Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Hurra for gamlesenteret! :)

Ja! Trente der for MANGE år siden, og det er enda veldig bra. Trente der i høst også :)

Eew! Møllene skal vende slik at rompa er inn mot veggen! Sånn er det bare!

Mm, likte det ikke. Men jeg hadde overlevd hadde det ikke vært for alle de andre tingene :) Jeg vil trives på senteret, jeg har lyst til å ønske å dra dit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der jeg trener er rumpa privat for den ene halvparten mens den andre er fritt til skue for de som løper på raden bak! Har aldri tenkt over at de ser på, men nå kommer jeg ikke til å glemme det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Der jeg trener er rumpa privat for den ene halvparten mens den andre er fritt til skue for de som løper på raden bak! Har aldri tenkt over at de ser på, men nå kommer jeg ikke til å glemme det ;)

:ler: Gjør jeg deg paranoid? Er to rader med mølle der jeg trener også... Foretrekker å være på den bakerste, men er ikke krise å være på den forrerste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

30 min jogg! Totalt 45 min på mølla med oppvarming og nedkjøling. 2-3 min gåpauser innenfor joggeminutten , men det er helt ok :-) flott start på dagen! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Takk Neferet, litt forsinket ;)

Resten av måneden blir treningsmålet svært enkelt: Forsøk å komme meg på trening. Kampsporten legges på hylla ut måneden, og ellers skal jeg godta at 20 eller 30 min er ok å trene. Kanskje bare en dag eller to i uka.

Jeg utredes enda for cøliaki, og må provosere til slutten av mnd. Jeg spiste rent i et par dager, og nå spiser jeg normalt igjen. For en forskjell... Uansett hva utredning viser, slutter jeg med hvete på dagen etter dette altså. For noe gjør det med meg, og det er ikke noe positivt!

Søndagssukk fra dårlig meg, men jeg har i alle fall klart å bake boller (som gjør meg dårlig), og vasket huset :) Håper dere får en bedre uke enn meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Uff. For trøste deg med at det bare blir bedre fra neste måned av :)

Eyes on the price ;) Men det blir en tøff måned dette. Gleder meg til mars!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Neferet, litt forsinket ;)

Resten av måneden blir treningsmålet svært enkelt: Forsøk å komme meg på trening. Kampsporten legges på hylla ut måneden, og ellers skal jeg godta at 20 eller 30 min er ok å trene. Kanskje bare en dag eller to i uka.

Jeg utredes enda for cøliaki, og må provosere til slutten av mnd. Jeg spiste rent i et par dager, og nå spiser jeg normalt igjen. For en forskjell... Uansett hva utredning viser, slutter jeg med hvete på dagen etter dette altså. For noe gjør det med meg, og det er ikke noe positivt!

Søndagssukk fra dårlig meg, men jeg har i alle fall klart å bake boller (som gjør meg dårlig), og vasket huset :) Håper dere får en bedre uke enn meg!

Uff det her med cøliaki utredning er så ille! Kjenner meg igjen i det, er glad jeg lever glutenfritt har aldri hatt det så bra med magen min (innvendig :fnise: ). Håper du finner ut av det! :klem:

Bra treningsøkt i dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Uff det her med cøliaki utredning er så ille! Kjenner meg igjen i det, er glad jeg lever glutenfritt har aldri hatt det så bra med magen min (innvendig :fnise: ). Håper du finner ut av det! :klem:

Bra treningsøkt i dag? :)

Ja, det er ikke moro! Har sannsynligvis DH i tillegg/eller alene, så det går mot glutenfritt uansett.

Jepp, treningen ble bra! Ikke helt topp med energi, men sånn er det bare akkurat nå :) Går jo rundt og er dårlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva står DH for? :)

Æsj, det er virkelig ikke noe artig å gå rundt og være dårlig i magen! Men det positive er jo at du får et ordentlig svar i løpet av måneden!

Håper dagen din blir fin! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Hva står DH for? :)

Æsj, det er virkelig ikke noe artig å gå rundt og være dårlig i magen! Men det positive er jo at du får et ordentlig svar i løpet av måneden!

Håper dagen din blir fin! :blomst:

DH er et utslett.

Dagen min har vært helt ok :) Skal ikke klage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kevlarsjäl

Høres dritkjipt ut å provosere frem allergi, men om et par uker er du jo heeelt ferdig og trenger ikke gjøre det mer! :>

Hold oss oppdatert på hva legene finner ut av da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Høres dritkjipt ut å provosere frem allergi, men om et par uker er du jo heeelt ferdig og trenger ikke gjøre det mer! :>

Hold oss oppdatert på hva legene finner ut av da!

Mm. Det var ordet, dritkjipt :ler: Helt korrekt.

Satser på en liten treningsøkt imorgen også, og så skal jeg til Oslo noen dager. Kanskje besøke gamle senteret mitt om jeg har noe ekstra energi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Daenerys

Skal inn og studere ;)

Jeg vet ikke om jeg klarer disse to ukene. Jeg har såvidt klart i dag. Svært mulig jeg kutter gluten totalt i løpet av de neste dagene... Dette er selvtortur :( Jeg er ikke med, jeg bare suser rundt. KLarer ikke prate ordentlig nesten, vondt i hele kroppen, fryser, er varm, er kvalm, er mett, er sulten om hverandre.

skal ringe legen min på når han har telefontid og si at jeg har blitt såpass mye verre etter de 3 glutenfrie dagene, og høre om jeg kan slippe gastroskopi. De 1800 kronene i mnd er ikke verd det, prøven kan jo også være negativ. Vet ikke om jeg orker dette...

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...