Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Jobbe med oppgave som har levering mandag+ tenkte å gå på tur i skogen og se om jeg finner litt bær :)

 

Liker du eplekake?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eh mye rot, bøker, lampe, en rosa dildo som er ganske ny og fancy, håndkle, glidemiddel, det jeg kommer på i farten som jeg vet er der. Generelt er hele soverommet et helt rot. Minner meg på at jeg har lovet meg selv å bytte på senga i dag, får vell rydde litt samtidig :fnise:

 

Når sto du opp i dag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å legge meg rundt 23 på hverdager, men tror det et fysisk umulig for meg å sovne før 1. I helgene legger jeg meg når jeg føler for det, om det nå er klokka 1 eller klokka 8 om morgenen. Jessda.. Har du noengang stjelt noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har jeg, men kun da jeg var et uskikkelig ungt barn i opprørsalderen. 

 

Er det en formildende omstendighet syns du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det synes jeg, alle gjør noen sprell når de er unge, en del av livet da. kommer jo kansje litt ann på om man stjal en 50 lapp eller ranet en bank da, det siste er vell ikke helt godkjent uansett ungdomsopprør :fnise:

 

Var du en ramp som ung?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var aldri noen gammel dame å hjelpe opp, men husker jeg og noen venninner skled på isen og rett inn i en guttegjeng som og falt på isen. Jeg bare lo jeg :fnise: bratt bakke ned skolen, og vi stakk avgårde for å skulke, da måtte man løpe fort til tross for is :laugh:

 

Liker du vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ikke ha tradisjoner.  :skratte:

 

Har du "tindrende barneøyne" like før pakkene skal åpnes på julaften? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...