Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Akkurat vært på telefonen med en koselig fyr jeg skal hilse på i morgen :) Nå er det inn på kjøkkenet og redde nattmiddagen :)

Ville du hatt en ape i huset ditt, om det var det eneste som kunne reddet livet dens?

Heldig fyr :)

Spørs hvor lenge, om det var for noen dager så ja. Kunne kjøpt bananer til den på kiwi

Ville du vært med på paradise hotel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jessica-Oslo

Heldig fyr :)

Åååå, tusen tusen takk vennen :)

Jeg tror jeg ville stått over Paradise altså!

Kunne du blitt med på et tv-program? I så fall: hvilket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Farmen! Eller robinsonekspedisjonen. Begge 2 hadde vært kult men farmen er mer episk syns jeg til tider så det ville blitt førstevalget mitt :)

Har du vært i berlin før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Home and away

Hva gjør du på nå?

Ikke stress ;) Er vanlig og se serier på tv, ikke dette nymotens tulle nett tv ;)

Vel pá tv sá má du fólge med pá hvilken klokkeslett hver tv serie starter, pá nettet sá kan du se pá en episode nár som helst nár det passer deg best uten á mátte tenke pá en klokkeslett.

Det er greit med tv hvis du liker det best. Jeg er ná ikke sá innmarri glad i á se pá mye tv sjólv, sá for meg sá synes jeg det er mest praktiskt med á se flest ting pá nettet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel pá tv sá má du fólge med pá hvilken klokkeslett hver tv serie starter, pá nettet sá kan du se pá en episode nár som helst nár det passer deg best uten á mátte tenke pá en klokkeslett.

Det er greit med tv hvis du liker det best. Jeg er ná ikke sá innmarri glad i á se pá mye tv sjólv, sá for meg sá synes jeg det er mest praktiskt med á se flest ting pá nettet. :)

Jeg liker å se på forskjellige ting som går på tv og bare la tven være på, syns også det er koselig med reklamer. Tv er spesielt koselig rundt juletider, sommertider og andre spesielle tider, da er ikke nett tv i nærheten av å kunne erstatte det engang ;)

Nei har ikke vaert i Berlin.

Har du vaert i Japan?

Nei

Har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg være ærlig ... og det skal jeg jo være i denne tråden, så skjønner jeg ingen ting.

Har du noen å gå til sengs med i kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MiezeKatze

Ja, han sitter å spiller tv-spill, jeg vil at han skal komme å legge seg i senga sammen med meg :)

Hva er det teiteste du har gjort i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal jeg være ærlig ... og det skal jeg jo være i denne tråden, så skjønner jeg ingen ting.

Har du noen å gå til sengs med i kveld?

Du må svare på spørsmålet mitt ellers blir ikke ditt spørsmål gyldig og alle de som har spurt etterpå blir ugyldig

Ja, han sitter å spiller tv-spill, jeg vil at han skal komme å legge seg i senga sammen med meg :)

Hva er det teiteste du har gjort i dag?

Ingenting

Hva er det verste du har gjort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må svare på spørsmålet mitt ellers blir ikke ditt spørsmål gyldig og alle de som har spurt etterpå blir ugyldig

Ingenting

Hva er det verste du har gjort?

aha, er det slik det virker - det er noen som påtar seg å overta tråden for å bestemme hva som skal gjøres eller ikke. Som Olav Harald. For det er jo ditt spørsmål som er viktig. Takk

Det verste jeg har gjort er å brette ut en binders på eget initiativ.

Tok du den?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det må være at jeg var med på mobbing. Jeg angrer frytkelig på det.

Hva er din drøm for neste år?

Neste år skal vi nå det målet å få vår sønn opp å gå

Har du noen ikke-materialistiske julegaveønsker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, er det slik det virker - det er noen som påtar seg å overta tråden for å bestemme hva som skal gjøres eller ikke. Som Olav Harald. For det er jo ditt spørsmål som er viktig. Takk

Det verste jeg har gjort er å brette ut en binders på eget initiativ.

Tok du den?

Hva i all verden er det du snakker om? Hva har farmen med dette å gjøre? Det er regler i denne tråden og om du skal poste her må du følge dem. Skjerp deg og slutt å vær frekk...

Det må være at jeg var med på mobbing. Jeg angrer frytkelig på det.

Hva er din drøm for neste år?

Å finne den store kjærligheten

Liker du shopping?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...