FrøkenJosefine Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 22. juni 2011 Ikke akkurat, for det emosjonelle rotet han prater om er at jeg har grått to ganger fordi jeg har savnet bestekompisen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 22. juni 2011 #82 Del Skrevet 22. juni 2011 Josefine, lille ugla. Der finnes en som er bedre for deg der ute. En som liker ugler, som får deg til å smile når du er lei seg, som vil snakke med deg når humøret ikke er på topp - fordi han vil gjøre det bedre. En som klemmer deg når du føler deg alene, gir deg en blomst når du har gjort noe bra, en du vil sitte oppe lengre for om natten for å gjøre ferdig en bursdagsgave, en så viktig for deg at du slites mellom hvem du skal feire jul med av ham og familien din. En som får deg til å bli rotløs, for røttene dine er der han er. En god venn, en kjærlig partner, en støtte i motgang, selskap i gleden. Og måtte villvettene sørge for at det skjer snart. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 22. juni 2011 Tuuusen takk Tirkesmor! :D Ja, er en sånn jeg vil ha! Han likte ikke Ugle-filmen engang! hehe MAKAN! Jeg er glad, for jeg vet at det finnes en sånn der ute, som ser hvor vakker jeg egentlig er og kan være med den rette.. Og som får frem det beste i meg og ikke det værste! Herregud, jeg er jo like flink til å dømme menn som Ewa Braun! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NozMonster Skrevet 22. juni 2011 #84 Del Skrevet 22. juni 2011 (endret) jeg tror han er veldig redd for å knytte seg til mennesker? kanskje han er redd for å bli glad i noen, for så å bli dumpet/sviktet/ tråkket på? ...når jeg tenker etter, så er vel det litt logisk ift mobbingen han har opplevd? edit; jeg blir glad når jeg leser at du forstår at det ikke er deg det er noe galt med! for det er nemlig så sant at det nesten ikke er mulig!! det er han som ikke fortjener deg josse! Endret 22. juni 2011 av NozMonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #85 Del Skrevet 22. juni 2011 Det kan godt hende, Noz.. Men jeg kan ikke ta ansvar for hans følelser når han ikke snakker med meg, spesielt når han ikke VIL snakke med meg.. Han har jo vist sine ekte farger idag synes jeg da, var flere meldinger idag som jeg har reagert på som viser at han ikke har noen empati for meg og slikt. Jeg føler jeg har gitt det jeg kunne! Sier jo litt at jeg er gladere nå som det er slutt enn jeg har vært på en stund! Tror ikke vi passet sammen rett og slett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 22. juni 2011 #86 Del Skrevet 22. juni 2011 Takk for idag søtnosen, var kjeempe kos! Ja du fortjener virkelig mye bedre altså, du er såå mye mer enn han noen gang kan drømme å bli. Synes du bare skal ignorere han nå, han virker jo heeelt mentally challenged... hadde han vært i samme rom som meg hadde bare en av oss kommet levende ut for å si det sånn Jeg heier på deg, bare å ringe meg om du trenger å snakke en dag!! Kleemmer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #87 Del Skrevet 22. juni 2011 Hehe så søt du er! :D Ja, du fikk jo alt han hadde sagt på sølvfat under lunsjen idag.. Hehe er veldig letta og glad nå altså, trodde ikke jeg kom til å ta det sååå bra men falt skikkelig på plass hvordan ting har vært med han..At han bare har manipulert meg! Masse, gode, varme, harde og myke klemmer fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 23. juni 2011 Hei og hopp fluesopper! Idag har jeg igjen sovet ekstremt mye, men tror jeg har trengt det, lytter til kroppen og gjør som den sier! Jeg er i generellt godt humør og har lagt flere planer fremover for hva jeg vil, det virker som jeg har det myyye bedre allerede! Var som hundre kilo kom av skuldrene mine igår! Håper folket og min pittelille, men fantastiske tilhengerskare har det godt? Masse gode klemmer fra Rosinfine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. juni 2011 #89 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg FORLANGER ugleformede pom-pommer om jeg skal tilhøre tilhengerskaren din. Om jeg får det så skal jeg være med på å øve inn eggende øvelser mens vi bruser med fjærne. Vent litt. Hjerna på tomgang, tomt for fuglemetaforer. Hvordan er formen da, lille fjærball? Edit: Og her tenkte jeg å skrive en setning om at det er godt å se du er optimistisk. Har du kaffe? Jeg trenger litt. Endret 23. juni 2011 av Tirkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 23. juni 2011 Hehehe fjærballen er ready for take-off! Ingen høner å plukke med noen, ingen fjærne tanker eller nebbete ord kastet i høytflyvende retninger.. Har ei pongponger, men tilhengerskaren min skal få slippe måkebæsjh i hue i evig fremtid! Sende en brevdue omgående til mine fjærete slektninger! Kaffe kan skaffes, men har bare firstprice pulverkaffe.. en skam! Ellers fikk jeg en blå kaffetrakter av bestemor en gang, tror den ligger i boden! hehe Duda pirketirkes? Alt bra med min lille spurv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. juni 2011 #91 Del Skrevet 23. juni 2011 *kvitre* .....nå fikk jeg lyst til å se Fuglekrigen igjen. Feigen er den ultimate bag guy. Om du ikke har sett seg så MÅ du. (Tegnefilm, dansk-norsk samarbeid, et av hovedkarakterene er en drikkfeldig gammel ugle). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. juni 2011 #92 Del Skrevet 23. juni 2011 Seg? Sett SEG? Den, selvfølgelig. Jeg tror jeg har hodet under armen i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 23. juni 2011 Hehehe skjønte ikkenoe av hva du mente nå! Hvilken film burde jeg se? Så "legenden om vaktduene" og det er faktisk en av de beste filmene jeg har sett! Satt og "oh"-et og "ah"-et, Lo og gråt om hverandre! hehe Ugler for the win! Haaa haaaa (because im a hipster) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. juni 2011 #94 Del Skrevet 23. juni 2011 Fuglekrigen! Et lite utgrad. Er en helaftens, 1 time og 20 min lang eller noe sånt, mye underfundig humor som passer bedre for voksne enn barn. Hadde den blant mine barnefilmer og mine tantebarn elsker den, surrer og går i huset her flere ganger i måneden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. juni 2011 #95 Del Skrevet 23. juni 2011 ...utDraG. Nå gir jeg opp. Tastene mine inndras herved. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #96 Del Skrevet 23. juni 2011 hihi utgrad, du er virkelig sliten du tufsehøna? Elsker stemmen til han som er ugla, han dubbet mye barnefilmer i mine yngre dager! Skikkkelig godstemme.. Hehe han måka ligna litt på han onkelen som alltid blir fullest i bryllup, alla han i Terkel i knipe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 23. juni 2011 Freaka meg litt ut at hun deilige dama hadde Bh men ikke truse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 23. juni 2011 #98 Del Skrevet 23. juni 2011 Donald Duck, vet du. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 23. juni 2011 Har du sett Else Kåss Furuseth sin versjon av det? Elsker henne ass! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 23. juni 2011 #100 Del Skrevet 23. juni 2011 Oi, her har jeg gått glipp av mye ser jeg! Men godt å se at du har det fint nå, Frøken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå