Gjest Winza Skrevet 14. januar 2015 #1261 Del Skrevet 14. januar 2015 League of legends. Å, morsomt hvordan forkortelser til et spill blir til en annen forkortelse for ord som wow 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 16. januar 2015 #1262 Del Skrevet 16. januar 2015 Har slengt meg på Sims4-bølgen, så det pusler jeg med nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siwhel Skrevet 16. januar 2015 #1263 Del Skrevet 16. januar 2015 Liker meg i mobil verden jeg og simcity er morsom. 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. januar 2015 #1264 Del Skrevet 16. januar 2015 Har slengt meg på Sims4-bølgen, så det pusler jeg med nå. Er ikke det sims 40 dem er på nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1265 Del Skrevet 17. januar 2015 Er ikke det sims 40 dem er på nå? Nei. Det er bare 4 versjoner av The Sims.Anonymous poster hash: c5e6d...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 17. januar 2015 #1266 Del Skrevet 17. januar 2015 Prøver å komme meg til platinum på LoL men det er ikke så lett med alle trollene i preseason.. Det er jo bare å carry det da, hvis du tilhører plat Å, morsomt hvordan forkortelser til et spill blir til en annen forkortelse for ord som wow Det er nok gjort med vilje. Å sørge for at spillet har en forkortelse som er lik noe som er mye brukt. Søk på LoL i google så ser du hvorfor det er smart. Alle som lurer på hva LOL(laughing out loud) betyr vil finne League of Legends. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #1267 Del Skrevet 17. januar 2015 Det er jo bare å carry det da, hvis du tilhører plat Det er nok gjort med vilje. Å sørge for at spillet har en forkortelse som er lik noe som er mye brukt. Søk på LoL i google så ser du hvorfor det er smart. Alle som lurer på hva LOL(laughing out loud) betyr vil finne League of Legends. Tror du virkelig dem kalte spillene world og worldcraft og league og legends fordi dem forkortes til wow og lol? Wow og lol var vell ikke et uttrykk for 10 år siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #1268 Del Skrevet 17. januar 2015 Nei. Det er bare 4 versjoner av The Sims.Anonymous poster hash: c5e6d...912 Jeg har sett massevis av sims spill, vet det er minst 10 stykker men sikkert flere. Syns dem lager så mange på samme måte som med cod at det bare blir latterlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 17. januar 2015 #1269 Del Skrevet 17. januar 2015 Tror du virkelig dem kalte spillene world og worldcraft og league og legends fordi dem forkortes til wow og lol? Wow og lol var vell ikke et uttrykk for 10 år siden? Ja og jo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 17. januar 2015 #1270 Del Skrevet 17. januar 2015 Civ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #1271 Del Skrevet 17. januar 2015 Ja og jo. Rart, jeg hørte ikke ordet lol før sent 2006 til tidlig 2007 i tiende klasse. Hadde jeg hengt på nettet i de tidlige ungdoms åra mine hadde jeg vell visst om alle de orda? Begynte ikke å bli aktiv på nettet for fullt før jeg ble 16 år. Misunner ikke dem barna nå til dags som vokser opp med internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 17. januar 2015 #1272 Del Skrevet 17. januar 2015 Rart, jeg hørte ikke ordet lol før sent 2006 til tidlig 2007 i tiende klasse. Hadde jeg hengt på nettet i de tidlige ungdoms åra mine hadde jeg vell visst om alle de orda? Begynte ikke å bli aktiv på nettet for fullt før jeg ble 16 år. Misunner ikke dem barna nå til dags som vokser opp med internett Utrolig nok så eksisterer ting før du har hørt om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #1273 Del Skrevet 17. januar 2015 Utrolig nok så eksisterer ting før du har hørt om det. Er ikke det jeg sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1274 Del Skrevet 17. januar 2015 Jeg har sett massevis av sims spill, vet det er minst 10 stykker men sikkert flere. Syns dem lager så mange på samme måte som med cod at det bare blir latterlig... De lager utvidelsespakker til det allerede eksisterende spillet. Mange andre spill som også har det.Anonymous poster hash: c5e6d...912 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #1275 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) For å ikke spore av kan jeg si hva jeg spiller. Bubble witch saga 2 De lager utvidelsespakker til det allerede eksisterende spillet. Mange andre spill som også har det.Anonymous poster hash: c5e6d...912 Vet men jeg regner dem som spill siden dem blir solgt som spill Endret 17. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1276 Del Skrevet 17. januar 2015 For å ikke spore av kan jeg si hva jeg spiller. Bubble witch saga 2 Vet men jeg regner dem som spill siden dem blir solgt som spill Når skal du slutte å "diktere" slikt? Selv om at du gjør det, så gjør ikke alle det. Om noen lager en DLC til CoD som gir deg flere baner og oppdrag, er det da et spill eller bare en liten utvidelse? Anonymous poster hash: c5e6d...912 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #1277 Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Når skal du slutte å "diktere" slikt? Selv om at du gjør det, så gjør ikke alle det. Om noen lager en DLC til CoD som gir deg flere baner og oppdrag, er det da et spill eller bare en liten utvidelse? Anonymous poster hash: c5e6d...912 Diktere? Hva søren snakker du om din tulling? Jeg sa at jeg anser dem som spill. Bryr meg fint lite om hva andre syns... Det er en mening og det må du kunne akseptere Endret 18. januar 2015 av Big Jim Rennie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1278 Del Skrevet 17. januar 2015 Diktere? Hva søren snakker du om din tulling? Jeg sa at jeg anser dem som spill. Bryr meg fint lite hva andre syns... Det er en mening og det må du kunne akseptere Ja, så lenge du aksepterer gaming verdens mening også. Å så burde du faktisk roe deg litt ned. Anonymous poster hash: c5e6d...912 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 17. januar 2015 #1279 Del Skrevet 17. januar 2015 Blir stresset når jeg føler jeg blir angrepet men jeg misforsto vel kommentaren din da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2015 #1280 Del Skrevet 17. januar 2015 Du blir jo stresset bare noen ikke deler din "mening" Anonymous poster hash: c5e6d...912 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå