Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 2 uker senere...
På 11.2.2016 den 19.19, Kragebein skrev:

Life Is Strange.

Omg. Them. Feels.
Jeg var ødelagt av PGD (post game depression) i en uke etterpå. Har innmari lyst til å spille det igjen, men det tar faen meg tid å komme over det faktum at jeg ikke har så fryktelig lyst til å utsette henne for det på nytt.

Jeg fikk intenst motbydelig lyst til å spille Diablo 2 igjen forrige uke. Så da gjorde jeg det. Har starta tre karakterer allerede for å finne ut hvilken jeg vil spille helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 10.10.2016 den 22.49, NordTroll skrev:

Fallout 4 - tenkte det var greit å få spilt igjennom det til slutt. Level 47 og holder på med Railroad og hovedoppdraget nå, siden eg har gjort alt annet som har dukket opp og kunne tenkt meg flere sideoppdrag, syns det er ganske moro å løpe rundt og snoke rundt i forskjellige bygninger på jakt etter skjulte skatter og xp - men det hadde vært flott om alle stedene eg har vært innom kunne fått "cleared" under navnet på kartet slik at eg slipper å gå innom de samme stedene flere ganger. Eg er forresten syyyykt lei alle disse "hjelp til med å beskytte *stedsnavn*" oppdragene som popper opp, noe eg aldri gidder å gjøre lenger siden de fortsetter til evigheten og forbi.

Når eg er ferdig så blir det enten å begynne på nytt med triologien til Mass Effect, siden eg gleder meg til Andromeda kommer, eller så blir det The Witcher 3.

De blir merket "Cleared" når du er ferdig med de? Her blir de iallefall det.

Lvl 90 her, snart ferdig med Nuka-World:-)

Anonymkode: 90d73...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

De blir merket "Cleared" når du er ferdig med de? Her blir de iallefall det.

Lvl 90 her, snart ferdig med Nuka-World:-)

Ikkje alle stedene dessverre. Noen blir det, mens andre ikkje får den markeringen. Eg kunne tenkt meg innom alle plassene, men når eg ikkje ein gang har noen oversikt over hvor eg har vært, så blir det nok med tanken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WoW - Legion (super casual)

League of Legends (Aram som regel)

Ellers går det i mobil spill som Castle clash og Boom Beach. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 6.11.2016 den 22.17, NordTroll skrev:

Ikkje alle stedene dessverre. Noen blir det, mens andre ikkje får den markeringen. Eg kunne tenkt meg innom alle plassene, men når eg ikkje ein gang har noen oversikt over hvor eg har vært, så blir det nok med tanken..

Ok, husker ikke om alle blir markert...men trodde faktisk det.

jeg gjør det slik at når jeg oppdager et nytt sted, må jeg bare cleare det der og da.

Radaren viser jo også uoppdagede steder som "shady" så de kan unngås om en ikke vil innom der og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...