Gjest Daenerys Skrevet 19. november 2011 #361 Del Skrevet 19. november 2011 Jepp, her er jeg Ny treningsøkt i dag, god start på dagen Nå skal jeg ha frokost, så er det eksamenslesing resten av helgen. God helg dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Smilla Skrevet 19. november 2011 #362 Del Skrevet 19. november 2011 Hoi, en lørdags morgen, faktisk! Jeg er imponert Lykke til med lesingen, du er kjempeflink! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 19. november 2011 #363 Del Skrevet 19. november 2011 Takk. Er ikke flink med lesingen nei, føler jeg gir litt opp nå i innspurten... Nå skal jeg sette i gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 24. november 2011 #364 Del Skrevet 24. november 2011 Fikk en liten aha opplevels forrige uke når jeg begynte å se Game Of Trones. Var liksom noe kjent med hun ene der Så siste episode i dag.... Triiiiiiiist at det er så lenge til neste sesong begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #365 Del Skrevet 1. desember 2011 Fikk en liten aha opplevels forrige uke når jeg begynte å se Game Of Trones. Var liksom noe kjent med hun ene der Så siste episode i dag.... Triiiiiiiist at det er så lenge til neste sesong begynner. Ja, gleder meg masse til neste sesong! Koser meg med boka imens da, har lest første (Game of Thrones) og nå leser jeg "A Clash of Kings". :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 1. desember 2011 #366 Del Skrevet 1. desember 2011 Ja, gleder meg masse til neste sesong! Koser meg med boka imens da, har lest første (Game of Thrones) og nå leser jeg "A Clash of Kings". :D Jeg lurer på når neste sesong kommer, altså. Gleder meg også masse! Har det blitt noe trening i det siste, eller står den på vent til eksamenshelvetet er over? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #367 Del Skrevet 1. desember 2011 Treningen er på totalt vent akkurat nå, men jeg har en plan som iverksettes 13. desember Kommer ikke neste sesong i april da, eller husker jeg heeelt feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. desember 2011 #368 Del Skrevet 1. desember 2011 Plan? Hvordan plan? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #369 Del Skrevet 1. desember 2011 Plan? Hvordan plan? *nysgjerrig* Hva skjedde med facebooken din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. desember 2011 #370 Del Skrevet 1. desember 2011 Hva skjedde med facebooken din? Den døde litt Det er en VELDIG lang historie, som ikke egner seg på åpent forum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #371 Del Skrevet 1. desember 2011 Den døde litt Det er en VELDIG lang historie, som ikke egner seg på åpent forum Haha, såpass Snakket ikke vi om en kaffe en dag da? Sånn, før jul kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. desember 2011 #372 Del Skrevet 1. desember 2011 Haha, såpass Snakket ikke vi om en kaffe en dag da? Sånn, før jul kanskje? Det høres veldig koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. desember 2011 #373 Del Skrevet 1. desember 2011 2012 blir et spennende år! Både treningsmessig, planlegger 2-3 utfordringer. Utdanningsmessig for da er jeg ferdig med bachelor og må vurdere master (hjeeelp). Og personlig, for om jeg ikke tar master må vi flytte! Men først disse kjipe eksamenene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 1. desember 2011 #374 Del Skrevet 1. desember 2011 2012 blir et spennende år! Både treningsmessig, planlegger 2-3 utfordringer. Utdanningsmessig for da er jeg ferdig med bachelor og må vurdere master (hjeeelp). Og personlig, for om jeg ikke tar master må vi flytte! Men først disse kjipe eksamenene... Masse lykke til!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 6. desember 2011 #375 Del Skrevet 6. desember 2011 Du klarer alle de kjipe eksamnene! og ikke minst Hjelp master ja...jeg skal begynne å søke nå etter jul, må innrømme jeg gruer meg litt nå, hehe. Master høres så stort, krevende og skremmende ut Nå har jeg omsider begynt å lese på Game of Thrones, og hver gang jeg havner i et kapittel om Daenerys tenker jeg på treningsdagboken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2011 #376 Del Skrevet 6. desember 2011 Masse lykke til!!!!! Takk! Du klarer alle de kjipe eksamnene! og ikke minst Hjelp master ja...jeg skal begynne å søke nå etter jul, må innrømme jeg gruer meg litt nå, hehe. Master høres så stort, krevende og skremmende ut Nå har jeg omsider begynt å lese på Game of Thrones, og hver gang jeg havner i et kapittel om Daenerys tenker jeg på treningsdagboken din Uff ja, det er skummelt! Har 2 jeg kan søke på, men får se om jeg vil først... Ikke lett. Bra du tenker på boka mi, haha! Syns hun er veldig bra, i alle fall i bok 1. Ser bra ut så langt i bok 2 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anuket Skrevet 6. desember 2011 #377 Del Skrevet 6. desember 2011 Den første er veldig bra! Nå så jeg riktignok serien før jeg leste boken, så jeg vet hva som skjer, men den er virkelig spennende Har alle bøkene i bokhyllen så denne julen blir det lesing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 6. desember 2011 #378 Del Skrevet 6. desember 2011 Åh ja, lesing annet enn pensum :D Har også alt stående, håper å rekke ut bok 3 før semesteret starter igjen, har så mye annet jeg vil lese også, blant annet hobbiten på nytt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. desember 2011 #379 Del Skrevet 7. desember 2011 Veldig fornøyd med midlertidig karakter, nå må jeg bare forsvare den på fredag Og så er det siste eksamen for semesteret på mandag, så er det FEEERIE!! (bortsett fra jobb). Gleder meg sånn til 13. desember, da blir det trening Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Maja* Skrevet 8. desember 2011 #380 Del Skrevet 8. desember 2011 Så flink du er å lese! Men må ærlig innrømme at jeg fryktelig glad for at jeg er ferdig med skole Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå