Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Jessica-Oslo

Jeg er veldig fornøyd med tingenes tilstand her og nå, så jeg tror ikke jeg ville endret :)

Jeg er veldig glad i jobben min!

Har du noen gang gitt noen noe, for så å be om å få det tilbake senere?

Endret av Jessica-Oslo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Vet ikke om jeg er proff, men jeg er glad i å handle gaver og prøver å finne ting som representerer den enkelte :)

Ville du gitt fra deg favorittkjolen din, om noen du kjente virkelig ønsket seg den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Hvis jeg bruker sko som passer riktig, så ja :) uuups, postet litt sent)

167 cm

Hva ville du brukt: pensko som er veldig fine, men vonde eller mindre fine sko, men komfortable?

Endret av AnneSuss
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Jeg er glad i fine sko, så om jeg ikke skulle gått veldig langt hadde jeg nok gått for de jeg synes var fine :) Men klart, skal jeg på tur med hunden eller lignende velger jeg komfort!

Hvor ofte går du i høye hæler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Ballerinasko synes jeg kan være kjempefint! :) Kommer litt an på typen, og kanskje ikke helt heldig på vinterhalvåret.. men mange fine varianter til sommeren :)

Er du glad i å kle deg i farger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Vet du, jeg er veldig glad i farger - sånn som deg, så jeg vet virkelig ikke om jeg har noen soleklar favoritt? :) Tror skapet mitt inneholder en veldig god blanding av alt?

Har du en drøm du MÅ oppfylle før du blir gammel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jessica-Oslo

Jeg feirer sammen med min familie. Oftest hos besteforeldre :) Vi reiser en tur på kirkegården for å legge på krans og tenne lys for de vi har mistet, deretter er det middag og påfølgende gaveåpning. En veldig trivelig kveld!

Kunne du feiret jul helt alene i et fremmed land, eller føler du at du må være hjemme med tradisjonene og dem du kjenner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...