Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Fremhevede innlegg

Skrevet

Overimorgen er i dag... her står joggetur på planen, men lurer litt på å ta en tur på sykkel og eplipsemaskinen på treningssenteret.. Lykke til med trening :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Gjest Daenerys
Skrevet

Overimorgen er i dag... her står joggetur på planen, men lurer litt på å ta en tur på sykkel og eplipsemaskinen på treningssenteret.. Lykke til med trening :klemmer:

:sjenert: Jeg vet. Søvnen ble nok prioritert, men jeg går en del på jobb da. Likevel ikke bra! Er vanskelig å trene når jeg jobber til forskjellige tider hver dag, får ingen rutine på det. Skal se om jeg kan kjempe meg opp i morgen tidlig, men vi får overnattingsbesøk fra torsdag-mandag! Upraktisk :kjefte:

Gjest Daenerys
Skrevet

Utrolig mye som skjer denne helga! Besøk x 3 i går, to konferanser i dag + gåing i byen, og imorgen er det kjøretur til Sverige. Blir jo helt sliten :ler: trening er det ikke tid til!

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg har trent! Det ble jogging i dag. Av turen har jeg lært:

- jeg MÅ spise stor frokost før jeg trener (i dag var det en halv banan, dugde ikke)

- jeg MÅ drikke masse alltid for å ikke bli like dehydrert, svimmel og kvalm som i dag

- solkrem er lurt siden jeg får soleksem

- å trene i 12-tiden når sola steiker er heller ikke lurt, for varmt.

Men, jeg har da kommer meg 5 km + 2 km fra og til løypa :) Jeg jogget i 25 min totalt (20 min + 5 min) og gikk i ca 20 minutter, pga solsteik, for lite drikke og energi. En nyttig men litt kjip opplevelse :)

Satser på styrke i morgen!

Skrevet

Bra! Da har du både trent og lært :) stå på!

Gjest Daenerys
Skrevet

Det har jeg Violet Hill, og kunnskapen tok jeg bruk allerede i dag :fnise: Har vært ute og jogget igjen!

Jeg var oppe tidlig og spiste 2 måltider og drakk masse vann før trening, ble ikke svimmel eller kvalm :) Smørte meg inn med solkrem. Tok en kortere runde på 3,4 km. Og så jogget jeg til jeg kom til oppoverbakkene :sjenert:

Men det var en god tur, klarte å høre på kroppen i alle fall :)

Trening i morgen eller fredag? Hmm.... Har fått dilla igjen jeg :ler:

Gjest Daenerys
Skrevet

Trente både torsdag og nå nettopp! Rolig jogging 3,5 km på torsdag, 4x4 (helvetes) intervaller i dag. Men satte ny rekord på 3,5 km runda i dag, 26:11! Tidligere rekord 28:30. :jepp:

Puuuust, sliten!

Gjest Daenerys
Skrevet

Glemte å si at vi også har gått 7 km tur i dag, og jeg har vasket leiligheten :ler: hyper jeg?

Skrevet

Sprek!! Og gratulerer med ny rekord :heiajente::nigo: Jeg hadde også ny rekord på joggerunden min, så deilig følelse! Blir ekstra motivert når det blir resultater

Gjest Daenerys
Skrevet

Sprek!! Og gratulerer med ny rekord :heiajente::nigo: Jeg hadde også ny rekord på joggerunden min, så deilig følelse! Blir ekstra motivert når det blir resultater

Takk! :) ja, det er herlig!

Skrevet

Artig å lese om andres treningstanker, det smitter :)

Men kan noen forklare meg helt enkelt hva de 4*4 intervallene er? Tror jeg er litt mindre intelligent når det kommer til å forstå intervaller, for uansett hva jeg leser så blir det for komplisert?

Gjest Daenerys
Skrevet

Artig å lese om andres treningstanker, det smitter :)

Men kan noen forklare meg helt enkelt hva de 4*4 intervallene er? Tror jeg er litt mindre intelligent når det kommer til å forstå intervaller, for uansett hva jeg leser så blir det for komplisert?

Her er det forklart :) Man kjører 4 minutter HARD jogging 4 ganger, med rolig jogging eller rask gange 3 min imellom intervallene. Håper det gjorde det mer forståelig :)

Gjest Daenerys
Skrevet (endret)

Hah! Ny rekord igjen! Bare se på dette, de siste 4 gangene jeg har jogget korte runden:

8. mai - 29:10

29. juni - 28:50

3. juli - 26:11

6. juli - 25:39

De to siste gangene, søndag og i dag, er intervaller. I dag hadde jeg også med kjæresten på sykkel som virkelig pushet meg, og det hjalp! SKal også sies at det er snakk om 4 min rask jogging + 3 min gåing som gjentas 4 ganger, så uten gåingen om en stund til blir det enda raskere. I tillegg er det nesten utelukkende oppoverbakkene jeg jogger i... Men jeg er fornøyd :jepp:

Endret av Daenerys
Gjest Daenerys
Skrevet

I dag har jeg shoppet nye treningstopper, det hjelper godt på motivasjonen! Ny treningstur imorgen tidlig :)

Skrevet

Åhh så flink! :smilbla: Og nye klær er vel undt når du når nye mål! :tommel:

Gjest Daenerys
Skrevet

Takk frk_rastløs, du er jo mye flinkere enn meg da :fnise: Du er motivasjon!

Ny økt unnagjort, morgenøkt denne gangen. Det går fint om jeg spiser en kvart banan og drikker litt vann :) Men denne varmen og at det er så lummert ute gjør at jeg svetter noe helt vilt :sjenert: Jaja.

Jogget ca 3,5 km i saaakte tempo, så jeg brukte 32 min :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Ukas siste trening gjennomført, og jeg skal si meg fornøyd med 3 treninger denne uka! Klarer jeg å fortsette med dette i sommer skal jeg være veldig, veldig glad :fnise: Men det er sjanser for det, skal se på om det er muligheter for månedskort på mitt gamle treningssenter i hjembyen. Håper virkelig det så jeg kan fortsette med styrke :)

Ellers dro samboeren hjem i dag (til hjembyen), og jeg er alene til tirsdag :sjenert: så skal jeg hit igjen torsdag, jobbe noen dager, og hjem igjen søndag og forhåpentligvis være i 3 uker :jepp:

Trening imorgen igjen, satser på både styrke og jogging!

Skrevet

Åh, så herlig å lese at det går så bra med treningen!

Nå ble motivert til å få den god følelsen man får når man virkelig er i gang. Det er jo så deilig å trene :-)

Også er det litt, iallfall for meg, sånn at når man er godt i gang med trening så følger kostholdet litt etter. Man har liksom ikke lyst å dytte innpå masse tung mat når man er lett og god i kroppen etter en deilig joggetur.

Kos deg med treningen og SOMMER :)

Skrevet

Du er superflink! :tommelsmil::danser:

Gjest Daenerys
Skrevet

Åh, så herlig å lese at det går så bra med treningen!

Nå ble motivert til å få den god følelsen man får når man virkelig er i gang. Det er jo så deilig å trene :-)

Også er det litt, iallfall for meg, sånn at når man er godt i gang med trening så følger kostholdet litt etter. Man har liksom ikke lyst å dytte innpå masse tung mat når man er lett og god i kroppen etter en deilig joggetur.

Kos deg med treningen og SOMMER :)

Ja, jeg har ikke LYST til å spise is hver dag eller proppe i meg usunnheter når jeg er flink :sjenert: Så det blir nok en ganske sunn sommer! God sommer til deg og! :)

Du er superflink! :tommelsmil::danser:

:sjenert::takke: Takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...