Surriball Skrevet 28. januar 2013 #981 Del Skrevet 28. januar 2013 Vanskelig dilemma det der! Kanskje du kan trene noe lettere i stedet, selv om det er kjipt å gå glipp av kampsporten? Håper du finner ut av det raskt! Har dere kommet noe i gang med bryllupsplanlegginga ennå da? Bestemt dato? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. januar 2013 #982 Del Skrevet 28. januar 2013 Jo, problemet er bare at jeg ikke har medlemsskap på treningssenter for øyeblikket, ellers hadde jeg bare dratt dit og jogget Dato er absolutt ikke bestemt nei Jeg sliter nok med å velge meg en forlovelsesring jeg! Eneste jeg vet er at mannen overraskende nok hadde litt lyst på sommerbryllup, mens jeg ser for meg vår/høst. Får se Tror han var med på september altså, jeg vil ha litt utenfor hovedsesongen og ferietider til folk. Haster ikke med noe enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 28. januar 2013 #983 Del Skrevet 28. januar 2013 Hvorfor får du ikke i deg næring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. januar 2013 #984 Del Skrevet 28. januar 2013 Jeg får i meg, men det sitter ikke helt kan du si. De mistenker cøliaki, får se om et par uker. Men jeg har alle symptomer. Får i meg mat, men når jeg føler meg dårlig etter jeg har spist blir det til at jeg spiser litt mindre. Det er liksom ikke gøy. Kan ikke prøve nytt kosthold heller før eventuell diagnose er stilt, er visst mer skadelig for meg å teste ut og så starte på gammelt kosthold igjen, enn å bare fortsette. Noe er helt klar ikke i orden, og det gjør at jeg føler meg dårlig, har lite energi, og egentlig bare vil ligge på sofaen og gjøre minst mulig. Men litt får jeg da til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 28. januar 2013 #985 Del Skrevet 28. januar 2013 Usj, et par uker til? Så kjipt. Da skjønner jeg at du ikke har overskudd til mye trening. Håper du får noen svar snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 28. januar 2013 #986 Del Skrevet 28. januar 2013 Ja, håper bare de viser NOE Jeg er jo verdens mest utålmodige person i utgangspunktet, så det er ikke lett å vente. Jeg kunne godt tatt meg en joggetur, men det er is ute. Får prøve etterhvert, kanskje en fredagsøkt? Onsdag skal jeg ut på tur, så den treningen utgår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. januar 2013 #987 Del Skrevet 31. januar 2013 Det er i alle fall ikke noe alvorlig galt med meg! Glad for det. Men skal nok til videre utredning uansett ser det ut til. Nyter kaffien min før forelesning, årets første! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 31. januar 2013 #988 Del Skrevet 31. januar 2013 Så bra det ikke er noe alvorlig! Det er alltid en lettelse! Det var jo rimelig seint å begynne med forelesninger nå... Men veldig deilig med rolig start, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. januar 2013 #989 Del Skrevet 31. januar 2013 Så bra det ikke er noe alvorlig! Det er alltid en lettelse! Det var jo rimelig seint å begynne med forelesninger nå... Men veldig deilig med rolig start, da! Klassisk for mitt studie å komme sent i gang og avslutte svært tidlig Korte semestre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 31. januar 2013 #990 Del Skrevet 31. januar 2013 Jeg hadde en sånn to-uker-på-sofaen-uten-energi-periode jeg også, jeg tror det er noe med årstiden, og selvfølgelig blandet med at du ikke er helt i form stakkar.. Jeg anbefaler å begynne å gå tur på dagtid, begynn med et lite kvarter og trapp oppover. Spesielt nå i dagene hvor det har vært sol (værtfall hos meg) så er det en superbra måte å få litt ekstra energi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 31. januar 2013 #991 Del Skrevet 31. januar 2013 Skulle gjerne gjort det, men er inne i en ganske stressende studie-periode. Har ikke tid til lange turer på dagtid, men kanskje det blir et par på kveldstid Går litt til og fra buss i det minste. Planlegger å begynne å jogge etterhvert også, nå som det begynner å bli bart! Jeg har spist rent i to dager nå pga reising (ønsket ikke å føle meg dårlig da), og føler meg som meg selv igjen. Har energi nå i kveld, første gang i januar tror jeg. Det blir spennende å se imorgen om jeg blir dårlig igjen, og hvor dårlig, når jeg skal tilbake til mitt vanlige kosthold. Må det pga videre tester dessverre. Har i alle fall fått litt studiemotivasjon ut av å være frisk i dag, nå er jeg klar til å gå i gang igjen med ting imorgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 5. februar 2013 #992 Del Skrevet 5. februar 2013 Hvordan står det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. februar 2013 #993 Del Skrevet 5. februar 2013 Helt ok egentlig, gleder meg til legebesøk senere i uken Har tenkt å kanskje ta en prøvetime på et senter her senere i dag om jeg har energi til det Hadde vært godt med litt styrketrening. Får se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 5. februar 2013 #994 Del Skrevet 5. februar 2013 Lykke til hos legen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. februar 2013 #995 Del Skrevet 5. februar 2013 Takk Maja Hadde en kort treningsøkt i dag, jogga i 10 min. Prøvde et nytt senter, og vi ble ikke venner... Så jeg gav meg fort, imorgen skal jeg tilbake til det gamle senteret Kroppen orker ikke kampsport-trening akkurat nå, så da får det bli slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. februar 2013 #996 Del Skrevet 6. februar 2013 Hva var galt med senteret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. februar 2013 #997 Del Skrevet 6. februar 2013 Alt Møllene bort fra styrkeområdet (=mannfolka kan se på rompa når man løper), kan ikke låse inn bagen, kun verdisaker. Ikke maskinene jeg vil bruke OM jeg skal bruke maskiner. Ikke hyggelig atmosfære i det hele tatt. Men nå er jeg meldt inn i mitt gamle senter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 6. februar 2013 #998 Del Skrevet 6. februar 2013 Hurra for gamlesenteret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 6. februar 2013 #999 Del Skrevet 6. februar 2013 Eew! Møllene skal vende slik at rompa er inn mot veggen! Sånn er det bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 6. februar 2013 #1000 Del Skrevet 6. februar 2013 Eh ja, rumpa er privat på mølla! Lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå