Gjest Daenerys Skrevet 6. mars 2012 #301 Del Skrevet 6. mars 2012 Masse lykke til, dette går bra! Tenk hvor herlig det blir etterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. mars 2012 #302 Del Skrevet 6. mars 2012 Siden denne lå på nye innlegg, og hadde den tittelen den hadde, så ble det for fristende! Lykke til med.. sånn puppeting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 7. mars 2012 #303 Del Skrevet 7. mars 2012 Håper puppene ble fantastiske, og at du ikke har det for vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 7. mars 2012 Forfatter #304 Del Skrevet 7. mars 2012 Takk litt smått vondt, men gode smertestillende og alt er vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. mars 2012 Forfatter #305 Del Skrevet 10. mars 2012 Åh, puppene har blitt helt fantastiske! Tre (fire?) dager post-op og fortsatt ganske hovent, men da jeg kunne ta av bandasjen i går og fikk lov til å ta på sports-bh var det bare himmelst! Hadde kjøpt en sports-bh i størrelse 75D, men jeg var så hoven at jeg ikke hadde sjans til å få den på - endte opp med en i 80E som jeg (heldigvis!) hadde liggende hjemme. Skal gladelig innrømme at det er småsært å se de "nye" brystvortene mine i speilet, med masse plastertape rundt, og fullt av blodflekker og blåmerker under tapen... Spesielt når det ikke er vondt i det hele tatt. Gleder meg til jeg er ferdig med tape og sports-bh (sports-bh tre uker 24/7, så to uker kun dag, deretter hvordan bh jeg vil! taping i tre måneder, men det skal jeg klare ) og kan gyve løs på magen Her hviler vi ikke i jakten på drømmekroppen, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 11. mars 2012 #306 Del Skrevet 11. mars 2012 Gratulerer med nye pupper! Og dagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. mars 2012 Forfatter #307 Del Skrevet 11. mars 2012 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2012 #308 Del Skrevet 18. mars 2012 Håper du lever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #309 Del Skrevet 18. mars 2012 Jeg lever, men den ene puppen er litt teit. Ikke forhøyet CRP, men det kommer da vitterlig betennelsesvæske ut fra såret allikevel, så jeg krangla med legevakta i kveld og skal til fastlegen i morra. Ellers har jeg fått dato til bukplastikk, og med en gang puppene er bra er jeg overbevist om at livet vil smile Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. mars 2012 #310 Del Skrevet 18. mars 2012 Så kjipt Håper det ordner seg raskt og at de blir fantastiske! Lenge til bukplastikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 18. mars 2012 Forfatter #311 Del Skrevet 18. mars 2012 Så kjipt Håper det ordner seg raskt og at de blir fantastiske! Lenge til bukplastikken? Det blir om et par måneder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 23. mars 2012 #312 Del Skrevet 23. mars 2012 Hvordan står det til med deg, Aramee? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #313 Del Skrevet 23. mars 2012 Den ene puppen er litt teit for tiden, ikke betent lenger, men nå har "kryss-snittet" åpna seg litt og det kommer ut...gugg den helsefaglige termen er vel nekrotisk fettvev, men det ser ut som gugg Ikke noe farlig, og definitivt ikke vondt, men så kjennes det uansett ut som om jeg har skrubbsår på begge puppene da Noe som forøvrig er en bedring fra for en uke siden, da det kjentes ut som om noen hadde kjørt over puppene med hjullaster Men jeg er ved godt mot, sola skinner (vel, den gjorde i alle fall det før i dag!), den nye dietten fungerer strålende, og det er snart sommer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 23. mars 2012 #314 Del Skrevet 23. mars 2012 Hurra for bedring, godt mot, bra diett og vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 23. mars 2012 Forfatter #315 Del Skrevet 23. mars 2012 Ser forøvrig ut som om jeg har havnet på en 75DD/E i bh-størrelse. Det er jo fortsatt stort, men mye bedre enn GG/H som jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. april 2012 #316 Del Skrevet 1. april 2012 Hvordan er puppene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. april 2012 Forfatter #317 Del Skrevet 1. april 2012 Knallfine! Men alt annet er dritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilo87 Skrevet 1. april 2012 #318 Del Skrevet 1. april 2012 Har lest igjennom tråden din nå. Må bare si WOW, utrolig imponert!! Men har du målt bh-str. din hos undertøy spesialist? skjønner meg fremdeles ikke på de str. Jeg målte hos Change. Der fikk jeg beskjed om at jeg har 70DD og jeg har små pupper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. april 2012 #319 Del Skrevet 1. april 2012 Knallfine! Men alt annet er dritt Bare å sende meg en pm om du føler for å lufte hodet litt vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. april 2012 Forfatter #320 Del Skrevet 10. april 2012 Det blir lite trening, mye mat og mye sløving for tiden, men jeg merker at jeg har godt av det sånn ting er nå. Puppene er snart helt grodd, de ser bra ut (syns nå jeg da ) og jeg gleder meg til å få tatt magen om 35 dager Er i permisjon fra studiet og sykemeldt fra jobb, og begge deler kommer nok til å være "standard" en tid framover, men sånn er det bare når ting ikke er som de skal :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå