Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde nok gått ned i en 40-50% stilling tror jeg. Det hadde nok blitt litt for kjedelig å ikke jobbe. Men hadde sikkert tatt permisjon en god periode før jeg var tilbake på jobb. 

 

Hvilke 5 ting/opplevelser ville du prioritert først om du vant 200 millioner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kjøpt drømmehuset! Da kunne det ligget i Oslo, hatt stort treningsrom, to bad med badekar på det ene og stor dusj på det andre, kjøkkenøy, stor hage til hunder og nærhet til flott natur. Ansatt en kokk som kunne lage super veggismat hver dag.

 

2. Kjøpt treningsutstyr, masse! Manualer, tredemølle, svær tv....! Og PT.

 

3. Reist masse. Rundt i Afrika, jobba på flere farmer med afrikanske dyr, dratt på roadtrip i USA og Canada og passa på at vofse ble tatt kjempegodt vare på mens vi var borte.

 

4. Gitt masse til dyrevernsorganisasjoner!

 

5. Eh....må komme tilbake til punkt fem.

 

Dette spørsmålet vil jeg at flere skal svare på !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

1. Hadde kjøpt drømmehus i fleire land. Bla. Norge, Australia og USA.

Det er stoooort, grått/kvitt eller gult. Har minst 3 bad. 7-10 soverom. Minst 2 digre stover. Eit giga kjøkken med kokker. Basseng, treningsrom, spa, gigant hage med masse trær. I nærleiken av byen.

Også stor garasje.

Noken dyre fancy biler.

Kjøpt tonnevis med klær.

Donere masse penger til dyreoriginasjoner.

Veit ikkje om 200 000 000 holder til såpass 😂

3 fakta om deg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonGangerTo

1. Kjøpt hus til mine foreldre.

2. Reist sammen med min kjæreste til en god del av stedene vi har snakket om.

3. Kjøpt en hytte i Maine, USA.

4. Nedbetalt hele lånet for leiligheten jeg eier nå.

5. Spart resten av pengene til pensjon.

Neste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

200 mill... hmm.. jeg ville:

 

1. kjøpt meg et drømmehus

2. kjøpt et til

3. gjort hele familien gjeldsfri

4. tatt meg en 3-års permisjon fra jobb

5. reist rundt i verden sammen med kjæresten

 

Hvis du fant et flaxlodd på gata som allerde var skrapt, og gevinsten på 1 mill lyste mot deg.. ville du casha inn loddet, eller etterlyst personen som åpenbart har mistet det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville gått til politiet med det

 

 

Hva ville du gjort hvis din første kjærlighet hadde dukket opp og lagt seg etter deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Nei, egentlig ikke.

 

 

 Har du noen gang vært vitne til noe ulovlig, uten at du gikk til politiet med det?



Anonymous poster hash: 23000...b93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tar tog ofte så er en del på oslo s, ser mye.  spesielt en gang ble jeg vitne til  ran+ dopsalg o.l masse drama, et par menn hang på togstasjonen der jeg sto og venta ved en plattform med to spor, var mange mennesker der.  Bemerket meg dem, men av erfaring ikke lurt å se sånne i øya, spesielt han ene hadde en avrevet shorts(snakker ikke dongri avrevet på "normal" måte, en grønn tøyshorts, slitt)  hvor halve boksern stakk ut, resten hadde "shady" oppsyn. Satt å leste boka mi og ventet på toget. Ignorerer. Så kommer en kar til med rulletrappa, de der flate de har der uten trapp. Ser truende ut dytter en liten pose med noe hvitt i henda på han med shorts, diskre i en form for håndhilsen, men jeg ser det. Ignorerer for jeg må hjem og jeg kan ikke akkurat gjøre noe. Like ved meg sitter noen som jeg vet er politistudenter, jeg har observert dem ta samme tog som meg tidligere og vet de går på skolen. De ser det ikke, prøver å få øyekontakt med de, er de eneste jeg ser rundt meg som kan være kompetente. Den ene mannen som har hengt med han med shortsen siden jeg kom går bort til ei ung jente, tar rett og slett bare noe fra veska hennes. Går kjapt derfra, løper ikke, en svær kar kommer løpende etter å ha gått av toget, og det blir en slåsskamp over rullebanene/trappene, forstår på hylene fra jenta at sværingen antagelig er typen hennes. Akkurat samtidig kommer vektere løpende(noen har varslet? kamera? aner ikke ), fyren som har tatt noe fra veska kaster det han har tatt over til han med den avrevne shortsen og roper at han må løpe til toget. Han med shortsen løper inn på toget, ubetjent vogn. Vekterene kommer til roper til konduktøren og hopper inn i toget. Så kommer mitt tog og jeg går på..

 

aner ikke hva som skjedde videre. Så ut som et slags "gjengopprør" eller noe interne greier, som involverte en god del av folka rundt der jeg sto, ikke i tvil om at det var noe dop det dem kasta og det han med shortsen fikk trykket i hånda.  Følte jeg virkelig var midt i noe greier så var glad jeg kom unna.

 

Noen ganger har jeg helt noia av å henge på oslo s og vente på toget :sjokkert:

 

stort sett ikke noe stress men er disse episodene innimellom da... liker ikke utviklinga :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte helt spm..

 

Syns du det bare blir mer og mer kriminalitet og er litt redd hvor det kan føre oss som samfunn og nasjon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Ja.

 

 

 Finner du på noe morsomt og spennende, når det er helg ?

 



Anonymous poster hash: 23000...b93
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir som regel ikke veldig fyllesjuk, bare litt redusert

Når var sist gang du var ute på byen?

Endret av Olaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På torsdag

 

hva spiste du til frokost i dag?



Anonymous poster hash: 47c70...098
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...