Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jenta ser bra ut, eller ok ut, hva er da hovedgrunnene til at hun går rundt og er singel?

Og går vi vekk fra for høye krav. Hvilke personlige issues har den single jenta?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarte å trykke på anonym-knappen, der. :skravle:

Gjest Bjørn82
Skrevet

Hvis jenta ser bra ut, eller ok ut, hva er da hovedgrunnene til at hun går rundt og er singel?

Og går vi vekk fra for høye krav. Hvilke personlige issues har den single jenta?

Dersom hun prøver å få seg en type, så vil jeg tro at hun har for høye forventninger til den hun skal få. Kanskje hun går etter de som er utenfor hennes liga.?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mitt problem er selvtillit som fører til at jeg blir avhengig og uselvstendig i et forhold. Dårlig selvtillit er rett og slett usexy. Menn vil gjerne ha et useriøst forhold til meg, for jeg ser bra ut og er god i senga, men det er ikke nok til å bygge et liv sammen.

Gjest hogwash
Skrevet

Noen av oss trives jo best som single da...

For min del sikkert mest fordi jeg er et stabeist og vanskelig.

• Liker 2
Skrevet

Krever man for mye om man vil ha en man har kjemi med? Som man kan fjase og tøyse med? o.O

Jeg møtte en utrolig hjelpsom og KOSELIG fyr på T-banen engang, og han var ikke det man kaller billedpen. Men likevel hadde han så behagelig utstråling, så jeg tenker nok at han ikke var så uattraktiv blant det motsatte kjønn. Han virket så tilstedeværende, så hjelpsom. Jeg var lost på Nydalen stasjon. Kanskje han til og med leser dette? O.o Haha. Jeg satt og tenkte etterpå hvilket kupp jeg hadde gått glipp av, for han kunne jeg forelska meg i. :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Har dere tenkt over hvor tilfeldig partnervalg ofte er?

Om du ikke driver med nettdating,så er det utrolig mange

som satser på en person som viste en 'gjensidig' interesse

under tilfeldige omstendigheter,SPESIELT da i ung alder.

Når en blir eldre så blir en ofte mer bevisst på ting en

ønsker/ikke ønsker i en potensiell partner,men ironien er

ofte at da har 'mulighetene' blitt mindre...

Folk er etablerte,har barn,dårlig tid,sliter med sitt osv...

Jeg for min del reflekterer ofte over muligheter som var til

stede som jeg aldri benyttet meg av,kanskje var en av de 'den'

rette,who knows?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Personlig føler jeg ofte at menn er så "på" at jeg blir skremt vekk. Jeg er en type jenter menn fort faller for, og jeg blir ikke tiltrukket av noen som liker meg "såååå godt" før de engang har fått muligheten til å bli kjent med meg. Da liker de tanken på å bli forelsket, og det har ingenting med meg å gjøre, utover at jeg fysisk var tilstede til gitt tid. Jeg blir litt oppgitt av sånt.

Hadde en kompis som sjekket meg opp etter alle kunstens regler i fylla, og da jeg avviste han, gikk han rett bort til venninnen min og dro samme triks på henne. De er sammen den dag i dag. Det blir liksom litt for tilfeldig for min del.

Jeg er singel fordi jeg ønsker å faktisk like den personen jeg skal bli sammen med. For den ham er.

• Liker 2
Skrevet

Tror hovedgrunnen til at jeg er singel er at jeg ikke akkurat leter. Hvis jeg møter gutter klarer de enten å lese mellom linjene at jeg ikke er ute etter noe seriøst, og de som ikke tar hintet har jeg sagt det mer eller mindre rett ut til.

Også er det et spørsmål om kjemi. Tidligere forelskelser har jeg hatt dødsgod kjemi med, så det setter kanskje standarden på et uoppnåelig sted?

Oh well, jeg synes egentlig det har passet veldig godt å være singel de siste årene nå, men samtidig vil jeg jo være forholdsvis ung når jeg stifter familie en gang også, så kanskje jeg må få meg ut på banen igjen? :fnise:

Skrevet

Personlig føler jeg ofte at menn er så "på" at jeg blir skremt vekk. Jeg er en type jenter menn fort faller for, og jeg blir ikke tiltrukket av noen som liker meg "såååå godt" før de engang har fått muligheten til å bli kjent med meg. Da liker de tanken på å bli forelsket, og det har ingenting med meg å gjøre, utover at jeg fysisk var tilstede til gitt tid. Jeg blir litt oppgitt av sånt.

Hadde en kompis som sjekket meg opp etter alle kunstens regler i fylla, og da jeg avviste han, gikk han rett bort til venninnen min og dro samme triks på henne. De er sammen den dag i dag. Det blir liksom litt for tilfeldig for min del.

Jeg er singel fordi jeg ønsker å faktisk like den personen jeg skal bli sammen med. For den ham er.

Vitner om fullstendig umodenhet fra mannens side,eller 'overfladiskhet'.Enig i din konklusjon basert på dette.

• Liker 1
Skrevet

Har dere tenkt over hvor tilfeldig partnervalg ofte er?

Om du ikke driver med nettdating,så er det utrolig mange

som satser på en person som viste en 'gjensidig' interesse

under tilfeldige omstendigheter,SPESIELT da i ung alder.

Når en blir eldre så blir en ofte mer bevisst på ting en

ønsker/ikke ønsker i en potensiell partner,men ironien er

ofte at da har 'mulighetene' blitt mindre...

Folk er etablerte,har barn,dårlig tid,sliter med sitt osv...

Jeg for min del reflekterer ofte over muligheter som var til

stede som jeg aldri benyttet meg av,kanskje var en av de 'den'

rette,who knows?

Førstemann til mølla er ikke nødvendigvis noe smart prinsipp i lengden, nei.

Men som du sier så kan det ellers fort ende opp med at alle møllene er borte.

I hvertfall de man kunne tenke seg å gjøre bruk av :smoke:

Skrevet

Nå er jeg aldri ute på byen, hmmm.

Skrevet

Kjenner meg veldig godt igjen i det AB skriver her.

Mange vil nok si at jeg er kresen,-og det er jeg, kresen på hvilke følelser som skal være tilstede både hos meg og hos han. Jeg har forsøkt å gripe tak i småforelskelser men de dør fort når man får en klar følelse av å være "tilfeldig" valgt.

• Liker 2
Skrevet

Man skal jo forelske seg, og det er ikke like enkelt for alle.

• Liker 1
Skrevet

Så menn vil altså føle seg spesielle? Sjeldne og unike? :P

Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hva skal man med en mann? Vi som er smarte holder oss unna. Så slipper man sjalusi,utroskap,STD,skilsmisse,blow jobs og mas. Og nei,jeg har ikke mangel på beilere.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Så menn vil altså føle seg spesielle? Sjeldne og unike? :P

Hvilke innlegg trekker du denne slutningen på? :lete:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser ganske ok ut, men har ikke kjæreste og det er mange år siden sist. Jeg har fått spørsmål om hvorfor, men det vet jeg ganske enkelt ikke!

Jeg blir fort betatt, men mister interessen like fort. Det er vel jakten jeg liker, å få en bekreftelse på at jeg "får" typen hvis jeg hadde ønsket det.

Helt klart noe psykisk som er forklaringen her. Kanskje jeg er redd for å binde meg til noen og derfor forlater det hele før det blir for nært og intimt.

Det er slitsomt siden jeg egentlig vil møte noen. Blir bare aldri forelska :/ Litt følelsesløs rett og slett.

Skrevet

Hvilke innlegg trekker du denne slutningen på? :lete:

Innlegg #8!

Selv om det var en dame, men jeg tror at menn også har lyst til å føle seg spesielle? At de er den som blir "utpekt", av alle de milliarder mennene som finnes. :P

Men det jeg synes er litt rart med det, er at menn ikke oppfører seg som om damer er så spesielle? Nå har jeg ikke all verdens erfaring med menn, men jeg skjønner meg ikke så godt på dem heller. Mystiske skapninger. Disse spillene man må spille. :P Jeg behersker ikke det.

• Liker 1
Skrevet

Det jeg ser at mine venninner sliter med er iallefall at de er for kresne på "små" ting, ting som man lett kan endre eller tilpasse seg dersom man går inn for det.

For å nevne noen typiske eksempel som jeg har sett her flere ganger; hygiene og økonomi. Det finnes mye bra menn som "bare" sliter med dårlig hygiene, og det er tydeligvis nok til å skremme bort damene. Min kjære pusset tenner for første gang på 20 år første gangen jeg lå over hos ham - og det har han fortsatt med hver dag siden. For min skyld. han sluttet forøvrig også å røyke innen første måneden og det tok ikke mange ukene før han skjønte at nå som han hadde samboer så måtte han ta skikkelig tak i privatøkonomien og slutte å sløse i alle himmelretninger. Med andre ord, jeg fant meg (og falt for) en mann som hadde noen "startfeil" som de fleste av mine single venninner har fortalt meg at ville vært grunn til å dumpe ham, for dem. Men etter bare 2 måneder i et seriøst forhold var han ikke til å kjenne igjen på enkelte områder. Om jeg hadde dumpet ham for så lite, ville jeg jo ha gått glipp av verdens beste mann kun på grunn av filleting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...