualer til armøvelsene, 50 på beinpress (tror jeg det heter), 5 kg + stang på knebøy, osv. Husker ikke alle navnene, må bli bedre på det Men det er mye mer enn for noen uker siden, kjempefornøyd! Det er så gøy når man kan legge må mer vekt! :D Så bra for deg! Det blir liksom så tydeligere at man har blitt sterkere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. november 2011 #336 Del Skrevet 9. november 2011 Du får lete i gamle pm'er evt sende en ny hvis du er suuupernysgjerrig Var det det som var så utrolig spennende og vanskelig å få plass på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. november 2011 #337 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, kjempemoro Surriball :D Ordentlig motivasjon! Var det det som var så utrolig spennende og vanskelig å få plass på? Ja, det var vel det Men grrr som jeg hater denne oppgaven!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. november 2011 #338 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, det var vel det Men grrr som jeg hater denne oppgaven!! :gjeiper: Sånn er det gjerne med universitetsfag Jeg har ikke angra en dag på at jeg bytta skole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. november 2011 #339 Del Skrevet 9. november 2011 No way in hell at jeg bytter, er veldig glad i fagene mine, men det er sååå frustrerende av og til. Jeg kan jo bare drite i alt og gå på fylla, men jeg vil jo gjøre det bra, og da øker presset... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 9. november 2011 #340 Del Skrevet 9. november 2011 Her blir det fylla til helgen Nettopp levert semesteroppgave, så det skal feires Lykke til, jeg heier på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå