Gå til innhold

Klarer du å være ærlig?


Explosive

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Gjest Jessica-Oslo

Jeg tror jeg ville valgt det samme igjen. Har en eller annen drøm nummer to, så ikke heeelt sikker.. men tror :)

Hvordan trodde du livet ditt skulle bli som voksen, den gang du var barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg skulle bo i usa og jobbe der, for det er noe jeg alltid har hatt lyst til. Sånn ble det ikke gitt :)

Har du forandret personlighet mye siden du var barn? Eks: veldig aktiv til å ikke være aktiv i det i hele tatt. Like å være sosial til å ikke være det. osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Rhaegar Targaryen

Jeg har nok forandret meg en god del. Jeg var utentvil mye mer sosial som barn. Men som voksen foretrekker jeg og være alene.

Vist du kunne dratt tilbake i tid å likvidert Hitler tror du at du hadde vært i stand til det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Det er egentlig veldig mange. ;) Da jeg var yngre ónsket jeg at jeg hadde en TidsMaskin. :biggrin: Synes fortsatt at det er noe fascinerendes med den tankegangen der ná ogsá, men det er sá mye jeg ville ha likt á oppleve fra tider i historien.

Kan vel si at jeg skulle likt á se hvordan det var i middelalderen som med slott og lignende, det er noe sá interessant med á oppleve slott og borger i dag og, men hadde vaert sá flott á se dem da de var pá sitt beste, o.s.v...

Hva om du sá en dinosaur eller drage i lópet av vár tid, hvordan ville du ha reagert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...