Ekkornet Skrevet 8. desember 2011 #381 Del Skrevet 8. desember 2011 Jo... Jeg har også hørt at neste sesong kommer i April. Det er lenge til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 9. desember 2011 #382 Del Skrevet 9. desember 2011 Har en følelse av at tida kommer til å gå alt, alt for fort, så plutselig er det april igjen! Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 9. desember 2011 #383 Del Skrevet 9. desember 2011 Gleder meg sånn! Jeg fikk en veldig god karakter i faget jeg ønsket det i, superfornøyd. Nå leser jeg til siste eksamen mandag, så er det frivillig lesestoff i nesten en måned fremover, TRENING, og ingen dårlig samtittighet! Mandag dere, mandag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 10. desember 2011 #384 Del Skrevet 10. desember 2011 Tenker det skal bli godt med ferie ja! Du er flink som har stått på med eksamener og alt! Håper helgen din blir fin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 10. desember 2011 #385 Del Skrevet 10. desember 2011 Takk Siste lesehelg på lenge, takk og lov for det! Nå er det metode som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 10. desember 2011 #386 Del Skrevet 10. desember 2011 Gratulerer med god karakter! Og hold ut, du er snart ferdig med eksamenene! Det er de siste dagene som er verst, for da er ferien så nær, men dog så fjern. Men plutselig er det over før du aner det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 13. desember 2011 #387 Del Skrevet 13. desember 2011 FEEEEERIEEEEE Endelig. I dag er jeg HELT skutt, men det ble en liten rolig økt i dag 3,7 km på mølla, 30 min. 5 min oppvarming, jogget i 8 km/t i 20 min, gikk i 5 min. Det var litt slitsomt, men det er jo omtrent en måned siden jeg trente sist. Imorgen er det ny økt, da også med styrke. Skal prøve å få til 3-5 økter i uka fremover, også i jula Er så herlig å være igang igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 13. desember 2011 #388 Del Skrevet 13. desember 2011 Yayyyy!!! Knallfin økt etter så lang pause. Imponert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 13. desember 2011 #389 Del Skrevet 13. desember 2011 Gratulerer med ferdig eksamenstid, ferie og treningsstart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vofsitofsi Skrevet 13. desember 2011 #390 Del Skrevet 13. desember 2011 Åååå, gratulerer med ferie og finfin treningsøkt! Er imponert over at det første du gjør etter at du har fått ferie, er å slenge deg på mølla Så ska det låta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 14. desember 2011 #391 Del Skrevet 14. desember 2011 Gratulerer med vel overstått eksamen! :D Og så herlig med ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. desember 2011 #392 Del Skrevet 14. desember 2011 Yayyyy!!! Knallfin økt etter så lang pause. Imponert:) Takk! Gratulerer med ferdig eksamenstid, ferie og treningsstart! Åååå, gratulerer med ferie og finfin treningsøkt! Er imponert over at det første du gjør etter at du har fått ferie, er å slenge deg på mølla Så ska det låta! Hehe, skrotten føles litt forfallen, på tide å friske opp igjen Gratulerer med vel overstått eksamen! :D Og så herlig med ferie! Takk! Vel og vel, det kan jeg ikke si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 14. desember 2011 #393 Del Skrevet 14. desember 2011 Ny økt på 25 min og 3,2 km. Litt intervaller, men i hovedsak 8 km/t. Intervallene var på drag på 1 minutt i 10-12 km/t. Styrke på armer, rygg, mage, bein, og core Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 15. desember 2011 #394 Del Skrevet 15. desember 2011 Ny økt på 25 min og 3,2 km. Litt intervaller, men i hovedsak 8 km/t. Intervallene var på drag på 1 minutt i 10-12 km/t. Styrke på armer, rygg, mage, bein, og core Så flink du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. desember 2011 #395 Del Skrevet 18. desember 2011 Takk Maja I dag har jeg og samboeren gått en tur på 7 km i det herlige vinterværet Og så har jeg bakt julekaker, veldig grove rundtstykker og knekkebrød (som ENDELIG ble perfekte!) Ny treningsøkt imorra, gleder meg! Da blir det enda en rolig joggings. Bygger opp formen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 19. desember 2011 #396 Del Skrevet 19. desember 2011 Ååh, jeg har også lyst til å bake! Tror det er mye morsommere enn å handle julegaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. desember 2011 #397 Del Skrevet 20. desember 2011 Hehe. Det tells å stå på jobb, og ha en middels tung jobb med mye løfting, 8-10 timer om dagen i stedet for kondistrening for tida? Jeg har bare ikke tid. I dag jobbet jeg 8 timer + 3 timers juleshopping, det føles ut som en økt! SKal prøve å jogge imorgen og torsdag, må se hva jeg orker. Er virkelig sliten for tida, men det er jo ganske naturlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 20. desember 2011 #398 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg syns du står på og er flink, jeg! I mine øyne teller 8 t jobb + 3 t shopping helt klart Og så må du huske å slappe av litt i ferien også, det er det man har ferier til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 20. desember 2011 #399 Del Skrevet 20. desember 2011 Såklart tells det! Og shopping her i byen nå for tiden er en SKIKKELIG økt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. desember 2011 #400 Del Skrevet 20. desember 2011 Jeg syns du står på og er flink, jeg! I mine øyne teller 8 t jobb + 3 t shopping helt klart Og så må du huske å slappe av litt i ferien også, det er det man har ferier til... Har ikke ferie før lille julaften Men DA altså! Såklart tells det! Og shopping her i byen nå for tiden er en SKIKKELIG økt! Jah, med alle folkene man må vike unna så Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå