Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Gjest incognita

Min egen mener du? Jeg pleier å lage meg en ordentlig bursdagsfrokost helt for meg selv.. da lager jeg noe ekstra godt, slik som pannekaker eller scones med godt tilbehør. Så tenner jeg lys og tar jeg meg god tid og koser meg med mat og kaffe + aviser før jeg drar på jobb. Noen ganger har venner stelt i stand en feiring for meg til kvelden, særlig hvis dagen faller på en helgedag. Da drar vi ut og tar noen glass. Bursdag er koselig. :)

Synes du bursdagsfeiringen min var litt overdådig? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Min egen mener du? Jeg pleier å lage meg en ordentlig bursdagsfrokost helt for meg selv.. da lager jeg noe ekstra godt, slik som pannekaker eller scones med godt tilbehør. Så tenner jeg lys og tar jeg meg god tid og koser meg med mat og kaffe + aviser før jeg drar på jobb. Noen ganger har venner stelt i stand en feiring for meg til kvelden, særlig hvis dagen faller på en helgedag. Da drar vi ut og tar noen glass. Bursdag er koselig. :)

Virker koselig ut ja. :danse:

Ja, eller iallefall sá kjente jeg noen for noen fá árs siden som var det.

Er du en privat person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Fordelen med å dusje på morgenen er at jeg våkner og føler meg klar, frisk og rask for dagen. Fordelen med å dusje på kvelden er at det er så utrolig deilig å legge seg nydusjet! Og særlig i nyvasket sengetøy - det er nesten det beste som finnes :) Så... .Tror jeg må si kvelden, hvis det er nytt sengetøy :)

Dusjer du mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...