Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest SunflowerPenguin

Liker ikke vanlig kaffe, sá da má jeg vel si nei. Unntatt hvis kaffen har mye mjólk og sukker i den, da kan det vaere greit. ;) Svigermora mi lager sánn hjemmelaget kaffe Latte som blir laget mye pá denne máten, og den er faktiskt veldig god! :biggrin:

Ser du pá reven som smartere enn ulven? Da tenker jeg mer sánn i virkeligheten og ikke som de er sett pá i folke eventyr. ;):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er ikke jeg noen dyre ekspert, men jeg tror reven er mer selvstendig enn ulven. Å klare seg alene gjør deg nok litt mer erfaren enn om man er sammen med en gruppe, så jeg tror reven er litt smartere :)

Har du sett en rev før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Løver har svarte flekker bak ørene. Dyra i villmarken er stort sett fargeblinde og ser bare nyanser, så løve og gress blandes i hverandre. Derfor er de gode jegere. Men de svarte flekkene, de er der for at ungene skal kunne følge sin mor. For det svarte skiller seg ut fra alt det "gressfargede".

Det samme gjelder tigere, men deres flekker er hvite.

(litt rotete forklart)

IMG_2059.jpg

Var det nyttig å vite synes du?

Endret av Mynona
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! jeg elsker disney filmer!

Hvilken Disney film er din favoritt?



Anonymous poster hash: 05b59...6ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei i grunnen ikke, bare et fåtall av dem, men jeg holder meg vekk fra de fleste hunder grunnet allergi.

Synes du kyr er skumle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har aldri kjent ei ku noen gang, men det er kanskje størrelsen deres som er litt skummel...

Har du et hemmelig ønske om å være budeie/dyresteller en sommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker begge deler jeg. Alt til sin tid. Hadde blitt sprø hvis jeg måtte være i by resten av livet, men hadde blitt like sprø hvis jeg måtte være på landet resten av livet.

Hvilken faktor er viktigst for deg når du skal velge sted å bosette deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...