Gjest SemperFi Skrevet 29. januar 2012 #261 Del Skrevet 29. januar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #262 Del Skrevet 30. januar 2012 Vekta går bare oppover, og jeg er sykemeldt i to uker til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 30. januar 2012 #263 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvorfor er du sykemeldt? :| Hehe, du har kanskje samme problem som meg, jeg går opp i vekt bare av å se på vann. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #264 Del Skrevet 30. januar 2012 Hvorfor er du sykemeldt? :| Hehe, du har kanskje samme problem som meg, jeg går opp i vekt bare av å se på vann. Jeg har gjort noe tull med ryggen som de ikke finner ut av :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 30. januar 2012 #265 Del Skrevet 30. januar 2012 Uff, dumme ryggen! Håper de finner ut av tullet snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #266 Del Skrevet 30. januar 2012 Uff, dumme ryggen! Håper de finner ut av tullet snart! Det håper jeg også, for sånn jeg går nå er ting bare jævlig. Og jeg er vant med smerter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 30. januar 2012 #267 Del Skrevet 30. januar 2012 Oida, ikke bra Har du prøvd naprapat? Jeg har ei jeg trygt kan anbefale deg... Hvis du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 30. januar 2012 Forfatter #268 Del Skrevet 30. januar 2012 Oida, ikke bra Har du prøvd naprapat? Jeg har ei jeg trygt kan anbefale deg... Hvis du vil Det fungerte godt sist jeg hadde trøbbel med bekkenet, så jeg var til første time på torsdag. Det gjorde ikke veldig godt, jeg vil faktisk påstå at det gjorde ting verre, men jeg har en time til denne uka, og håper det løser litt opp i ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. februar 2012 Forfatter #269 Del Skrevet 1. februar 2012 Teite, teite ryggen. On the bright side: 79.0 kg i dag, det er ned 1.8 den siste uka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. februar 2012 #270 Del Skrevet 1. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 1. februar 2012 #271 Del Skrevet 1. februar 2012 Wuhuu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #272 Del Skrevet 16. februar 2012 Nå virker det som om ryggen endelig har løsna litt - stråler ikke lenger ut i beina, og jeg kan sitte nesten en hel dag på skolen Er sykemeldt på sjette uka nå, og kjeder vettet av meg, men smertene fra ryggen har forflytta seg opp til skuldre og nakke også nå, så jeg er absolutt ikke i stand til å gå på jobb. Vekta er det så-som-så med, men jeg fikk et brev i posten i går som gjør at jeg er virkelig nødt til å skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. februar 2012 #273 Del Skrevet 16. februar 2012 Et brev? så bra ryggen er bedre! Spark i gang igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #274 Del Skrevet 16. februar 2012 Et brev? så bra ryggen er bedre! Spark i gang igjen Time til plastikk-konsultasjon Så nå må jeg ned de siste par kiloene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. februar 2012 #275 Del Skrevet 16. februar 2012 Time til plastikk-konsultasjon Så nå må jeg ned de siste par kiloene Til hva da? :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #276 Del Skrevet 16. februar 2012 Til hva da? :o Skal jeg liste opp alt jeg vil ha gjort? Skal vi se... Brystreduksjon, bukplastikk, flanker, overarmer og innside lår Foreløpig er det de to første som er viktigst for meg, de er mest sjenerende og til hinder. Det blir litt løshud etter veldig mange kg vektnedgang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 16. februar 2012 #277 Del Skrevet 16. februar 2012 Skal jeg liste opp alt jeg vil ha gjort? Skal vi se... Brystreduksjon, bukplastikk, flanker, overarmer og innside lår Foreløpig er det de to første som er viktigst for meg, de er mest sjenerende og til hinder. Det blir litt løshud etter veldig mange kg vektnedgang... Så lenge det er ting som hemmer din hverdag. Du er flink, det skal du ha. Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. februar 2012 #278 Del Skrevet 16. februar 2012 Skjønner deg godt, spesielt når det er til hinder og bukplastikk også, du har jo gått ned kjempemasse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #279 Del Skrevet 16. februar 2012 Så lenge det er ting som hemmer din hverdag. Du er flink, det skal du ha. Stå på! Takk Skjønner deg godt, spesielt når det er til hinder og bukplastikk også, du har jo gått ned kjempemasse! Det er egentlig puppene og magen som plager meg mest, resten er det ikke så farlig med igrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. februar 2012 #280 Del Skrevet 16. februar 2012 Brystreduksjon er jo litt skummelt også. Kjenner et par som har gjort det, de fikk det bedre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå