Gjest Winza Skrevet 21. juli 2014 #1001 Del Skrevet 21. juli 2014 Ja, har spilt hele triologien veldig mange ganger. Er ganske hardbanka fan. Det er hardcore Jeg syns spillet er langt nok til at jeg ikke orker å gjøre alt på nytt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 21. juli 2014 #1002 Del Skrevet 21. juli 2014 Det er hardcore Jeg syns spillet er langt nok til at jeg ikke orker å gjøre alt på nytt igjen Shame on you! Haha. Jeg sitter ofte å drømmer om å spille Mass Effect igjen når jeg spiller andre spill. Ingenting som tilfredsstiller like mye, så jeg ender alltid opp med å avbryte en playthrough i et annet spill for å spille Mass Effect igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 21. juli 2014 #1003 Del Skrevet 21. juli 2014 Shame on you! Haha. Jeg sitter ofte å drømmer om å spille Mass Effect igjen når jeg spiller andre spill. Ingenting som tilfredsstiller like mye, så jeg ender alltid opp med å avbryte en playthrough i et annet spill for å spille Mass Effect igjen. Skulle ønske jeg følte det slik. Var slik jeg brukte å gjøre når jeg var liten men nå spiller jeg et spill en gang og er ferdig. Om spillet er bra nok kan det hende jeg replayer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 22. juli 2014 #1004 Del Skrevet 22. juli 2014 Skulle ønske min nåværende PC kunne kjøre ME, men dessverre. Har kost meg med bøkene isteden, samt at jeg har fått rundet Morrowind, som også er fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2014 #1005 Del Skrevet 22. juli 2014 Skulle ønske min nåværende PC kunne kjøre ME, men dessverre. Har kost meg med bøkene isteden, samt at jeg har fått rundet Morrowind, som også er fantastisk Finnes mass effect på bok? Anonymous poster hash: 5567a...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 22. juli 2014 #1006 Del Skrevet 22. juli 2014 Finnes mass effect på bok? Anonymous poster hash: 5567a...c35 Det er skrevet fire bøker Den første, Revelation, beskriver hva som skjedde mellom Saren og David Anderson før første spillet. Den andre, Ascension er i mellom spill 1 og 2, og handler om Cerberus og hvordan de tukler med Reapers-teknologi. Den tredje, Retribution, er fra hva som skjer rett etter ME2, som er litt en fortsettelse på den forrige. Den fjerde har jeg ikke turt å lese, for det er fra en annen forfatter Men de tre første slukte jeg på to dager! Kjempespennende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 22. juli 2014 #1007 Del Skrevet 22. juli 2014 ME-bøkene (de tre første) har jeg på lydbok, og har vel hørt gjennom alle tre ganger nå. Storkoser meg med den verdenen! Morrowind er jo et enestående spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maia_02 Skrevet 26. juli 2014 #1008 Del Skrevet 26. juli 2014 Doom II,. Løp og skyt. Løp og skyt. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KleintEastwood Skrevet 28. juli 2014 #1009 Del Skrevet 28. juli 2014 Hearthstone 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 28. juli 2014 #1010 Del Skrevet 28. juli 2014 X-Wing og Warhammer 40k. Går det bare i digitale spill på dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spaghetti Skrevet 28. juli 2014 #1011 Del Skrevet 28. juli 2014 WoW og til tider Dragon Age 1 og/eller 2. Det er hardcore Jeg syns spillet er langt nok til at jeg ikke orker å gjøre alt på nytt igjen Det må du jo. Det som er artig er å gjøre ting annerledes, for eksempel være tidenes bad-ass (Renegade) eller litt klisjé helte-type (Paragon). Dessuten er det mange ting du kan gjøre som har en betydning for slutten (I hvert fall i ME1 og ME2.. Tre'ern har egentlig ikke så mye å si siden slutten er basert på et valg du tar i slutten). Liker best 2'ern og har nok spilt det rundt 50 ganger. Det kuleste oppdraget finner man i Mass Effect 3, i form av en DLC. Oppdraget heter "Leviathan". Vet ikke hvorfor jeg liker det, synes bare det er litt tøft på slutten. De skal visst lage Mass Effect 4, som er en ny historie med nye folk. Blir spennende. Dragon Age 3 kommer jo også om 4 mnd eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 6. september 2014 #1012 Del Skrevet 6. september 2014 Kjøpte "To The Moon" i går, og har så vidt kommet i gang. Liker det lille jeg har sett så langt. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruziria Skrevet 6. september 2014 #1013 Del Skrevet 6. september 2014 Nå for tiden spiller jeg The sims 4 og wow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 6. september 2014 #1014 Del Skrevet 6. september 2014 Starcraft II kampanjen. Historien er litt halvkjedlig, så jeg hopper over en del cutscenes og har bare sånn halveis peiling på hva det handler om. Er gøy å spille, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 6. september 2014 #1015 Del Skrevet 6. september 2014 X-Wing Ooh, har aldri spilt det, men ser morsomt ut. Har pusla litt med Tie Fighter, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hettemaake Skrevet 6. september 2014 #1016 Del Skrevet 6. september 2014 Hearthstone Det er ganske gøy, men er så sabla dårlig på det så blir skikkelig irritert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 6. september 2014 #1017 Del Skrevet 6. september 2014 Ooh, har aldri spilt det, men ser morsomt ut. Har pusla litt med Tie Fighter, da. Altså, er snakk om dette, ikke dette. Jeg fikk aldri prøvd meg på de gamle PC-spillene, var nok delvis for ung og hadde delvis for slapp PC. Hadde vært moro om Disney kom med noe nytt sånt, forsåvidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dude91 Skrevet 6. september 2014 #1018 Del Skrevet 6. september 2014 Min flamme spiller WoW. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 6. september 2014 #1019 Del Skrevet 6. september 2014 The sims 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mus-Katt Skrevet 6. september 2014 #1020 Del Skrevet 6. september 2014 Path of Exile 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå