Gå til innhold

To steg frem og ett tilbake

Gjest Daenerys

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Jepp, her er jeg :ler:

Ny treningsøkt i dag, god start på dagen :) Nå skal jeg ha frokost, så er det eksamenslesing resten av helgen.

God helg dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk en liten aha opplevels forrige uke når jeg begynte å se Game Of Trones.

Var liksom noe kjent med hun ene der ;)

Så siste episode i dag.... Triiiiiiiist at det er så lenge til neste sesong begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Fikk en liten aha opplevels forrige uke når jeg begynte å se Game Of Trones.

Var liksom noe kjent med hun ene der ;)

Så siste episode i dag.... Triiiiiiiist at det er så lenge til neste sesong begynner.

:fnise:

Ja, gleder meg masse til neste sesong! Koser meg med boka imens da, har lest første (Game of Thrones) og nå leser jeg "A Clash of Kings". :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Ja, gleder meg masse til neste sesong! Koser meg med boka imens da, har lest første (Game of Thrones) og nå leser jeg "A Clash of Kings". :D

Jeg lurer på når neste sesong kommer, altså. Gleder meg også masse!

Har det blitt noe trening i det siste, eller står den på vent til eksamenshelvetet er over? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Treningen er på totalt vent akkurat nå, men jeg har en plan som iverksettes 13. desember ;)

Kommer ikke neste sesong i april da, eller husker jeg heeelt feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Den døde litt :sjenert: Det er en VELDIG lang historie, som ikke egner seg på åpent forum :sjenert:

Haha, såpass :) Snakket ikke vi om en kaffe en dag da? Sånn, før jul kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

2012 blir et spennende år! :) Både treningsmessig, planlegger 2-3 utfordringer. Utdanningsmessig for da er jeg ferdig med bachelor og må vurdere master (hjeeelp). Og personlig, for om jeg ikke tar master må vi flytte!

Men først disse kjipe eksamenene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2012 blir et spennende år! :) Både treningsmessig, planlegger 2-3 utfordringer. Utdanningsmessig for da er jeg ferdig med bachelor og må vurdere master (hjeeelp). Og personlig, for om jeg ikke tar master må vi flytte!

Men først disse kjipe eksamenene...

Masse lykke til!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du klarer alle de kjipe eksamnene! :jepp: og ikke minst :duskedame:

Hjelp master ja...jeg skal begynne å søke nå etter jul, må innrømme jeg gruer meg litt nå, hehe. Master høres så stort, krevende og skremmende ut :sukk:

Nå har jeg omsider begynt å lese på Game of Thrones, og hver gang jeg havner i et kapittel om Daenerys tenker jeg på treningsdagboken din :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Masse lykke til!!!!!

Takk! :)

Du klarer alle de kjipe eksamnene! :jepp: og ikke minst :duskedame:

Hjelp master ja...jeg skal begynne å søke nå etter jul, må innrømme jeg gruer meg litt nå, hehe. Master høres så stort, krevende og skremmende ut :sukk:

Nå har jeg omsider begynt å lese på Game of Thrones, og hver gang jeg havner i et kapittel om Daenerys tenker jeg på treningsdagboken din :fnise:

Uff ja, det er skummelt! Har 2 jeg kan søke på, men får se om jeg vil først... Ikke lett.

:fnise: Bra du tenker på boka mi, haha! Syns hun er veldig bra, i alle fall i bok 1. Ser bra ut så langt i bok 2 også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den første er veldig bra! Nå så jeg riktignok serien før jeg leste boken, så jeg vet hva som skjer, men den er virkelig spennende :jepp: Har alle bøkene i bokhyllen så denne julen blir det lesing! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Åh ja, lesing annet enn pensum :D Har også alt stående, håper å rekke ut bok 3 før semesteret starter igjen, har så mye annet jeg vil lese også, blant annet hobbiten på nytt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Veldig fornøyd med midlertidig karakter, nå må jeg bare forsvare den på fredag :) Og så er det siste eksamen for semesteret på mandag, så er det FEEERIE!! (bortsett fra jobb).

Gleder meg sånn til 13. desember, da blir det trening :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...